• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel veranderingen

Ik ben hier vol op tegen, ik ben een lange tijd ZMD geweest, dus dit houdt in, nu ik bouwer ben, dat ik ineens een super hoog duellevel ga krijgen omdat ik 2214 duels heb gewonnen en 36 verloren.

Zolang je geen duels wint gaat jouw duellevel niet hoger worden dan dat deze nu is ;)

Dit is ook weer een redelijk goed punt, hierdoor wordt de duelranking veel serieuzer, aangezien je dan echt ziet wie de beste van de wereld is.
Dat verliezen van ervaring is alleen voor het bepalen van jouw duellevel, de ervaring die je in de ranglijst ziet zal niet dalen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7860

Ik ben hier vol op tegen, ik ben een lange tijd ZMD geweest, dus dit houdt in, nu ik bouwer ben, dat ik ineens een super hoog duellevel ga krijgen omdat ik 2214 duels heb gewonnen en 36 verloren.

Het is alleen maar zinloos om dit systeem door te voeren.

Het zal eens tijd worden dat die ZMD'ers gestraft worden voor hun kansloze gedrag.

Los daarvan zijn alle zogenaamde bezwaren dus van tafel geveegd.

Aanzetten die handel :D
 

DeletedUser4007

Het zal eens tijd worden dat die ZMD'ers gestraft worden voor hun kansloze gedrag.

Los daarvan zijn alle zogenaamde bezwaren dus van tafel geveegd.

Aanzetten die handel :D

is dus weer jouw selectieve mening
zeker nu duel geskilled dat je het nu wel met het duel gebeuren eens bent?

ik heb nog steeds geen redelijk argument gehoord waarom de arbeid k.o. eruit zou moeten

Jij lult ook in je eigen straatje en bent totaal niet objectief.
waar zie je mij dan iets aanpassen tegen een ander karakter?
je lult zoals gewoonlijk weer uit je nek, alleen maar om een opmerking te maken
 

DeletedUser7860

ik heb nog steeds geen redelijk argument gehoord waarom de arbeid k.o. eruit zou moeten

Oeh de grote boze Masta is wakker.
Misschien moet je eens proberen te lezen i.p.v. te luisteren.

Zowel Rick1 als JorDes komen met prima argumenten om dat besluit kracht bij te zetten.

Lees die nog eens aandachtig door zou ik zeggen.

Bovendien was het vroegah altijd zo dat elke stad 1 of meerdere duellisten of duelgroepjes had die tegenstanders plat legde als bouwers/handelaren lastig gevallen werden. Dat was nog eens leuk.

Je legde jezelf niet ko, de duellisten in je stad zorgden ervoor dat je niet lastig gevallen werd. Meteen weer wat activiteit in de chat/op het forum.

win/win!
 
Ben ook voor, ga je lekker stadsloos, heb je nergens last van

Dat kan je inderdaad altijd al doen, maar een stad blijft veel voordelen geven, dus het verschijnsel wat eerder hier door verschillende lieden verkondigd werd, te weten het stadsloos worden van zowat alle arbeiders, zal dus niet gebeuren.

En trouwens, @Outrageous, het is Rick I en niet Rick1. :mad:
 

DeletedUser7860

En trouwens, @Outrageous, het is Rick I en niet Rick1. :mad:

Duly noted, my bad Rick I :p

OT: Zoals JorDes al aangaf zijn er maar weinig mensen die zich consequent ko leggen middels een arbeid.

En diehard arbeiders zoals Masta met een duellevel van amper 200 hebben ook echt geen last van duellisten.
 

DeletedUser

En diehard arbeiders zoals Masta met een duellevel van amper 200 hebben ook echt geen last van duellisten.

en niet zo diehard arbeiders met een relatief hoog duellvl hebben eigenlijk ook heel weinig last van duellanten

ben fg op el dorado en heb daar een redelijk hoog duellvl, krijg mss 1x per week een duel, zeker niet vaker

(wat mis ik de oude tijd (2008-2010) dat bijna iedereen duelgeskilld was :( )
 

DeletedUser

waar zie je mij dan iets aanpassen tegen een ander karakter?
je lult zoals gewoonlijk weer uit je nek, alleen maar om een opmerking te maken

Waar zie jij mij iets zeggen over een ander karakter? Eerst lezen dan schrijven. Ik lees bijna alle reacties op dit forum, de meest zinloze opmerkingen komen meestal van jou hier. Ook in dit topic krijg je het klaar om alleen maar zinloze opmerkingen te maken die nergens op slaan.
 
