• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Middaggevechten!

DeletedUser14705

Zinloze discussies hier.
The west = spel => strategie.
Zolang die zaken niet door het spel zelf tegenhouden worden, mag je ervan uitgaan dat alles geoorloofd is.

Hoort toch allemaal bij het spel. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zinloze discussies hier.
The west = spel => strategie.
Zolang die zaken niet door het spel zelf tegenhouden worden, mag je ervan uitgaan dat alles geoorloofd is.

Hoort toch allemaal bij het spel. :p

Tip: kijk naar de mogelijkheden in het spel, maar ook even naar de regels. Anders komen de gamemods op bezoek :p
 

DeletedUser14705

Tip: kijk naar de mogelijkheden in het spel, maar ook even naar de regels. Anders komen de gamemods op bezoek :p

Ja tuurlijk, maar ik bedoel op vlak van hoe je het spel speelt hm, niet over de regels qua account bezitten etc. :cool:

Als the west middaggevechten, counters, ... had willen weren, hadden ze dat wel op de één of andere manier voorkomen.
 

DeletedUser12045

maar dan toch,
the west speel je voor het plezier
fortgevechten met veel deelname en activiteit=leuk
middaggevechten=weinig online=weinig deelname en activiteit=niet meer leuk

rn doe niet belachelijk,iedereen heeft door dat jullie enkel kunnen winnen als de helft offline is,bewijs dat je beter kunt en val om 8uur aan ;)
 

DeletedUser14018

hahaha als wij in het weekend s'middags een fg willen starten dan doen wij dat.

Doordeweeks kan ik het nog begrijpen dat er veel mensen op school of werk zitten.

Maar kom op zeg als het zelfs in het weekend niet meer mag.

Lijkt me sterk dat iedereen dan naar school moet:S

En wat ik al eerder voorbij heb zien komen er is altijd wel een tijdstip dat iemand niet kan.

En het voordeel van een middag gevecht is idd dat je s'avonds nog een gevecht kan doen.

Waar staat dat wij verplicht zijn om savonds een fg te starten??

En zoals je had gezien waren er aan onze kant heel wat online.

Dus kraters niet zo zeuren he :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

hahaha als wij in het weekend s'middags een fg willen starten dan doen wij dat.

Doordeweeks kan ik het nog begrijpen dat er veel mensen op school of werk zitten.

Maar kom op zeg als het zelfs in het weekend niet meer mag.

Lijkt me sterk dat iedereen dan naar school moet:S

En wat ik al eerder voorbij heb zien komen er is altijd wel een tijdstip dat iemand niet kan.

En het voordeel van een middag gevecht is idd dat je s'avonds nog een gevecht kan doen.

Waar staat dat wij verplicht zijn om savonds een fg te starten??

En zoals je had gezien waren er aan onze kant heel wat online.

Dus kraters niet zo zeuren he :)

Meer dan de helft van de The West spelers doet aan sport. Kan ik zo voorspellen, aangezien de ruime meerderheid minderjarig is en aan sport doet. Dus is er zaterdagmiddag vaak sport.

Ik zeg niet dat iedereen dat heeft, ik zeg alleen dat er dan dus wel iets anders is.;)
 

DeletedUser12045

Meer dan de helft van de The West spelers doet aan sport. Kan ik zo voorspellen, aangezien de ruime meerderheid minderjarig is en aan sport doet. Dus is er zaterdagmiddag vaak sport.

Ik zeg niet dat iedereen dat heeft, ik zeg alleen dat er dan dus wel iets anders is.;)

+34 voor simmies :D,jij weet precies wat ik op mijn zaterdagmiddagen doe :p
 

DeletedUser14705

Er is altijd wel iets voor iemand... daar hoef je geen rekening mee te houden.
 

DeletedUser8307

Klopt je start gewoon een fortgevecht wanneer je zin hebt. Feit is wel dat er 's avonds meer opkomst of meer onliners zullen zijn, maar je kan niemand iets verplichten. Sommige sporten zijn ook 's avonds te doen.

Ik moet op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag gaan voetballen, kunnen jullie daar vanaf nu rekening mee houden? :rolleyes:
 

DeletedUser12045

Klopt je start gewoon een fortgevecht wanneer je zin hebt. Feit is wel dat er 's avonds meer opkomst of meer onliners zullen zijn, maar je kan niemand iets verplichten. Sommige sporten zijn ook 's avonds te doen.

Ik moet op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag gaan voetballen, kunnen jullie daar vanaf nu rekening mee houden? :rolleyes:

tuurlijk hannes :p,er zullen vanaf nu alleen nog fg's op maandag,dinsdag en donderdag zijn :D
 

DeletedUser

maar dan toch,
the west speel je voor het plezier
fortgevechten met veel deelname en activiteit=leuk
middaggevechten=weinig online=weinig deelname en activiteit=niet meer leuk

rn doe niet belachelijk,iedereen heeft door dat jullie enkel kunnen winnen als de helft offline is,bewijs dat je beter kunt en val om 8uur aan ;)

Jouw concept van plezier hoeft niet het concept van plezier te zijn voor iedereen? In dit spel zitten gewoon veel dubbele dingen verstopt. Wil je een duellist worden met veel gewonnen duels, pak je alleen maar bouwers. Kun je een vervelend concept vinden, maar zolang het mag, kun je als je er van houdt, er voor kiezen om alleen maar bouwers te pakken. Dat zelfde geld voor fortgevechten. Als je het leuk vindt een hoge rang te pakken met je stad dan zorg je dat je in het voordeel komt. Zolang het volgens de regels mag, is er geen reden waarom je het niet zou doen.

Ik vind dit echt een enorme non-discussie. Je praat over moralen in een spel.. In spellen, achter een computerscherm kun je zo moraalloos zijn als je zelf wilt. Kun je laf vinden, maar zolang het jou en je stadsgenoten plezier geeft dan is er geen enkel argument waarom je het niet zou doen.
 

DeletedUser

maar dan toch,
the west speel je voor het plezier
fortgevechten met veel deelname en activiteit=leuk
middaggevechten=weinig online=weinig deelname en activiteit=niet meer leuk

rn doe niet belachelijk,iedereen heeft door dat jullie enkel kunnen winnen als de helft offline is,bewijs dat je beter kunt en val om 8uur aan ;)

we kunnen ook winnen s'avonds hoor het enige verschil is dat wij niet de kleintjes hun forten afpakken zoals jullie.
 

DeletedUser

Welke kleintjes? Als ik het goed weet heeft bijna iedere tegenstander van ons zijn fort wel weten te vullen op een paar uitzonderingen na.
 

DeletedUser14705

we kunnen ook winnen s'avonds hoor het enige verschil is dat wij niet de kleintjes hun forten afpakken zoals jullie.

Zelfs al zou dat zo zijn, wat boeit het iemand?
Het spel wordt gespeeld volgens de regels,
en als je al gaat zeuren over de grootte van doelwitten, begin je mijns inziens aan een even nutteloze discussie als deze over middaggevechten.
 

DeletedUser14705

Nachtgevechtjes zijn blijkbaar de nieuwe trend. :hmf:

Of ging er weer wat mis met de update?
 

DeletedUser

wordt gewoon duelant,dan maakt het niet uit of er s'nachts een gevecht is :p

Die logica zie ik niet, duelanten fortvechten toch ook? En of je nou duelant bent of fortvechter, als je een fort verliest ben je niet blij, duelant of fortvechter.
 
Bovenaan