• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel veranderingen

DeletedUser4891

Woah jordes, heb je net heel dat verhaal ontcijfert? Respect man! :blink:
 

DeletedUser16307

Wanneer beginnen we eraan?

Ik kan in ieder geval niet wachten :cool:
 

DeletedUser16170

ja doe maar een poll dan kunnen we pas goed zien wat er uit komt
 

DeletedUser15791

Ik ben er zwaar op tegen , en wel hierom:
Ik speel dit spelletje voor de lol , en er een bloedhekel aan om iets opgedrongen te krijgen, en ik heb er geen zin in dat als ik s'morgens inlog en te zien krijg dat je weer tig keer ben aangevallen door allerlei zielepoten.
Dus als deze update erdoor komt zal ik ernstig overwegen om er helemaal mee te stoppen:mad:
 
Ik begrijp maar niet waarom iedereen zo vaak geduelleerd wordt, ik word nauwelijks op elke wereld geduelleerd.
 

DeletedUser4891

Ik begrijp maar niet waarom iedereen zo vaak geduelleerd wordt, ik word nauwelijks op elke wereld geduelleerd.

Ja precies dit. Ik word gemiddeld misschien 3/4 keer per week geduelleerd.

Misschien maken de mensen die tegen dit idee zijn gewoon makkelijk vijanden. :unsure:
 

DeletedUser16307

Qua duel moet er iets veranderen.

Allez het moet toch nog eerlijk blijven, een deftig outfit kost tussen de 3 a 10 mil $$ en wat kan je er mee doen? 6m met je wapen in het wild gaan rond zwaaien en voila t'is gedaan. In die tijd heb je een lvl van tegen de 300 bereikt en mogen de duellanten met hun duimen draaien.

Mijn mening is dat iedereen zou mogen aangevallen worden stadsloos of niet. Dit zou te minste het ledenaantal weer op trekken in steden en het asociale gedrag van de "untouchables" wat bijstellen.

TW draait rond teamwerk, niet?


ps : Hopelijk wordt het met tijd geen "sims" bedoeling.
 
ik ben voor
wanneer word je nou aangevallen?
1x per maand misschien? dat is voor mij al best hoog.
ik ben ook tegen omdat je wil je je duellvl hoog houden ook duels moet starten en winnen.
 
Het maakt mij niet uit wat er gebeurt, wil er wel een opmerking aan toevoegen. (Zal wel olie op vuur zijn)

Als het gedaan wordt om alles rechtvaardiger te maken door een max. level te hanteren, waarom is er dan geen gelijkheid van kleding en wapens? Ik stam nog uit de tijd dat iedereen dezelfde kansen had omdat alle kleding en wapens voor iedereen toegankelijk was. Nu is het zo dat alleen de spelers die voldoende euros spenderen (dus geen $$$) in staat zijn om een zodanige set te kopen dat hiertegen duelleren geen optie meer is.

Tot voor kort was het nog mogelijk om delen op de markt te kopen..... maar dankzij het upgraden is dat ook al verleden tijd.
 
Het maakt mij niet uit wat er gebeurt, wil er wel een opmerking aan toevoegen. (Zal wel olie op vuur zijn)

Als het gedaan wordt om alles rechtvaardiger te maken door een max. level te hanteren, waarom is er dan geen gelijkheid van kleding en wapens? Ik stam nog uit de tijd dat iedereen dezelfde kansen had omdat alle kleding en wapens voor iedereen toegankelijk was. Nu is het zo dat alleen de spelers die voldoende euros spenderen (dus geen $$$) in staat zijn om een zodanige set te kopen dat hiertegen duelleren geen optie meer is.

Tot voor kort was het nog mogelijk om delen op de markt te kopen..... maar dankzij het upgraden is dat ook al verleden tijd.

volledig mee eens
 
Nu is het zo dat alleen de spelers die voldoende euros spenderen (dus geen $$$) in staat zijn om een zodanige set te kopen dat hiertegen duelleren geen optie meer is.

Tot voor kort was het nog mogelijk om delen op de markt te kopen..... maar dankzij het upgraden is dat ook al verleden tijd.

Dit is niet noodzakelijk, ik heb nog nooit een cent in een event gestopt en ik heb toch nagenoeg alle setjes en wapensetjes op Dakota, het is dus zeker wel mogelijk. :)
 

DeletedUser16224

Het maakt mij niet uit wat er gebeurt, wil er wel een opmerking aan toevoegen. (Zal wel olie op vuur zijn)

Als het gedaan wordt om alles rechtvaardiger te maken door een max. level te hanteren, waarom is er dan geen gelijkheid van kleding en wapens? Ik stam nog uit de tijd dat iedereen dezelfde kansen had omdat alle kleding en wapens voor iedereen toegankelijk was. Nu is het zo dat alleen de spelers die voldoende euros spenderen (dus geen $$$) in staat zijn om een zodanige set te kopen dat hiertegen duelleren geen optie meer is.

Tot voor kort was het nog mogelijk om delen op de markt te kopen..... maar dankzij het upgraden is dat ook al verleden tijd.

No man, ook zonder premium kan je aan een goeie duelset komen. Kost alleen meer moeite. ;)
 
No man, ook zonder premium kan je aan een goeie duelset komen. Kost alleen meer moeite. ;)

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het is niet voor iedereen toegankelijk zoals bij een handelaar (rondreizend of stad)

Als je daarnaast ook nog eens meer dan een miljoen aan dollars moet hebben om een jas en broek (die zijn immers zeldzaam) te kopen...
Zoveel "verdien" ik niet bij de opdrachten en werkzaamheden :o

Maar als je me een cullen jas en broek kunt verkopen op W1 voor een redelijke prijs......
 

DeletedUser16224

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het is niet voor iedereen toegankelijk zoals bij een handelaar (rondreizend of stad)

Als je daarnaast ook nog eens meer dan een miljoen aan dollars moet hebben om een jas en broek (die zijn immers zeldzaam) te kopen...
Zoveel "verdien" ik niet bij de opdrachten en werkzaamheden :o

Maar als je me een cullen jas en broek kunt verkopen op W1 voor een redelijke prijs......

Had ik gekund. Als m'n Briscoe account op W1 stond en ik m'n jas en broek niet had geupgraded :p Non-Premium ftw!
 

DeletedUser4891

Volgens mij is het nog steeds prima mogelijk om zonder geld te spenderen aan die setjes te komen. Ik ben op dakota bijna puur lp (niet echt een skill die veel geld binnenhaald) en ik kan prima een compleet bob setje krijgen. (met een paar dingen geupgraded)

Meestal kan je ook zonder nuggets uit te geven aan die events wel genoeg losse kledingstukken verzamelen om te ruilen voor één compleet setje.
 

DeletedUser16224

Volgens mij is het nog steeds prima mogelijk om zonder geld te spenderen aan die setjes te komen. Ik ben op dakota bijna puur lp (niet echt een skill die veel geld binnenhaald) en ik kan prima een compleet bob setje krijgen. (met een paar dingen geupgraded)

Meestal kan je ook zonder nuggets uit te geven aan die events wel genoeg losse kledingstukken verzamelen om te ruilen voor één compleet setje.

Precies, genoeg voorbeelden hoe je het wel kan doen zonder premium :)
 
Bovenaan