• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser4007

Mmm... Het effect van bidden is niet bewezen en we kunnen de code niet inzien... En er zijn volgens mij veel mensen die het getest hebben, dus het heeft geen aantoonbaar effect.

waarom heb je het dan wel over kansen in een andere thread?

Da's op kerstavond, maar voor de geheime items en 100% vindkans bij arbeiden moet je 10.000x bidden

als sheriff behoor dat je dat soort onzin niet te gaan lopen vertellen.
je behoort betrouwbaar te zijn met je info.
 

DeletedUser4007

die disclaimer van je
Succes niet gegarandeerd. Tanais Inc. is niet aansprakelijk voor geleden schade en/of tijdverlies

zegt niet dat je grote onzin loopt te vertellen.

maar goed, jouw antwoorden zeggen mij gelijk genoeg
totaal geen waarde aan hechten dus
een sheriff met een plastic badge dus:laugh:
 

DeletedUser

die disclaimer van je


zegt niet dat je grote onzin loopt te vertellen.

maar goed, jouw antwoorden zeggen mij gelijk genoeg
totaal geen waarde aan hechten dus
een sheriff met een plastic badge dus:laugh:

Het feit dat Tanais forummoderator is betekent niet dat hij geen grappen mag maken en zich strikt serieus dient te gedragen. Als je hier grote problemen mee hebt, kun je hem een privébericht sturen of, als je het echt serieus opneemt, via de Support klagen. Als je grappen en serieuze antwoorden niet uit elkaar kunt houden hoef je daarom nog niet te zeuren tegen hem.

En bij deze lijkt me dit onderwerp ook afgesloten. Alles wat niet direct met bidden te maken heeft zal dan ook als off-topic beschouwt worden en als zodanig bestraft worden.
 

DeletedUser4007

van bidden wordt je geslachtsdeel een stuk groter is mij verteld

als er wat uit bidden komt, zal dat ten alle tijden van de devs moeten komen
 
Het bidden werkt denk ik ongeveer zo.
...
net zoals met het uitbouwen van een stad, daarbij krijg je als je voor het bouwen bid meer kans op hoogwaardige spullen.
...

Ik hoorde pas geleden ergens weer dat het afhankelijk is van hoeveel punten je als bouwer inbrent welke spullen je inbrengt.
Al lijkt me dat ook stug :)

Ik geloof van alle die kerk-bonus gedoe eiigenliijk niets :D
 

DeletedUser

volgens mij als je bid gaat er ergens bij een arbeid een dikke rand eromheen en word je vindkans verhoogd + salaris + ervaring (dat gebeurde bij mij telkens als ik bad, dit gebeurde bij een arbeid die ik veel doe) of is dit iets anders?
 

DeletedUser15194

een gouden of zilveren rand bedoel jij waarschijnlijk, dat heeft niks met bidden te maken.
 

DeletedUser8307

Nope, dat is bij enkele arbeiden verspreid over de kaart. Een gouden rand geeft het dubbele aan geld en ervaring, een zilveren rand geeft de helft meer geld en ervaring bovenop het normale bedrag. Het heeft verder niks met bidden te maken. ;)
 

DeletedUser385

Neen, het is gewoon willekeurig hoor. :p Het verandert iedere 24 uur ofzo dacht ik. Of vergis ik me?

zilver veranderd iedere 24 uur

goud zodra t x keer gedaan is

enneh: IEDEREEN ziet dezelfde

dus als jullie nu eens allemaal biden xD

kan ik miss op ranglijst stijgen :p
 
Bovenaan