• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser

Oké dan heb ik een vraag en ik denk niet dat iemand het weet:

Heeft bidden invloed op het spel?

het heeft zoiezo invloed .. :rolleyes:

als je bid heb je deze dingen:

een onbekend iets, kan negatief zijn, kan positief zijn en het kan gewoon niets zijn.

het kost tijd. niet heel veel, maar uiteindelijk heeft iemand die bid dus toch een achterstand op iemand die niet bid. :p (als je er van uit gaat dat bidden niets doet)
 

DeletedUser

3 medailles. Het kost 15 minuten, misschien haalt het iets uit, misschien niet.
probeer het als je er zin in hebt. dat is de eeuwige eindconclusie.
 

DeletedUser

Bid 2/3x voordat ik uitbouw.
Toen ik in m'n eentje de stad bouwde geen enkel grijs of roestig wapen.
Nu hebben we 12 leden en gaat het slechter :(
 

DeletedUser

Het is gewoon net zoals in het echt leven, de 1 gelooft erin de ander niet...
Naar mijn mening heeft het wel nut.


ps: niet bedoelt om religie battles uit-te-lokken :)
 

DeletedUser8307

Het is gewoon net zoals in het echt leven, de 1 gelooft erin de ander niet...
Naar mijn mening heeft het wel nut.


ps: niet bedoelt om religie battles uit-te-lokken :)

Tsja... In het echte leven. Jouw uitleg klopt niet, denk ik. ;)
Als je er in gelooft krijg je dan een bonus, en als je er niet in gelooft niet. ;)

Naar mijn mening heeft het ook nut... Maar wat ?
 

DeletedUser

hm, hij mag zich wel als grote sinterklaas opstellen. voor mijn een mooie winchester.
 

DeletedUser

sorry hannes, kon het niet laten. Maar ik bid alleen voor de medailles, altijd leuk om medailles te krijgen :D
 

DeletedUser8307

sorry hannes, kon het niet laten. Maar ik bid alleen voor de medailles, altijd leuk om medailles te krijgen :D

Ja, dat is op het VSW spamforum ook zo. :p Als ik level 99 ben en ik weet niet meer wat te doen zal ik dat ook wel beginnen doen denk ik. :)

Wie weet heb je dan toevallig iets.
 

DeletedUser

er zijn wel mensen die de bisschop medaille al hebben, misschien hen om info vragen?
 

DeletedUser

bisschop, ik ben pas net kloosterbewoner geworden, moet ik nog ff
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik ben nog maar gelovig. en dan ook alleen op w1, op de andere werelden geloof ik niet.:D
 

DeletedUser9519

Ik ben ervan overtuigd dat het werkt. Ik heb gebeden en goud gezeefd = 3 gekkengoud ö
 

DeletedUser13086

Ik heb het hele engelse forum doorgespit en kwam daar iets tegen wat mischien wel invloed heeft op het bidden.
Dus.......... wie niet waagt wie niet wint.
Uitproberen dus en........
Het was in 1 keer raak, ik moest iets zoeken wat lastig zou kunnen zijn maar na 1 gebed gelijk 'gevonden' :D

Op het engelse forum staan hierover 3 bevestigingen en ik kan het nu ook bevestigen :cool:

Voor diegenen die het graag willen weten:

flagqc.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

voor alle duidelijkheid.:rolleyes:

DIT IS AL 200 KEER GEPLAATST OFZO.:mad: DIT IS AL BEKEND.:mad: EVEN 5 PAGES TERUGGAAN EN DAAR STAAT HET AL.:mad: WHAAAAAAAAAAAAAAA:mad:
 

DeletedUser

In het begin van het spel toen ik de vlag van de unie zocht vond ik die ook nooit hoewel ik regelmatig bad.
 

DeletedUser

in elk wereld vind ik de vlag van de unie in de eerste 8uur en dan nooit meer :p
 
Bovenaan