• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

DeletedUser

nou dan zeg ik dat ook!!!als het zo makkelijk kan!!
:sheriff:my hill
 

DeletedUser

ik maak een nieuw hill en ik boor door de jouwe die stort in en ik zeg weer

my hill
 

DeletedUser

de mijne is niet vernieticht ik onvoer jouuw hil en voeg hem samen met mijn andere hil die verdedichd zijn met :de zon een lava waar alles verbrand behalve de berg die in de ozon laag zweeft met een kragt veld ik sluit een bontgenood schap met een leger lava monsters tovenaars en drakken er komt ook een kracht veld omheen en ik laat de berg bewonen door weerwolven en een ontzichbaarhijds generator die op de energie van de hitte gaat een raket en een ufo aandrijving een giganties web erom heen en een tijd bevrieser ik huur een leger mobu lators 1000 spionen in en 2 advolcaten en eenm leger van 10000000000000000000000000000 aliens van ieder soort 1000000000000000000000 exemplaren die om de 5 minuten 50 keer gekloond worden en zet hem naast mijn andere hillen zorg dat er geen hils meer gemaakt kunnen worden met een anti hill makker machine en stuur de planeet in de buurt van een radioaktiefe alien basis

mij super hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

IK krijg uit mijn ultra sterke robotmachine 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 robots per uur en met hun anti- krachtveld wapens maken ze je krachtveld kapot, en met hun ak-47 's , bazookas, kernbommen, vliegdekschepen maken ze al je mannetjes kapot

My Hill
 

DeletedUser

Als 2 honden vechten om één been gaat de derde ermee heen

MY HILL
 

DeletedUser3874

Je vergat bescherming, dus zeg ik MY hill. Waarna ik er een leger chinezen tot de tanden gewapend op zet ter verdediging.

My hill.
 

DeletedUser

ik gooi er en kern bom op die met zwaarden en klijnere bommen die vast worden gehouden door robots naar jou leger gaat wat zonde van dat heuveltje ik vernietig ales en ik maak een anti krachtvelt wapen krachtvelt en verder mijn gewoone verdedeging plus een kern bom kanon toren van souron, souron met ring zelf eneen lava kanon en onstervijlijke ninja cyborgs en goed betaalde schoonmakers

my hilll
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik zeg BOE en je kuisploegkrachtveld loopt weg

MY HILL

ik maak een nieuwe hill en maak de echte onzichtbaar. Als er iemand op de valse komt ontploft hij
 

DeletedUser

ik gebruik een anti onzichtbaar hijds genetator en ik gooi er en kern bom op die met zwaarden en klijnere bommen die vast worden gehouden door robots naar jou leger gaat wat zonde van dat heuveltje ik vernietig ales en ik maak een anti krachtvelt wapen krachtvelt en verder mijn gewoone verdedeging plus een kern bom kanon toren van souron, souron met ring zelf eneen lava kanon en onstervijlijke ninja cyborgs en goed betaalde schoonmakers en ik maak een extra radio aktief kragt velt
een anti anti ontzichtbaarhijdsgenerator upgrede en een ontzicht baar hijds generator die gaat op warmte die op dat plekje verhit word door lava monsters en sauramons leger heeft zich bij mij aangesloten
en deze elektronika kan niet bang worden over ver hit raken onderkoeld of dergelijken
my hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

het begint te regenen en je apparatuur gaat kapot

Ik weef de hill in spinnenwebdraad(het sterkste materiaal, beter dan kevlar) en stuur infanterie-absoluut onverslaanbare-robotten met gewone kernfusiebommen en bouw kanonnen met antimateriebommen
en ik ben God

MY HILL
 

DeletedUser

sauron vebrant het spinnen web draden meteen mijn leger gaat er niet kapot aan en sloopt jou dus nog steeds MY HILL en nu kommen de enten er ooknoch bij de maschines worden gerepareerd waterproef gemaakt met een paar betoveringen van gendelf verserkt en 300 trollen staan aan de rand jouw afgods beelden kapot te slaan
en ik zet er harry potter op een drakenrijders oplijding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

sauron vebrant de spinnen web draden meteen mijn leger gaat er niet kapot aan en sloopt jou dus nog steeds mijn hill en nu kommen de enten er ooknoch bij de maschines worden gerepareerd waterproef gemaakt met een paar betoveringen van gendelf verserkt en 300 trollen staan aan de rand jouw afgots beelden kapot te slaan
ik ben een machtig machish toovenaar die aleen sterk genoeg is om een hill te veranderen van koers en ik zet er en ik zet voldemort en hary potter in

maak niet te veel spellingsfouten he:rolleyes:
 

DeletedUser

ik heb ze alemaal verbeterd en ik laat een leger draken patroeieren om the hill en laat perkamentus erbij kommen en harry is klaar met zijn oplijding en maakt the hil los van de aarden zodat hij door het heelal vliegt oja ik bestuur hem en zet tot zweven boven een lava planeet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik zorg dat daar niks gebuert want hij zweeft op mijn magie ik nodich spider man uit om te verdedigen hij spint een web aan de binnen kant van het krachtveld
 

DeletedUser

Ik laat je een sterretje zien en je loopt gillend weg.

My HILL
 

DeletedUser

de berg stort neer en je verbrand ik zorg dat hij weer opstijgt

my hill

ik doe de verdedeging weer terug erbij een tunnel naar het hart van de berg die tunnel zit vol met weerwolven tot de tant gewapende trollen en vampieren en een 20 meter dikke deur voor mijn schuilplaats in het hart van de berg met wanden van diamand en de ingang van de grot zit achter een waterval en alser nog een grot wort gegraven zal hij verbranden door de bescherming van lava
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De tunnel stort in en ik bouw een nieuwe heuvel met een krachtveld.

My Hill
 

DeletedUser

ik kom uit de berg en gooi jou van de berg tegen het krachtveldt ik herstel mijn krijk weer met alle verdedeging en gooi jou in het lava onder de hill ik neem nog een stuk vrucht baar grond mee en plaats dat om de berg en plant het vol bommen en beren ik zorg dat de grot dit keer niet kan in storten ik zet er beren en gewone wolven op en zet er meer enten op en zorg maak een diamante grot muur zodat hij niet kan in storten

my super megic hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Helaas was dat maar een droom ik geef je een klap en je wordt wakker en schiet je neer.De verdediging blijft staan.

My HIll
 

DeletedUser

helaas ik ben niet echt dood er loopt rood zout water iut de pleck waarv je schoot je hebt geen magiese kogel gebruikt en je smelt langzaam weg in dat spul ik ben de onstervelijke machier en ik bouw een magie pilaar waar je in gevangen wort en nooit meer uit komt ik schiet hem weg aleen de krachtichste machie der doden kan doden ik roep een leger half doden en geesten op die helpen te beschermen ik ben niet meer aan een stabilitijt vast ik kan meerdere vormen aannemen zowel vloeibaar als gas.

my hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan