• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Middaggevechten!

DeletedUser

Schande! City of the Outlaws valt om 15:13 aan. Een tijdstip waarop de meeste mensen nog op school of op werk zitten! The Briscoe Bandits deden dit ook al een keer alleen dan om 14:10! Ik vind het echt niet normaal dat mensen om deze tijden een gevecht starten. Op deze tijdstippen zitten de meeste mensen nog op school!

Het is pas de tweede keer maar zo begint het meestal, hierna krijgen we massa aanvallen, nachtgevechten en middag gevechten. Zijn twee aanvallen op een avond niet meer als genoeg? Ik roep hierbij op om alleen gevechten tussen zeven en 10 uur s'avonds te doen. Zo houd je mooie gevechten, die vol zitten en met genoeg onliners.

Doe hier alsjeblieft niet aan mee.
 

DeletedUser10988

Ja, goed idee! En dan op inschrijving; gaarne week vtv hier doorgeven welke stad, welk fort en welk tijdstip! En de stad die zich niet hier aan houdt, meteen blokken op fg's!

Sjongejonge zeg... sommige mensen kunnen alleen maar overdag, sommigen alleen 's nachts. Er doen wel méér mensen dit spel dan alleen Basdad's!
 

DeletedUser

Ik weet het het is vakantie, maar door zoon soort gevechten word het spel gewoon verziekt. Gevechten tussen 7 en 10 hebben meestal de meeste onliners = leukere gevechten. Ik weet dat ik vroeg begin te zeuren. Alleen als ik het later doe is het misschien te laat.
 

DeletedUser10988

Gelukkig zeg je het zelf al: Je zeurt.

Door zeurders zoals jij, is de kans inmiddels al verkeken dat 'n kleine stad een fortgevecht meer kan starten (verdubbeling van prijs bij fg binnen de 2u), dus grote groepen in het voordeel, om te voorkomen dat grote stedengroepen met nugget-vreters de boel regeren?!?
Doe maar eens een voorstel dat elke 30min buiten de 19:00/22:00, $5000 extra kost voor het starten van het fortgevecht. Zijn ze wel voor te vinden hier!
Dát soort regels verziekt het spel juist!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wat heb ik ermee te maken, dat kleine groepen geen FG's kunnen starten? Die kleine groepen kunnen toch ook gewoon om 8 uur voor de grote steden een fg houden(De grote steden houden zich hier netjes aan trouwens) Ik las ook wel eens een FG af omdat het teveel geld kost.

Het gaat me erom dat de gevechten leuk blijven, en hier begint het mee.
 

DeletedUser

Ik ben het helemaal met Basbad eens. Sommige steden zien dit jammer genoeg als de enige manier om aan een fort te komen. Maar als je dit als enige manier ziet dan moet je toch maar eens groeien of een ander bg moeten zoeken. Weinig mensen zijn rond dit tijdstip online en een goed fg is toch belangrijker dan het fort vind ik.
 

DeletedUser

Er zijn ook zat mensen die werken om die tijd ;)
En als je een beetje logisch nadenkt, is het juist logisch.
Ok het is een spel maar zou je in het echt zo ook tegen je vijand zeggen van ;

Iedereen zit op school kom na 7 uur, dan is iedereen aanwezig.

Doe maar eens een voorstel dat elke 30min buiten de 19:00/22:00, $5000 extra
Dát soort regels verziekt het spel juist!

Dit vind ik ook onzin, er zijn genoeg mensen rond die tijd niet aanwezig zijn.
(Training, werk en dergelijke)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12045

Er zijn ook zat mensen die werken om die tijd ;)
En als je een beetje logisch nadenkt, is het juist logisch.
Ok het is een spel maar zou je in het echt zo ook tegen je vijand zeggen van ;

Iedereen zit op school kom na 7 uur, dan is iedereen aanwezig.

we houden de fotgevechten vooral voor het plezier he,hoe meer zielen hoe meer vreugde:p.En trouwens,je gaat hier echt geen vijanden maken ofzo,gewoon leuk houden die fg's en liefst (voor de meeste spelers denk ik:)),starten tussen 20:00en21:00;)
 

DeletedUser

Inderdaad kraters precies;) Gelukkig zijn er al een weekje geen middaggevechten meer geweest. Dus nu heb ik ook geen recht van klagen:p
 

DeletedUser

Dat snap ik, maar ik vind dat iedereen het recht heeft om fort gevecht te starten.
Het zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die rondt die tijd altijd aan het werk zijn.
 

DeletedUser560

ik vind dit grote onzin, gevechten moeten gewoon op ieder tijdstip kunnen worden gestart. Ik zal wel een paar x in de middag of snachts basbad's stad aanvallen omdat die zo dramt.:cool:
 

DeletedUser

Scorpion dan verandert de wereld juist. Zie de oude werelden maar eens. Het begint met middaggevechten, en later worden het nachtgevechten.
 

DeletedUser5512

Scorpion dan verandert de wereld juist. Zie de oude werelden maar eens. Het begint met middaggevechten, en later worden het nachtgevechten.

de wereld veranderd? fortgevechten in de middag verpesten een wereld... :blink:

doe gewoon niet mee aan fortgevechten als jij denkt dat er veel offliners zullen zijn en daardoor jou dag is verpest :)
 

DeletedUser

Nachtgevechten komen altijd na middaggevechten:p

Ik bedoel dat we eerst een kleine periode van middaggevechten krijgen, en dat er later misschien zelfs mensen zijn die nachtgevechten starten.

de wereld veranderd? fortgevechten in de middag verpesten een wereld... :blink:

doe gewoon niet mee aan fortgevechten als jij denkt dat er veel offliners zullen zijn en daardoor jou dag is verpest :)

Als stadsleider is dit nogal frustrerend. Je wilt naar een FG toe, maar meld je ofline aan bij een FG waarbij de opkomst heel klein is, of een aanval die je in de avond had geplant kon niet doorgaan?
 

DeletedUser560

Basbad ik zie het probleem niet. Je moet gewoon niet zo drammen. Wij squadra w7 vinden af en toe een nacht gevecht zeer interessant, want dan komen er allemaal leuke verhalen naar boven). En omdat jij het zegt, moet de hele wereld zich maar aan jou regels houden? Zodra onze stad is uitgebouwd ga ik jullie gewoon lastig vallen.xd
 
Bovenaan