• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel veranderingen

DeletedUser16170

ik ben tegen
als het erdoor komt dan is niemand meer beschermend van k.o tijd gaan vele steden helemaal leeg lopen omdat je geen duel ben. Fg's zullen helemaal kapot gemaakt zijn omdat niemand meer in een stad zit en geen fg kan starten. Het idee voor Duels is wel leuk dat je meer concurentie kan maken maar hou de k.o tijd erin want de arbeiders en fg'ers lijden er het hartst onder.
 

DeletedUser16274

ik ben het eens met maine
het zou alle non-duellanten uit hun steden drijven als ze geen duel bescherming meer krijgen waardoor de fg's gaan verdwijnen
 

DeletedUser7860

Meteen doen!

Ik had deze update een half jaar geleden al verwacht.

Het duelleren is op de meeste werelden (iig W1/bris/colo) amper meer te doen voor de highranks omdat er bijna geen targets meer zijn.
De update zou daar zeker verandering in brengen.

Niet duellisten als maine en jeny moeten niet zeuren.
Er bestaat nog altijd de mogelijkheid jezelf kapot te duelleren op iemand anders en je kan ook nog altijd de stad uitgaan.

Stadsloos kun je gewoon aan een fg meedoen dus niet zo overdrijven.

 

DeletedUser16170

Waarom moeten wij niet zeuren out?.
We geven toch oprecht onze mening als ik er tegen ben ben ik er tegen.
Daar kan niemand iets aan veranderen.
 
Ik ben erg voor.
Lange duelbescherming na een KO is erg handig en zo kunnen arbeids/bouwers langer rustig door werken.

Het feit dat de duelmotivatie niet onder de 1% kan komen is ook erg goed, want zo kunnen die zero-motivation duelnoobs niet iedereen op dezelfde levels blijven farmen.

Verder is een duellevel van 450 hoog genoeg, dus dat is ook geen probleem. Het feit dat door duels te verliezen je duellevel zal dalen is ook niet erg, want zo kunnen oud duellisten niet constant meer gefarmt worden door hoge duellevel noobies.
 

DeletedUser

Meteen invoeren die handel, maakt het duelleren meer interessant!
 

DeletedUser4007

weer erg 1zijdig dit grapje
reden voor de arbeid k.o. eruit halen?
die is er dus niet echt
hele update kan gedaan worden op dat ene na
is niemand die er wat op verliest als dat erin blijft

Niet duellisten als maine en jeny moeten niet zeuren.
Er bestaat nog altijd de mogelijkheid jezelf kapot te duelleren op iemand anders en je kan ook nog altijd de stad uitgaan.

arbeid k.o. kost maar een paar puntjes
je eigen kapot dueleren kost vele malen meer
stad uitgaan? en de join tijd verhogen?
dus bouwers zijn dan ook gelijk zwaar genaait?

out? je lult in je eigen straatje en bent totaal niet objectief
 
Hmm nee, dat je eigenlijk duelbescherming door een arbeids KO kreeg was natuurlijk heel mooi, maar op zich ook wel vreemd. Dat heeft immers niets met duels te maken. Het is daarom wel jammer dat dit zal verdwijnen, maar in principe niet heel vreemd en het wordt nu realistischer.

Verder krijg je langer bescherming door een duel KO (72 uur). Dat heft de moeite die je daarvoor moet doen naar mijn idee weer op.

Het feit dat veel spelers uit een stad zullen gaan en dat daardoor fg's verpest zullen worden is natuurlijk onzin. Er zijn weinig mensen die zichzelf structureel KO leggen, de meeste doen dit al niet. Bovendien bied een stad altijd nog meer voordelen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15989

Meteen doen!

Ik had deze update een half jaar geleden al verwacht.

Het duelleren is op de meeste werelden (iig W1/bris/colo) amper meer te doen voor de highranks omdat er bijna geen targets meer zijn.
De update zou daar zeker verandering in brengen.

Niet duellisten als maine en jeny moeten niet zeuren.
Er bestaat nog altijd de mogelijkheid jezelf kapot te duelleren op iemand anders en je kan ook nog altijd de stad uitgaan.

Stadsloos kun je gewoon aan een fg meedoen dus niet zo overdrijven.



+1

Ik dacht dat deze update zelfs automatisch zou doorgevoerd worden in het eerste kwartaal van 2015. (Naar wat ik heb gehoord toen dit systeem uitkwam op de beta servers) Ik zie dus geen enkele reden waarom het hier niet zou lukken. Een betere duelcompetitie zal de wereld zelfs nog iets actiever maken. Daarbij zijn de fg's ook niet meer wat ze geweest zijn. Dus als je wilt fg'en kan je, zoals out reeds zegt, uit de stad gaan.
 

DeletedUser

weer erg 1zijdig dit grapje
reden voor de arbeid k.o. eruit halen?
die is er dus niet echt
hele update kan gedaan worden op dat ene na
is niemand die er wat op verliest als dat erin blijft



arbeid k.o. kost maar een paar puntjes
je eigen kapot dueleren kost vele malen meer
stad uitgaan? en de join tijd verhogen?
dus bouwers zijn dan ook gelijk zwaar genaait?

out? je lult in je eigen straatje en bent totaal niet objectief

Jij lult ook in je eigen straatje en bent totaal niet objectief.
 
