• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

DeletedUser

de hill laat ik scheef hangen om jou ervan af te laten gaan ik ben de onstervelijke tovenaar en ik doe mijn verdedeging terug jemas bond is dood ik heb mij als hem vermomt toen ik eruit kwam en ik doe iedeen in een pilaar ik verander de grot naar het hart van de berg waar ik woon in een labirint (doolhof) waar ik de zussen van medusa en dementors in laat wonen met om iedere hoek een val en voor de deur laat ik een stenen muur oprijzen die aleen ik naar beneden kan doen ook voor de ingang van het labirint zet ik een deur maar voor deze deur moet je klijn zijn of dun om erdoor te gaan en slangen worden er altijt tegen gehouden en daarachter een kamer voor het doolhof waarin een baselisk huist ook geen efekt op mij
op mij heeft gif geen efect aleen als je een van de wijnigen wapens hebt die mij kunnen vernietiggen kun je mij vernietigen de meesten ervan kan geen sterveling vast houden zonder te verbranden anderen verbrand en bevriest alles de gene die nog over blijft kan aleen als er 1999999999999 van zijn mij doden en heeft een leger onstervelijken nodig om fast gehouden te worden


my hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je word opgenomen in een ziekenhuis omdat je een hele rare nachtmerrie hebt gehad.
Ik blaaz je van de hill en ik bouw een fort waar niks fout kan gaan en waar ik niet weg kan worden gehaald ik ben onstervelijk net als al mijn legermannen die generaals zijn niks kan mij verslaan en ik droom niet maar er kan ook niemand bij me :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
 

DeletedUser

ik graaf een tunnel want er was geen onder de grond beveiliging.
ik sluit iedereen op omdat ze onsterfelijk zijn, ik koop de goden om en die zorgen er voor dat de hill in de helmel komt en alle raketen gaan stuk.

my hillllll
 

DeletedUser

julie dachten dat ik er in opgenomen ben en iedereen opgesloten is maar dat gebuirt nooit de alouden werden vroeger als goden gezien en doden jou want hun hebben een hogge rekening openstaan en de onstervijleke zijn ik dood geen onstervijleke ik zet ze in pilaaren waar ze nooit iutkommen ik neem de macht weer over en doe de verdedeging terug ik zorg ook dat er geen miverstanden kunnen komen en zorg dat er meer onstervijlke baseliken kommen de hill is niet in de hemmel want aleen sterke machiers van de aarde kunnen de hill uit de ozonlaag van de planeet krijgen en dit is niet de aarden dit is een onbekende lava planeet

my hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Niemand hoorde wat je zei ik vertelde dat het mijn heuvel was en ze geloofde mij.:p

:sheriff:My Hill:sheriff:
 

DeletedUser

Ik haal het leger erbij en zeg dat jij en je leger(tje)een stel huurmoordenaars zijn
ze vallen jou aan ik neem de hill over en een paar sodaten blijven mij steunen


:)MY HILL:)
 

DeletedUser

ik dood jouw legertje in mijn eentje en gooi ze in het vuur van de planeet ik roep mijn leger terug en mijn verdedegingen en laat ze niet inverstiren in bedrijven buiten mijn hill ik versterk ales en ver dubel mijn leger 99999 keer:D


my hill
 

DeletedUser

maar de hill wordt te vol zodat jou mannen er 1 voor een vanaf vallen

:mad::mad::mad::mad:MY HILL:mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

je verdedigt je HILL niet dus ik neem hem gewoon weer over en zet overal volautomatische, onverwoestbare kanonnen neer.:D:D:p:mad::):o:eek::eek::cool::rolleyes:


MY HILL
 

DeletedUser

ik zet jou van de berg ik doe mijn verdedeging terug met de nieuwste updetes van de machise aparatuur ik verterk mijn leger met aardf meesters

my hill
 

DeletedUser

de hill blijkt een vulkaan te zijn en barst uit, duizend jaar later wordt je verdediging opgegraven onder de gestolde lava

WEG HILL
 

DeletedUser

Dus niemand staat er nu op..
Ik ga dr maar weer op stan als lava is gestold..


King of Tha Hill!
 

DeletedUser

de lava barst weer open de berg is weg ik bouw een nieuwe met de beste verdediging die er bestaat
 
Bovenaan