• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel veranderingen

DeletedUser4763

niet helemaal mee eens , met events word er veel intensiever met nuggs gesmeten op de premium werelden dan op w1 , dus daar is ook veel meer aanbod op de markt en is het makkelijker idd om aan een set te komen mits je de $$$ hebt , dat gaat voor w1 helaas niet op ;)
 
Dan heb je duidelijk geen idee hoe Briscoe er aan toe is :p maar je hebt wel gelijk, ik denk dat sinds het upgraden een volledige set verzamelen heel erg moeilijk is als je non-pa bent. Vroeger kwamen dubbels tenminste nog op de markt, zij het heel duur, maar tegenwoordig houden de rijke spelers het meeste zelf :hmf:
 

DeletedUser

Ik heb misschien een rare vraag, maar hoe kan het dat dit bij NL nu pas naar voren komt ipv een dik half jaar geleden toen het op de reguliere werelden uitkwam. Waarom blijft .nl achter in deze zaken?

Dit is ook al het geval met avo's. Rood mag hier ten aller tijde beginnen en krijgt de sterkste speler automatisch. Verder heeft Rood ook meer voordeel als het om snipen gaat vanaf de saloon naar de molen. Blauw heeft maar 2 vakjes als het hierom gaat en die bestrijken ook nog maar 3 redelijk nutteloze vakjes op de molen terwijl dit bij Rood 5 redelijk goede vakjes zijn.

Niet dat ik je nu op fouten wil wijzen Marco, maar wordt het niet eens tijd om er op te gaan letten dat je niet te veel van het originele plan van de developers afwijkt? Je weet dat bepaalde personen (wiens naam toch geblokkeerd worden als ik het hier op zet) daar niet al te blij mee zijn.

Verder is dit een uitstekende update en ik hoop dat duel deel 2 hier ook uit komt. Voor meer informatie daarover kijk even op:
https://forum.beta.the-west.net/showthread.php?t=2779

Nogmaals het is niet mijn bedoeling om ook maar iemand op de vingers te tikken ik vraag het me gewoon af ^^

Edit: Het is niet de bedoeling dat hier nu haatmail richting Marco of het .nl team. Zij werken hard genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb misschien een rare vraag, maar hoe kan het dat dit bij NL nu pas naar voren komt ipv een dik half jaar geleden toen het op de reguliere werelden uitkwam. Waarom blijft .nl achter in deze zaken?

Voor zover ik weet is .net (en beta natuurlijk) de enige server met deze duelupdate. Volgens mij werd het alleen daar gedaan om te kijken hoe het in de praktijk zou uitpakken. Dus .nl zou één van de eerste kunnen zijn met deze update.
 

DeletedUser

Voor zover ik weet is .net (en beta natuurlijk) de enige server met deze duelupdate. Volgens mij werd het alleen daar gedaan om te kijken hoe het in de praktijk zou uitpakken. Dus .nl zou één van de eerste kunnen zijn met deze update.

.de heeft m ook al :p
 
Dus dan lopen we niet achter op iedereen... En daarnaast klopt dat ook niet wat je zegt ;)

Hoe kan iemand een duel level van 810 hebben, als het maximum maar 450 zou zijn (http://prntscr.com/83d3x5). De duel update wordt vandaag pas aangekondigd daar, dus ze hebben hem nog niet.
 

DeletedUser

Dus dan lopen we niet achter op iedereen... En daarnaast klopt dat ook niet wat je zegt ;)

Hoe kan iemand een duel level van 810 hebben, als het maximum maar 450 zou zijn (http://prntscr.com/83d3x5). De duel update wordt vandaag pas aangekondigd daar, dus ze hebben hem nog niet.

Aaaaah dan heb ik dat fout begrepen. Dan heb je gelijk wat het wachten op duels betreft. Maar ddit is nog altijd een goede update haha :D

En nu nog wachten op een reactie op dat van de avo's ;)
 
Bovenaan