• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser4007

dus als je een gouden arbeid 1x doet gaat die weg?

nee
hij bedoeld dat er een bepaald aantal voor staat maar niet weet welk aantal

kan wel kloppen want bank overvallen op b3 staat al heel lang in het goud;)
 

DeletedUser4007

dus als goud een slechte job treft zoals bank overvallen
dan staan alle gouden jobs strax daarop vast :blink:
 

DeletedUser

dus als goud een slechte job treft zoals bank overvallen
dan staan alle gouden jobs strax daarop vast :blink:

Nee, ze staan hoogstens langer op zogenaamd slechte jobs. Iedere job wordt wel gedaan, hoe goed die job ook is. De meeste producten zijn namelijk wel nodig voor een opdracht of crafting. En ook jobs waarvan de producten niet direct nodig zijn worden af en toe gedaan. De gouden cirkel zou dan dus alsnog moeten verschuiven.
 

DeletedUser4007

theoretisch klopt mijn stelling gewoon hoor

die goude kunnen blijven staan bij bv bank overval
item is niet nuttig
arbeid is lang
en levert lang niet zoveel op

dat die goude heel langzaam verdwijnt in praktijk snap ik ook wel.
maar ging erom dat het wel mogelijk is dat die blijft hangen op een arbeid:cool:
 

DeletedUser

theoretisch klopt mijn stelling gewoon hoor

die goude kunnen blijven staan bij bv bank overval
item is niet nuttig
arbeid is lang
en levert lang niet zoveel op

dat die goude heel langzaam verdwijnt in praktijk snap ik ook wel.
maar ging erom dat het wel mogelijk is dat die blijft hangen op een arbeid:cool:

In theorie is het ook mogelijk dat een aanval van 50 in een pio fort verliest van 1 speler, maar dat is ook hoogst onwaarschijnlijk :p Als deze theorie klopt (wat ik niet weet), dan zal het in de praktijk altijd zo zijn dat de gouden cirkel verschuift.
 

DeletedUser4007

In theorie is het ook mogelijk dat een aanval van 50 in een pio fort verliest van 1 speler, maar dat is ook hoogst onwaarschijnlijk :p Als deze theorie klopt (wat ik niet weet), dan zal het in de praktijk altijd zo zijn dat de gouden cirkel verschuift.

altijd?
gebaseerd op wat?
een nutteloze arbeid en jij zegt dat die altijd wel gedaan wordt?
dat is dus een hele onlogische aanname:laugh:
 

Deleted User - 308552

Er is altijd wel een idioot zoals ik die de arbeid doet. Het zal misschien een poos duren, maar de gouden cirkel zal op een gegeven moment verplaatsen.
 

DeletedUser4007

en misschien niet, en ben je de enige "idioot".
zegt dus nog steeds niets, en gaat altijd nog steeds niet op :laugh:
 

DeletedUser

en misschien niet, en ben je de enige "idioot".
zegt dus nog steeds niets, en gaat altijd nog steeds niet op :laugh:

Als een arbeid door werkelijk niemand gedaan wordt, waarom zou die dan in het spel zitten? Elke arbeid wordt wel eens gedaan. Niet iedereen doet de beste arbeid. Ik weet niet of jij die tijd hebt gehad, maar ik heb als nietswetend noobje tijdenlang paarden zitten te temmen omdat me dat zo'n goede arbeid leek. Nee, dat was het niet, maar ik vond het destijds best aardig.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat elke arbeid wel een keer wordt gedaan. In de praktijk. In theorie niet, maar de theorie boeit me in dit vraagstuk niet zoveel. Het gaat namelijk om een concrete plaats waar een concrete arbeid zit. Wanneer je 1 arbeid van 1 plaats neemt is theorie leuk, maar vrij zinloos.
 

DeletedUser4007

net zo zinloos als je antwoord dat onzin is

dat het er is betekend dat het gedaan wordt??
echte dooddoener hoor:laugh:
 

DeletedUser3012

net zo zinloos als je antwoord dat onzin is

dat het er is betekend dat het gedaan wordt??
echte dooddoener hoor:laugh:

Nee dat van jou is geen onzin wou je zeggen? --> Dat het er is betekent dat het niet gedaan wordt! Laat me niet lachen! :laugh:

@ Simmies, wees de wijste en stop deze off-topic discussie. Mastadont weet best hoe het zit, maar wil gewoon discussie uitlokken.
 

DeletedUser4007

er blijkt nergens uit dat het iets doet.
en uitrekenen is niet mogelijk omdat je daar info voor nodig hebt waar je niet bijkan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Het zou toch leuk zijn als het effect had, zoals de mogelijkheid om de gouden en zilveren arbeiden dichter bij een stad te plaatsen waar veel gebeden wordt. Het probleem is dan dat iedere stadsleider zn stadsleden oproept om te gaan bidden als hun AP's op zijn :laugh:
 
Ik zou niet gaan bidden, ik zou gewoon meeprofiteren van de mensen uit mijn stad die wel bidden. Of in een stad gaan waar veel gebeden wordt :)
 
Bovenaan