• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Middaggevechten!

DeletedUser12045

Die logica zie ik niet, duelanten fortvechten toch ook? En of je nou duelant bent of fortvechter, als je een fort verliest ben je niet blij, duelant of fortvechter.

ik probeerde eigenlijk de duelsteden te promoten :p
 

DeletedUser

uhm basdad/xisve.. je opent dit topic en start een middaggevecht:laugh: ja logisch:no:
 

DeletedUser

Fortnaam: GnG Im Lovin IT
Punten: 6100
Fortgevecht: morgen om 15:14 uur
Heenweg: 04:27:33

Door xisve... Hoe toevallig.
 

DeletedUser

Volgens mij heb ik nooit gezegd dat middag gevechten in weekenden niet mochten. En vrijdag middag is het begin van het weekend toch;)
 

DeletedUser6244

Schande! City of the Outlaws valt om 15:13 aan. Een tijdstip waarop de meeste mensen nog op school of op werk zitten! The Briscoe Bandits deden dit ook al een keer alleen dan om 14:10! Ik vind het echt niet normaal dat mensen om deze tijden een gevecht starten. Op deze tijdstippen zitten de meeste mensen nog op school!

Doe hier alsjeblieft niet aan mee.

Basbad, faal? Jij start zelf om 15:14 een fortgevecht op vrijdag, dat is ook een dag en tijdstip waarop de meeste mensen nog op school of op werk zitten...
 

DeletedUser

Oke dus eerst zeur ik dat middag gevechten slecht zijn. Krijg commentaar over me heen omdat ik zeur. Nu verander ik van mening en dan start ik er zelf een en dan is het weer niet goed?
 

DeletedUser

Weekend = zaterdag en zondag
Werkdagen = maandag tot vrijdag

Kortom het is nog steeds een middaggevecht.

En waarom zou je je mening veranderen als je die steeds heb moeten verdedigen?
 

DeletedUser

Dus

Als ik vind dat jij noob bent dan zeg ik later toch ook niet dat je pro bent. :no:
 

DeletedUser

Ja, want pro's waren altijd al pro's, zelfs toen ze net begonnen...
 

DeletedUser

Omdat dat al meer dan 3 maanden geleden is. Die mening

Na die 3 maanden heb je nog wel vaker gezegd dat het niet mag. Het was alleen 3 maanden geleden dat je het onderwerp hebt geopend.

En ik vind het idd ook iets heel erg hypocriet:no::no:
 

DeletedUser

Ja ik ben nog een beetje nieuw. Kan iemand mij vertellen wat een GG is?

En wanneer ga je eigenlijk oftopic?
 

DeletedUser

Basdad wil gewoon aandacht... positief óf negatief (waarom doe ik dit?!?), als ie maar denkt dat mensen hem belangrijk vinden..
Heb 'm, uhm, ik geloof 21 minuten, in de stad mee gemaakt en ja, hij is irritant.
In alle opzichten!

Stiekum hoop ik dat dit topic nu aan het derailen is en gesloten wordt zodat iemand met wél onderbouwde inhoud de kans krijgt om iets fatsoenlijks en inhoudelijk nuttigs te zeggen.
 
Bovenaan