• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser

Wat heeft de verhalen van de edele wapens waar tips in verstopt zitten te maken met bidden? Op w7 ga ik 150min bidden en arbeiden doen, ik laat zien wat ik vind.

Ooooh, hou oud ben jij zeg,
lees die zin, en je snapt hem -.-
 

DeletedUser

W8:


Eerst bidden: [report=105591760199f21407]Gebed beëindigd[/report]

En dan: [report=1056127712084f4431]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report] - Blauwe spijkerriem

Dacht ik probeer het nog eens:

[report=10562165296ff708d1]Gebed beëindigd[/report]

En dan alweer: [report=105643605ece50a9fa]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report] - Grijze vest


Nog eens proberen!!!

[report=10564976fd4a20bb01]Gebed beëindigd[/report]

En wat denk je dat er gebeurd???: [report=10567234005012fb7d]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report] - pantoffels


Geloof het of niet ik ben een gelovige geworden :hmf:
 

DeletedUser12132

W8:


Eerst bidden: [report=105591760199f21407]Gebed beëindigd[/report]

En dan: [report=1056127712084f4431]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report] - Blauwe spijkerriem

Dacht ik probeer het nog eens:

[report=10562165296ff708d1]Gebed beëindigd[/report]

En dan alweer: [report=105643605ece50a9fa]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report] - Grijze vest


Nog eens proberen!!!

[report=10564976fd4a20bb01]Gebed beëindigd[/report]

En wat denk je dat er gebeurd???: [report=10567234005012fb7d]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report] - pantoffels


Geloof het of niet ik ben een gelovige geworden :hmf:

Het kan toeval zijn. Ik denk dat ik het ga uitproberen een week. Met een beetje geluk krijg ik het zelfded effect.
 

DeletedUser1053

Je moet dit wel 100x doen om echt een betrouwbare conclusie te trekken. Maar ik zal het eens zo vaak gaan doen als ik niks meer te doen heb op level 120. :)
 

DeletedUser

wel 100x van met bidden en 100x zonder bidden dan :p....een blanco proef is verplicht.
 

DeletedUser

volgens mij gaat de vindwaarde van de arbeiden omhoog die dicht bij de stad zijn.
 

DeletedUser

Muf-Muf;250505 [list zei:
[*]Posts als "Bidden doet niks want dan hadden de devs het wel gezegd" zijn net zo erg spam als de olifantjes, dus ook deze zie ik hier liever niet. :)
[/list]

Wat jij daar verbied, is een mening!
Daar mag men vrij over zijn, mijn mening is inderdaad dat bidden helemaal niets uithaalt. Ik bid me eigen een ongans zo nu en dan, diegene die zeggen dat het wel degelijk wat uithaalt...tja....(zijn in het echte leven net zo naief als in het spelletje)
Bidden haalt naar mijn mening niks uit. Anders had ik daar echt wel een stijgende lijn ergens in kunnen vinden, mijn motivatie...blijft hetzelfde, het geluk met vinden, vindt bijna nooit wat!!....Verder doe ik niet aan duelleren, want ben een arbeider, dus daar kan ik een oordeel over geven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik denk dat als je zoveel uur bid en je daarna het juiste werk gaat doen ( weet niet welk dat zou zijn) dan heb je meer kans om voorwerpen te vinden.

Als dit zo zou zijn zou dit een voordeel zijn voor avonturiers.
 

DeletedUser

Voor mij heeft bidden het nut dat je awards krijgt, en die hebben niet echt nut. Conclusie: Voor mij heeft bidden geen nut.
 

Deleted User - 308552

Als bidden nut zou hebben, zou je dat kunnen bewijzen, maar ik heb nog geen hard bewijs gezien (behalve de medailles :p)
 

DeletedUser

Je gelooft of het iets doet, of je gelooft het niet.

Ik bid (2x) elke keer als ik een werkje doe waarmee ik iets waardevols kan vinden.
En bidden kan toch geen kwaad? Het is maar 15 minuten

En iets terug heb ik iets gelezen (ja, ik weet dat die post al een paar maandjes oud is...:(

Ik bid me eigen een ongans zo nu en dan, diegene die zeggen dat het wel degelijk wat uithaalt...tja....(zijn in het echte leven net zo naief als in het spelletje)

Hier ben ik het dus echt niet mee eens... Wie er zo over denkt die is gewoon echt... ik zal het maar niet zeggen
Ja, ik zeg dat bidden me helpt (in het spel).

NEE, ik ben zeker niet gelovig IRL, naar mijn mening is dat allemaal flauwekul.

En mensen die het willen uittesten:
100 keer bidden gaat je geen resultaat opleveren.
2 keer bidden voordat je gelukswerkjes gaat doen, en dat dan 1000 keer, en dan nog eens met meerdere personen, dat levert je pas resultaten op
 

DeletedUser

Miss raar, maar ik zocht op w8 al weken naar de zakhorloges. Ik bad vervolgens 2x achter elkaar in het kader van je weet maar nooit en na 1 uur had ik niets, maar het 2e en 3e uur allebei een zakhorloge. Puur toeval? Of is het het lot? :p
 

DeletedUser

Miss raar, maar ik zocht op w8 al weken naar de zakhorloges. Ik bad vervolgens 2x achter elkaar in het kader van je weet maar nooit en na 1 uur had ik niets, maar het 2e en 3e uur allebei een zakhorloge. Puur toeval? Of is het het lot? :p

Er zijn er die zeggen dat het toeval is...

Ik ben iemand die zegt dat bidden wel effect heeft...

Ik zou zeggen: doe gewoon wat je denkt dat het juiste is :p
Als je denkt dat het door het bidden komt, doe dat dan vaker :)
 

DeletedUser

Om de discussie nieuw leven in te blazen en omdat ik gisteren iets vreemds merkte:

Na het fortgevecht gisteren had ik nog zo'n 50-100 ep nodig om naar level 60 te gaan. (Ja, na het fortgevecht, die ep waren er al correct bijgeteld!)
Ik had geen ap meer en ben dus in de stad gaan slapen en had 2x op bidden geklikt voor na het slapen.
Vreemd genoeg ben ik nu level 60, zonder ook maar enige arbeid te verrichten. Ik heb ondertussen ook al men berichten gecheckt en ben niet geleveld tijdens een arbeid.. Wat dus blijkt dat ik door het bidden een level omhoog ben gegaan!

Noot: als jullie dit niet geloven moet je het zelf weten, ik vond het ook zeer vreemd eerst, maar het is echt gebeurd :blink:
 

DeletedUser

Je krijgt ook als je de dag erna inlogt je dagelijkse inlog bonus.
Daarmee zal je level up zijn gegaan ;)
 
Bovenaan