Hoppa, direct invoeren die handel. Verschillende problemen worden opgelost:

Hoge duellevels die weinig targets hebben
ZMD die ZMD blijven. Optyfen met die pleurisnoobs. Make them suffer.

Wat betreft het KO duelleren in arbeid, voor zover ik weet zijn er niet superveel die dat actief doen. Op dakota weet ik wel dat iemand dat al maanden doet met een premie van 3 mil op zijn hoofd. In die zin zal dat ook opgelost worden.

Wat maakt het uit of je tijdens een arbeid KO gaat of tijdens een duel? Je verliest in beide gevallen hetzelfde. Het enige verschil is dat je het niet kunt plannen. Oja, 72 uur is daarvoor een goede compensatie. De mogelijkheid voor duellanten om na 24 uur gewoon weer te kunnen duelleren is ook alleen maar voordelig.

Kortom, Marco, waar wacht je op?
 
Gigantisch voor, op werelden waar ik geen duel ben word ik zo vaak aangevallen dat ik nooit reden zie om mezelf ko te leggen, dus mensen die hun steden gaan verlaten geloof ik niet in.

Jordes, kwestie van kledingloos goede duellanten aanvallen, is goed genoeg te plannen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

gedeeltelijk mee eens

wat betreft Ko door arbeid zie ik geen probleem, ben altijd te lui om mezelf KO te leggen en heb nooit last van duels

het duelxp verliezen bij het verliezen van een duel zie ik dan weer niet zitten, op werelden waarin ik duel ben val ik vooral mensen aan die een uitdaging zijn, het gevolg is dat ik dus bijna evenveel duels verlies als win. als dit gedeelte erdoor komt dan ben ik bang dat veel mensen geen duels meer doen tegen mensen waarvan ze niet zeker zijn dat ze winnen. terwijl dat juist het leukste is van duelleren
 
Ik zou het een goede update vinden, maar ik vind wel dat de ko-tijd door arbeiden moet blijven

Wat hierboven ook gezegd werd, mensen die niet duelgeskilld zijn kunnen zichzelf dan gewoon ko maken, zodat het ook leuk voor hun blijft :)
 

DeletedUser16372

Iedereen die voor is: smd :p rustig het is maar een grapje

Ik ben hier vol op tegen, ik ben een lange tijd ZMD geweest, dus dit houdt in, nu ik bouwer ben, dat ik ineens een super hoog duellevel ga krijgen omdat ik 2214 duels heb gewonnen en 36 verloren.

Het is alleen maar zinloos om dit systeem door te voeren.

Stadsloos kun je gewoon aan een fg meedoen dus niet zo overdrijven.
Ik weet niet hoor, maar is de enigste reden om in een stad te zitten de fgs. Ik vind het veel belangrijker dat je het gezellig hebt met elkaar in een stad, en fgs is dan mooi een bijzaak.

  • Duelling levels will be capped at four hundred and fifty.
    Wat is überhaupt het nut van zo'n hoog duellevel, dit is helemaal onnodig. Al is het gedeelte van dat de duel levels een maximum heeft wel erg goed bedacht en moet wel worden ingevoerd.
  • Losing a duel will deduct a third of the duel experience you would have gained for winning.
    Dit is ook weer een redelijk goed punt, hierdoor wordt de duelranking veel serieuzer, aangezien je dan echt ziet wie de beste van de wereld is.
  • Active characters with no duel initiated in the past forty five days will lose 1% of their current duel experience each week.
    Even lekker 2 jaar wachten zodat je helemaal geen motivatie meer hebt, mooi niet... dat duurt veel te lang.
  • Job knockouts will no longer afford duel protection.
    Misschien is het wel realistischer, maar oké waarom zou dit nou zo behulpzaam zijn, laat degene die niet willen worden geduelleerd gewoon k.o. gaan als ze dat willen.
  • Duel protection will be extended to seventy two hours.
    72 uur is gewoon weer iets te lang.
  • Duel protection will be cancellable after twenty four hours by challenging another player at a reduced cost.
    Gewoon no comment, dit is echt gewoon bullshit, goedkoper weer een duel beginnen...

Dit is wel zo'n beetje mijn reactie erop. Haten hoeft niet, aangezien dit mijn eigen mening is.
 
Ik zou het een goede update vinden, maar ik vind wel dat de ko-tijd door arbeiden moet blijven

Wat hierboven ook gezegd werd, mensen die niet duelgeskilld zijn kunnen zichzelf dan gewoon ko maken, zodat het ook leuk voor hun blijft :)

Mee eens, maar zelfs al zou die weg gaan lijkt het mij niet een megaprobleem.
 
Ik ben hier vol op tegen, ik ben een lange tijd ZMD geweest, dus dit houdt in, nu ik bouwer ben, dat ik ineens een super hoog duellevel ga krijgen omdat ik 2214 duels heb gewonnen en 36 verloren.

Het is alleen maar zinloos om dit systeem door te voeren.

Hmm, dit kan, maar goed, dat is je eigen schuld dan. Bovendien zijn die ZMD vaak laf; ze willen immers als beste blijven op dat niveau en als ze hoger komen zijn ze dat niet meer.
Ik ben het daarom met Jordes eens, al mag 't taalgebruik wel wat netter.
Verder is het volgens mij neit zo dat je ineens een superhoog duellevel er door krijgt hoor.

Het is dus zeker niet zinloos om dit systeem door te voeren, simpelweg omdat het niet alleen behandelt wat jij noemt.
 
Bovenaan