• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser

Dus onmogelijk als je geen full fg'er bent.

echt stom dat dit zo gedaan is.
Er moet toch iets zijn.
Voor de forten hoe kon je ze dan vinden?
 

DeletedUser

Dat is dan ook stom dat je ze nu in kistjes moet vinden.
Je zal wel zien op w9, niemand gaat daar ooit aan 14 edele wapens komen.
Niemand heeft Jesse James.
Ik vind dit echt raar.
 
Het is gewoon zo gedaan zodat ze niet te vaak op een wereld voorkomen, als iedereen ze makkelijk kan krijgen is het ook niet speciaal meer als je er eentje hebt.
 

DeletedUser

laasts was boones bijl gevonden uit een kistje, dus niks is onmogelijk, en je hebt ook 3 opdrachten waar je kistjes van krijgt.
 

DeletedUser

laasts was boones bijl gevonden uit een kistje, dus niks is onmogelijk, en je hebt ook 3 opdrachten waar je kistjes van krijgt.

Ik zoek bijvoorbeeld op w1 Jesse James en op w9 generaal grants en op w8 ben ik een colector
 

DeletedUser

:whistle: w1 27
W9 29

kan ik 1 ding zeggen: kun je lang doorzoeken, ik ben op W6 bijna level 80 collector en heb bowies, gouden sabel, gouden colt, hernandos, granmonts, belle starrs, huckleberry's en figaro's, verder ben ik nog niet gekomen, het zijn ook SPECIALE wapens, als iedereen ze op level 27 of 29 al heeft is het niet leuk meer.
 

DeletedUser

kan ik 1 ding zeggen: kun je lang doorzoeken, ik ben op W6 bijna level 80 collector en heb bowies, gouden sabel, gouden colt, hernandos, granmonts, belle starrs, huckleberry's en figaro's, verder ben ik nog niet gekomen, het zijn ook SPECIALE wapens, als iedereen ze op level 27 of 29 al heeft is het niet leuk meer.

Ja, maar Iemand heeft Jesse James op w1.
Enkel ik weet niet wie.
 

DeletedUser

okee, dus? dan is het toch een heel speciaal wapen, hij zou hem voor veel kunnen verkopen of door het leven gaan als de enige met dat wpen op die wereld.
 

DeletedUser

okee, dus? dan is het toch een heel speciaal wapen, hij zou hem voor veel kunnen verkopen of door het leven gaan als de enige met dat wpen op die wereld.

Het probleem daar is dat ik geen fortgevechter ben, pure handel drijver dus dan kan ik nooit jesse jammes uit kistje krijgen.
Misschien helpt bidden voor een fortgevecht wel :)
 

DeletedUser

word level 120 full handeldrijven alle opdrachten afgesloten alle vaardigheidspunten, en activeer premium, ik denk dat je dan wel jesse james kan vinden:D
 

DeletedUser

Het probleem daar is dat ik geen fortgevechter ben, pure handel drijver dus dan kan ik nooit jesse jammes uit kistje krijgen.
Misschien helpt bidden voor een fortgevecht wel :)

op elke wereld is er wel iemand met een jesse james en zo ;)
 

DeletedUser

Ik denk wereld 1 zieden ze toch ;)
Iemand had die verkocht maar wie die nu heeft is een groot ?
 
Bovenaan