• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwelingen Project

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8003

ik kan jullie alleen uitnodigen ;)
of jullie moeten om 7:00 online zijn :o
 

DeletedUser

Kun je een forum aanmaken plus die broer van je vragen om ons oprichter te maken?
 

DeletedUser

Niemand de stad van Patat joinen!
Ik heb een stad gevonden in vakje 10 met 34.000 punten! Dit is perfect:
Een mooie ligging bij de beginners. We gaan dus in deze stad, ik zal iedereen morgen uitnodigen want het duurt 14 uur met lopen erbij:p

Beter lijkt mij.
 

DeletedUser

Niemand de stad van Patat joinen!
Ik heb een stad gevonden in vakje 10 met 34.000 punten! Dit is perfect:
Een mooie ligging bij de beginners. We gaan dus in deze stad, ik zal iedereen morgen uitnodigen want het duurt 14 uur met lopen erbij:p

Beter lijkt mij.

Slimme organisatie >.<
 
basbad, ik heb helemaal rechts boven ook een bijna uitgebouwd ding gevonden. Stukken groter dan wat pattat heeft. Ik vind het tijd voor een beetje duidelijkheid, welke stad wordt het nou? hij heeft ong. 34000 punten, net zoveel als jouw stadje. Hij ligt wel ver van het midden, maar zelfs als je in het midden ligt is de kans dat je stad hun opvalt klein. Dus: waar gaan we heen?
 

DeletedUser

Ik zei twee posts boven jouw post al dat ik de stad van 34000 punten al aan het bouwen ben;) We gaan dus niet in de stad van Patat.

@leberaslep kom even op de the-west chat dan wijs ik je ons kanaal:)
 
Ik zei twee posts boven jouw post al dat ik de stad van 34000 punten al aan het bouwen ben;) We gaan dus niet in de stad van Patat.

@leberaslep kom even op de the-west chat dan wijs ik je ons kanaal:)

:p geen tijd atm voor de chat, maar ik zag nog niemand staan bij die 34000 punten dus kwist niet dat jij die al had ontdekt... :)
 

DeletedUser3874

***klapt even in de handen en zegt***

Er zijn forumregels mensen gelieve je eraan te houden.
 

DeletedUser

Hè komop nou waarom word die verwijderd:p

Ot: iemand nog ideeën? Alles is welkom.
 

DeletedUser

Mmm oké, ik vraag svinc hierbij alles vanaf demondaz te verwijderen, aangezien dit verleden tijd is.
 
Basbad is denk ik de stad misgelopen... :( Nou, dan hebben we gelukkig een uitstekende back-upstad, die van pattat.
By the way: basbad, wil je in een privebericht ff zeggen waarom je nou bent geblokkeerd? :S :o
EDIT: Nou mensen, eindelijk onvervalst goed nieuws. Ik ben bezig een volledig uitgebouwde spookstad over te nemen. Eenmaal klaar zal ik alle deelnemers uitnodigen, en het forum alvast een beetje inrichten. De stad komt in vakje 38, in de onderste rij de achtste kolom. We kunnen het onderdeel 'geschikte stad vinden' afvinken :) ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan