• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

DeletedUser

je zit nog steets in je fles dus je kunt nog steets niets

nog steets my hill
 

DeletedUser

Hoezo???

alles wat jullie zijden hebben jullie allemaal gedroomd

NOG STEEDS MY HILL
 

DeletedUser

ik had nog mijn geheime bescherming.
het was een gang in de grond en ik zat er in met een leger.
die schiete iedereen dood.

my hilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
 

DeletedUser

Ik loop de berg op MIJ HILL

ik bouw plasma kannon ja ze schieten iedereen uit de lucht
 

DeletedUser

De batterije van je plasma kannon zijn op en ik maak er een onsterfelijk fort op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar niks mis kan gan en het is geen droom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MY HILL
 

DeletedUser

doen nou niet telkens het zelfde remtom

waarschijnlijk was het ford nog niet af want er ging tocht iets mis.
iedereen krijgt een dodelijke schok.

MY HILLLLLLLLLl
 

DeletedUser

ik verdamp julie en het is niet gedroomd jij staat op de nep hill ik vang julie damp in een fles met julie geest en julie kunnen nooit meer eruit en ik ban julie uit de dimensie ik verdubel de wacht en neem de niewste updets van de apratuur die ik zelf heb uitgevonden en instraleer


nog steets my hill





oja als deze tovenaar indut stort de dimensie in met hill en al
 

DeletedUser

De tovenaar wordt na al die dagen heel erg moe en valt in slaap. Dan kom ik met mijn 1 mans leger en hak zo die kop van de tovenaar eraf.... De rest van je manschappen weet niet wat hen overkomt en geeft zich spontaan over. Nu is het dus....

MY HILL!!!
 

DeletedUser

dat hed je gedroomd je was aan het droomen op de nep hills is er wel een slapende pop maar verder niet ik voer jou aan de dementors en eet de dementors op leker die dementors


nog steets mijn hill
 

DeletedUser

de dementors zijn weg dus no defence ik had al die pinguins van pagina 4
ik zet een kasteel neer met een rivier van slagroom vloeibare stikstof zwavelzuur en zoutzuur

my hill
 

DeletedUser

hebben julie mijn eerdere berichten niet gelezen ik ben een onstervijlijke magier ik heb een dimensie gemaakt die instort bij de dood ik zet deze vergissing uit de wereld en stuur jou een plaats in tussen leven en dood tussen de geesten ben jij niet je bent niet levend en niet dood je kan niet naar de volgende wereld en ik stuuur je naar een schaduw rijk dat grendst aan het mijne waar niks is geen uitgang aleen de maker kan erin en eruit ik doe all mijn vrerdedeging al terug

my hill nog steets
 

DeletedUser

ik ontdekte dat jij niet tegen KAAS kan en je smolt helemaal weg door de kaas.

ik sla iedereen om de hill naar paaseiland

MY HILL
 

DeletedUser

dat had je gezien maar ik was achter je getelporteert en gooide jou buiten mijn krachtveld en dat van de hill en verdoemde jou tot eeuig dood dolen en iedereen die jou kan zien moeten gehoorzamen en je kunt aleen maar kijken en bespieden en ik heb je naar een ziel naar een plekje verbannen dat ook een schaduw rijk is enik laat het instorten en in het niets verdwijnen totdat het er niet meer is en jij in het niets moet dolen

my hill

(ik ga spageti maken en het eten en strooi die kaas erove heen)
 

DeletedUser

De stroom valt uit het krachtveld is weg en de pest zwerft rond nik skan helpen en iedereen gaat dood en niks kan mij verslaan nik skan anders gaan dan het nu is.
 

DeletedUser

je sterft door ouderdom

ik pak mijn THEWEST uitrusting

en bescherm:

MY HILLL
 

DeletedUser

mijn thewest uitrusting is beter ik heb een hoogwaardige buntline.
ik schiet iedereen dood.

ik bouw een muur om de berg met9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 kannonnen.

my hill
 
Bovenaan