• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

DeletedUser

ik spuit met brandweerslangen u stad onder tot iedereen is verdronken
daarna plaats ik een raketlanceerder die elk vliegtuigje of helikopter neerhaalt

dan hangt mijn vlag daar :p
 

DeletedUser

ik kom terug en de vliegende heuvel laat ik niet neerstorten ik laat als hart van de heuvel rots lava uit het hart weer naar boven gaan ik laat het meteen stollen en haal de verdedeging er weer uit ik laat de meesters van onstevelijke magie kommen jij wort opgegraven en opgegeten ik ben het hart van de hil ik pepaal wat er gebeur ik ben de king of the hill onstervijle tovenaar ik roep de doden skaleten tot leven bij iederen aanvan ik maak een lava schilt en stromen voor lava monsters ik breng the hill de gouden tijd van vreden

my hil
 

DeletedUser

er zijn geen muren en jij verdamt met je ram wegens kwaden gedachten mij hill en nog steets de gouden tijd

my golden hill of time
 

DeletedUser

ik wandel de hill binnen.
schiet iedereen neer met een minigun.



MY HILL!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

ik roep boe
alle skeleten en de rest sterven aan hartattak


mijn heuvel
 

DeletedUser

julie dachten dat julie op de echte hill stonden mar julie stonden op de neppen en ik maak nog een neppe die op de hill lijkt met allen verdedeging maar als je er op staat verdamp je en je damp verbrand ik laat de andere nep hill verdwijnen en julie kunnen niet binnen lopen want hij zweeft op een aan een lava planeet grenzend schaduw rijk met lava als ik wort gedood zal hij en zal alles erin worden opgezogen en afgebroken in het niks behalve ik ik zal dan weer herijsen en de hill terug telporteren zonder iemand erop

de hill is nog steets van mij dus...


mij golden hill
 

DeletedUser

ik gooi er 99999999999999999999999999999999999999 bommen op de hill en ik neem de hill over



MY HILL
 

DeletedUser

geen bescherming
ik bouw alle bunkers er op die er maar te vinden zijn!!!

MY HILL
 

DeletedUser

helaas was het een nep bunker van hout, een vakel en je bent verslagen
geen bescherming (dus wel maar is lekker geheim:p:p) is lekker makkelijk
 

DeletedUser

ik laat julie verdampen de bommen hebben geen efeckt op the hill en julie vallen van de valse hill geen bomm heeft efekt op mijn kracht veld ik laat de draken met daarop rijdende dementors die alles vernietegen wat door de poort van de schaduw wereld durft te kommen en het overleeft waarom proberen somige nauw iemand in een dimensie te doden die hij iut
het niets maakt en dan gedwongen worden de echte dood te onder gaan als iemand mij doodt stort de dimensie zo in dat
er niks is op het plekje waar het aan grenst en ook niks in die dimensie die zelf is gemaakt een nep dimensie uit mij hooft dus




my hill nog steets
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

blavende honden bijten niet je durft niet aantevallen en ik duw je in het lava en verdamp je as en de dampt sluit ik op in een fles en je geest ook als de fles opengaat zul jij de planten en dieren als slaaf moeten dienen

my hill nog steets


wat begrijpen julie niet aan onstervelijke tovenaar en kragt velt en instortingen
 
Bovenaan