• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

DeletedUser

Je hebt gisteren te veel gefeest
je bent zo dronken dat alles open staat en
de bewaking op de grond ligt te slapen

Ik zelf kom binnen met me zatte botten en sjot je buiten
maar geef je toch een fleske champagne mee.

de bewaking denkt dat ik jou ben en neem je hill over

MY HILL
 

DeletedUser

ik feest nooit het was een droom hoor:rolleyes:

de bewaking vvan geesten herkent juo aan je geest als verader en je komt bij de ander in die pilaar vast te zitten voor eeuwig ik gooi alle veraders eruit en er blijven 199999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 en nog wat negens over want ze zijn mij veel iets schuldig zoals souron of mijn bontgenooten zoals harry potter

my hill
 

DeletedUser

Ik dood iedereen en bouw 500 forten en zet de hill in een bewaakt paleis met daarond 500000000000000651 soldaten rond

MY HILLL
 

DeletedUser

De soldaten en bewakers kregen geen loon en eten ze gingen naar mij toe
En toen nam ik de heuvel de forten en het paleis over.

MY Hill
 

DeletedUser

ik vlieg er over heen. En maak een beschermende koepel om MY HILL heen
 

DeletedUser

Ik zet de tijd terug van toen je de koepel aan het bouwen was.

Ik neem je hill over en laat hem naar een andere Dimensie toveren

My HILL
 

DeletedUser

Ik dood jou en ik zet de hill in the east en ik zet elke soldaat en duelant van the west erond



MY HILLL
 

DeletedUser

de pest breekt uit, iedereen dood.
ik loop naar binnen.

my hilllllll
 

DeletedUser

Ik laat een paar ezels en koeien op de hoop hun behoefte doen zodat jij bedolven wordt onder de mest en stikt, ik ga op de hoop staan.
My Hill
 

DeletedUser

ik kom uit the hill ik zie de gaos ik schiet jou er van af en je verbrant ik zet all mijn verdedeging weer terug en vernietig alle forten van jou ik zet jou geest in een machiese pillaar die ik de ruimte inschiet zodat je nooit meer vrij komt
ik verdubel de wacht met onstervelijken en allauden en dingen die zo erg zijn dat als je de naam aleen al iutspreekt je verbrant en medusa op de top half versteent aleen haar ogen kun je zien op mij heeft ze geen efect

my hill
 

DeletedUser

ik huur james bond in voor 999 miljoen.
ondanks al die bescherming komtjames bond toch binnen zonder dood te gaan.
hij vergiftigt je met een paraplu die in de stront heeft gestaan.

my hillllllllll
 

DeletedUser

Helaas ben je net blut:p geraakt door de crediet crisies:(. En kan je het geld voor james bond:sheriff: niet meer betalen.
Hij gaat voor mij werken want ik geef hem wel geld hij jaagt jou weg als wraak
en geeft de heuvel aan mij.:p

My HIll
 

DeletedUser

maar james bond heeft geen zin meer en stopt en ik schiet jou dood.
ik bouw ook een hutje.

My Hill
 

DeletedUser

Ik gooi een drol door het raampje in je mond maar ik had er rattengif in gedaan en je bent op slag dood ik bouw een fort met 50000000000000 stenen muren en ik maak een leger van 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 onoverwinnelijke robots die alles kunnen zien kunnen vliegen ik ben ook onoverwinnelijk en god heeft me dat gegeven met garantie getekend zwart op wit dus als jij me aanvalt en god maakt mij sterfelijk heb ik altijd garantie ook maak ik luchtweer afschut en op elke muur 999999 machine geweeren en heb ik een 9999 km lange ijzer muur zodat je er geen tunnel kan graven en een krachtveld waar alles nog kan groeien. ook heb ik op elke muur 9999999 lasers staan.

MY HILL
 

DeletedUser

'billy the kid' zei de dokter,'rustig maar je hebt geen fort het was maar een droom en je bent niet onsterfelijk'want, de hill is van wat jij zei over die fort zijn allemaal van mij.


MY HILL
 

DeletedUser

ER breekt een vogelspin uit en iedereen rent weg behalve de berg



my hilll
 

DeletedUser

Ik gooi springkanen in je neus het kietelt verschrikkelijk en je rent weg ik bouw een muur en alles dat je kan bouwen dat allemaal onverwoestbaar is en ik kneep me en ik wist dat het geen droom was en al mijn bewakers waren onsterfelijk net als ik!

MY HILL
 

DeletedUser

De bewakers kregen geen loon en gingen naar mij toe.
Ze jaagden jou weg.En ik sloot je op.

My Hill
 
Bovenaan