• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser

We wijken af denk van het effectieve bidden, als je over de hoogedelewapens wilt praten zijn daar wel andere topics voor denk ik zo :)
Ik denk persoonlijk nog steeds dat bidden niks uithaalt, vind het eigenlijk wel een grappig gegeven :p
 

DeletedUser

nog 1 ding over die site, ik ben tot de conclusie gekomen dat hij helemaal niet betrouwbaar is, er staat dat er al 10 mensen zijn met de indiaanse riem, maar de update is nog niet ingevoerd, beetje raar.
 

DeletedUser

Het blijkt dus niet de nederlandse server te zijn maar ook de engelse, de duitse en al die andere. En daar is die update volgens mij al wel.
 

DeletedUser8307

Kan toeval zijn. Ofwel moet je eerst iets roestig verzamelen, bidden en geluk hebben dat je weer iets vindt.

Als je iets vindt is het het hoogwaardige. :)
 

DeletedUser

Puur geluk ben ik zeker van :)
Soms vind je betere voorwerpen op 80% dan met 94% motivatie, maakt echt niks uit :p
 

DeletedUser

Puur geluk ben ik zeker van :)
Soms vind je betere voorwerpen op 80% dan met 94% motivatie, maakt echt niks uit :p

Maar de motivatie maakt ook niks uit wat de waarde is voor de voorwerpen, maar is alleen voor de kans dat je een voorwerp vind.
 

DeletedUser

dan heb ik een klein vraagje wrm werkt bidden op wereld 1 15 min maar op wereld 8 ook 15 min moet dat dan niet de helft zijn?
 

DeletedUser

vraag 2:
waarom is slapen op w8,9 8 uur en geen 4 uur:cool:

voordeel : als je s'morgens inlogt en dan doe je in een oude wereld je werk dan werk je makkelijk tot de avond terwijl je als je in de nieuwe werelden maar 5 uur werkt en dan weeral moet slapen ;)

nadeel : als je in de nacht slaapt heb je meer kans om afgeduelleert te wroden
 

DeletedUser

okee, even een topic bump.
ik bid altijd, maar ik krijg nu op wereld 7 in de stad die ik aan het uitbouwen ben altijd roestige en grijze spullen, ik zie nu op w9 in mijn stad dat de winkel vol ligt met mooie spullen, misschien heeft uitbouwen met meerdere mensen er ook iets mee te maken.
 

DeletedUser

1 keer stalen kistje gehad met fortvechten, 1 keer geboden daarvoor :laugh: ga ik vaker doen

P.S in stalen kistje zat John Butterfields wollen riem
 
Bovenaan