• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Middaggevechten!

DeletedUser385

je mag toch zelf kiezen wanneer je t doet?

das net als dat duels dan niet overdag mogen :S
 

DeletedUser

je mag toch zelf kiezen wanneer je t doet?

das net als dat duels dan niet overdag mogen :S

Duels maakt totaal niks uit, want je kunt toch niet weten of iemand je aanvalt? BIj een FG is het een groot voordeel om online te zijn:p
 

DeletedUser

Meerderheid gaat voor lijkt me?

:no:

Puur om het feit dat er geen meerderheid is er zijn zat volwassen mensen die dit spelen.
En als je echt zo nodig een gevecht wil waar iedereen tegelijk online is ga dan overleggen met de betreffende steden.
 

DeletedUser

Waarom denk je dat ik dit topic open? Om ervoor te zorgen dat er niet meer steden zoon aanvallen starten. Het gebeurt niet veel, en er zijn geen steden die dit veel doen. Er waren slechts 2 middaggevechten 2 weken geleden, en ik wou er even wat over kwijt.

En verder is de doelgroep van dit spel: Jongeren. Dat lijkt me toch wel logisch?
 

DeletedUser

Waarom denk je dat ik dit topic open? Om ervoor te zorgen dat er niet meer steden zoon aanvallen starten. Het gebeurt niet veel, en er zijn geen steden die dit veel doen. Er waren slechts 2 middaggevechten 2 weken geleden, en ik wou er even wat over kwijt.

En verder is de doelgroep van dit spel: Jongeren. Dat lijkt me toch wel logisch?

de doelgroep van dit spel is volgens mij nog steeds mensen die nuggets kunnen & willen kopen... nu weet ik niet hoe het bij jou is, maar ik ken weinig minderjarigen die de telefoon mogen gebruiken om nuggets te kopen, of die visa hebben of dergelijke...

mijn mening over middaggevechten: doen!

ikzelf zit het langst online rond 22-23uur, offline doe ik nooit aan fg's mee, moesten er nu fg's zijn rond het uur dat ik online kom, zou ik er misschien eens aan meedoen. alleen spijtig dat die er niet zo veel zijn... mede omdat er dan minder spelers online zijn...
 

DeletedUser

Ik vind het ook jammer als steden een fg starten rond de middag, maar als het hun enige manier is om aan een fort te komen, moeten ze dit kunnen doen.
Er zijn namelijk genoeg spelers die 's avonds niet kunnen i.v.m. werk en dus enkel in de middag online zijn en niet kunnen meedoen aan de avondgevechten en dus geen fortvechter kunnen worden.
Het is namelijk zinloos om puur fortvechter te zijn als je amper kan meedoen aan frotgevechten.
Je kan dan beter duellant worden en de mensen van de vijand ko leggen voor het fg.
 

DeletedUser

sommige niet ervaren fg starters denken dat je kan instellen welk tijdstip het fg moet komen. daardoor gaan sommige om 10:00 naar fort om te starten voor volgende dag 20:00. Daardoor krijg je van dit soort gevechten.

Verder vind ik dat je fg mag starten wanneer je wilt. want ook niet iedereen kan vanaf 20:00 online zijn en juist wel rond 14:00.

Vind je die middag fg's stom doe dan niet mee, of stop met the west want zo is het spel nou eenmaal.
 

DeletedUser

WPB mag zich zwak noemen. Ze hebben de eerste counter van deze wereld gestart!
 

DeletedUser10466

WPB mag zich zwak noemen. Ze hebben de eerste counter van deze wereld gestart!

Nee toch, o wat erg. Weet je wat misschien helpt? Vriendelijk vragen.;)
Hallo *naam/ally*

Jullie voeren de laatste tijd veel middagaanvallen uit. Zouden jullie daarmee willen stoppen, daar het grootste deel van mij BG dan op school zit

bij voorbaat dank

Xisve

Misschien er nog wat beleefd gelul omheen over leukere gevechten en meer EP en dan heb je een stuk meer kans op een positieve reactie.
 

DeletedUser

WPB mag zich zwak noemen. Ze hebben de eerste counter van deze wereld gestart!

Hoewel ik het met de strekking van je woorden eens ben is dit natuurlijk niet altijd het geval.
In principe is het niet raar dat er 1 counter wordt gestart. Dat dit de eerste counter is, zoals jij weet te melden, getuigt in feite van een vrij sportieve wereld. Ik ken werelden waar al eerder de massa's begonnen.

Middaggevechten ben ik ook geen fan van, maar je ziet dat de echte toppers toch 's avonds blijven vechten. Wat er nu in de top staat heeft over het algemeen geen patent op middaggevechten. Op de lange termijn lost zichzelf dat dan ook op.:)
 

DeletedUser14651

Middaggevechten zijn juist leuk, dan kan je makkelijker 2 fg's op 1 dag doen;)
 

DeletedUser

Het probleem is het is Piratenschip!
Mogen zij het uitbouwen... Dat verover wij/ik het terug

Middaggevechten zijn leuk als ze in vakanties vallen of weekend :p
 

DeletedUser

WPB mag zich zwak noemen. Ze hebben de eerste counter van deze wereld gestart!

welke bedoel je dan? want ik heb nog geen counter gezien...:unsure:

en anders waren we waarschijnlijk al van plan om aan te vallen.;)

EDIT:

Dat gevecht stond al gepland een paar dagen dus dat is gewoon toeval. en anders wij zijn ook geen bg met DS.
En waarschijnlijk had degene die het fg had gestart niet eens gezien dat jullie al een aanval hadden.
Dit is gewoon toeval en dat kan vaker gebeuren.

kon niet meer veranderen:(

maar trouwens dit is niet het eerste counteraanval:

Konijnenhol 3 aug 11 20:53 ڪےRoughnecksڪ 100 Puerto Vallarta
Pinguïn Rots 3 aug 11 20:10 Saints And Soldiers ڪےRoughnecks
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan