• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Middaggevechten!

DeletedUser14705

Weer een hoop gezeur hier.
Als je niet online bent, doe dan niet mee ofwel offline?

En Cpt. Foldback, doe niet alsof je xisve na 20 minuten door en door kent. :)
 

DeletedUser

Weer een hoop gezeur hier.
Als je niet online bent, doe dan niet mee ofwel offline?

En Cpt. Foldback, doe niet alsof je xisve na 20 minuten door en door kent. :)
Dat zeg ik ook niet ;)

Maar goed, prettig fg! Ben er bij en als het mee zit, online ook nog.
 

DeletedUser

Cpt.foldback ik begon hier toch niet te posten dat ik een middag gevecht startte:p?
 

DeletedUser

Klopt maar wel dat je er tegen was ;)

Maar goed, mijn mening: FG's op welk willekeurig tijdstip dan ook, altijd ok.
 

DeletedUser

Wat is de defenitie van ''noob'' nou weer:p

Was wel een leuk gevecht...

29 aanvallers hebben het fort aangevallen. 42 verdedigers hebben verdedigd.
28 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 26 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.

op 260 lp na de 55 rondes behaald...:p
 

DeletedUser1376

en nog 1k exp en houten kissie ook:D

faaldef deze keer zeg, pfffff. Wel respect voor sheldor, als die knul het hier mag lezen:)
 

DeletedUser1053

Basdad wil gewoon aandacht... positief óf negatief (waarom doe ik dit?!?), als ie maar denkt dat mensen hem belangrijk vinden..
Heb 'm, uhm, ik geloof 21 minuten, in de stad mee gemaakt en ja, hij is irritant.
In alle opzichten!

Stiekum hoop ik dat dit topic nu aan het derailen is en gesloten wordt zodat iemand met wél onderbouwde inhoud de kans krijgt om iets fatsoenlijks en inhoudelijk nuttigs te zeggen.

Je begint zelf weer opnieuw over een maanden oud onderwerp en dan zeg je dat basbad aandacht wil? :p
 

DeletedUser

Je begint zelf weer opnieuw over een maanden oud onderwerp en dan zeg je dat basbad aandacht wil? :p

Ohw? En dat voor een sheriff.. Het onderwerp is maanden oud ja, misschien al wel jaren binnen TW. Maar nog steeds actueel, blijkt wel weer. En hier in dit topic werd er over gediscussieerd. Ongeveer 3 weken niét, tot topicstarter, die zélf begon over het feit dat ie middaggevechten niks vond, er zelf een startte?!!? Daar mag best wel wat van gezegd worden in een topic wat daar voor bedoeld is, lijkt me.
Zo niet, dan kun je me dat nu zeggen graag. En dan mij ook gelijk het nut van een forum uitleggen.
 

DeletedUser

Ohw? En dat voor een sheriff.. Het onderwerp is maanden oud ja, misschien al wel jaren binnen TW. Maar nog steeds actueel, blijkt wel weer. En hier in dit topic werd er over gediscussieerd. Ongeveer 3 weken niét, tot topicstarter, die zélf begon over het feit dat ie middaggevechten niks vond, er zelf een startte?!!? Daar mag best wel wat van gezegd worden in een topic wat daar voor bedoeld is, lijkt me.
Zo niet, dan kun je me dat nu zeggen graag. En dan mij ook gelijk het nut van een forum uitleggen.

Hij bedoelt niet dat je er niet op in mag gaan (integendeel, ga je gang). Hij bedoelt dat je over Basbad zegt dat hij aandacht wil, maar zelf dit topic omhoog haalt. ;)
 
Bovenaan