Waar zie jij mij iets zeggen over een ander karakter? Eerst lezen dan schrijven. Ik lees bijna alle reacties op dit forum, de meest zinloze opmerkingen komen meestal van jou hier. Ook in dit topic krijg je het klaar om alleen maar zinloze opmerkingen te maken die nergens op slaan.

de pot verwijt de ketel:laugh:
 

DeletedUser4007

Je hoeft masta zijn handje niet vast te houden, overigens doe je er nu zelf ook aan mee :rolleyes:

moet jij die van out niet vast gaan houden dan?
:hmf:


volgens sommige aanwezige maakt die arbeid k.o. geen verschil, om wat voor reden ook
waarom moet dat dan weg?
 
ik vind deze hele discussie sowieso zinloos
1 grote egotripperij der duellisten die de niet duellisten niet eens de mogelijkheid gunnen op 48 uur bescherming door flauw te gaan tijdens een arbeid
 

DeletedUser

ik vind deze hele discussie sowieso zinloos
1 grote egotripperij der duellisten die de niet duellisten niet eens de mogelijkheid gunnen op 48 uur bescherming door flauw te gaan tijdens een arbeid

Ga lekker de stad uit dan, probleem opgelost.
 

DeletedUser4007

Ga lekker de stad uit dan, probleem opgelost.

waarom als er nog geen probleem is?
inno maakt het probleem? en waarom
omdat dit spel gewoon dood aan het gaan is en ze zo tenminste 1 groep van de spelers een beetje aan hun kant krijgen

dat is het hele verhaal
die update komt er toch wel, want het is bekend dat het inno geen ene reet kan schelen wat spelers vinden.
 

DeletedUser4891

prima veranderingen, invoeren die handel. Ik snap eigenlijk niet waarom mensen iets te zeuren hebben, zo schokkend zijn de veranderingen nou ook weer niet.

Duelling levels will be capped at four hundred and fifty.
Handig voor de mensen met hoge levels, super idee.

Losing a duel will deduct a third of the duel experience you would have gained for winning.
Dit zorgt er misschien wel voor dat mensen voorzichtiger worden, wat het misschien minder spannend maakt. Maar verder niet echt een probleem lijkt me.

Active characters with no duel initiated in the past forty five days will lose 1% of their current duel experience each week.
1% per week is niet zo veel, maar prima aanpassing.

Duel motivation will never fall below 1%.
Toppie, al is 1% alsnog heel weinig, dat zou betekenen dat je na 100 duels evenveel ervaring krijgt als na 1 duel met 100% motivatie? Ik vraag me af hoeveel effect dit heeft.

Job knockouts will no longer afford duel protection.
Jezelf ko arbeiden is toch een beetje lame, het voelt bijna als valsspelen.

Duel protection will be extended to seventy two hours.
3 dagen lijkt mij een prima tijd, zeker als ko gaan in duels de enige manier is om nog duelbescherming te krijgen.

Duel protection will be cancellable after twenty four hours by challenging another player at a reduced cost.
Leuk voor de duellisten onder ons, die hebben dan minder last van het ko gaan, al snap ik niet waarom het starten van zo'n duel minder AP zou moeten kosten.


waarom als er nog geen probleem is?
inno maakt het probleem? en waarom
omdat dit spel gewoon dood aan het gaan is en ze zo tenminste 1 groep van de spelers een beetje aan hun kant krijgen

dat is het hele verhaal
die update komt er toch wel, want het is bekend dat het inno geen ene reet kan schelen wat spelers vinden.
Je spreekt jezelf
nogal tegen.
Wederom een achterlijke
opmerking.

Houdt het
dan nooit op?
 
waarom als er nog geen probleem is?
inno maakt het probleem? en waarom
omdat dit spel gewoon dood aan het gaan is en ze zo tenminste 1 groep van de spelers een beetje aan hun kant krijgen

dat is het hele verhaal
die update komt er toch wel, want het is bekend dat het inno geen ene reet kan schelen wat spelers vinden.

Hierom is het wel een probleem: http://puu.sh/j1T98/4bb4f1eb36.jpg Deze premies zijn er al maanden, omdat ze zichzelf steeds bewust ko leggen door arbeiden.

Oja Masta lees het Engelse topic nogmaals door. Als je dat leest, zie je dat het topic ook al erg lang actief is en dat ze steeds refereren naar feedback van de spelers. Dus op zich, caren ze in die zin wel.

Hier enkele quotes: ''Due to popular demand, today I am pleased to announce an upcoming update to address this second problem''(dat probleem is het groeiende gezwel ZMD)

'' It is heavily based on community feedback, especially from beta testers who contributed in our previous discussions''

''We hope you like them and enjoy testing them. Please feel free to share your thoughts in our feedback thread in the updates review forum.

Keep being the best and testing The West!''

Ook geeft Mark aan dat expres KO duelleren in arbeid als een soort valsspelen gezien kan worden. Eigenlijk ben ik het daar dus mee eens. Je ontduikt duels. De mensen die dit doen zijn veelal topduellisten die gereskilled zijn en puur handel drijvers (die overreacten).

De duellisten worden keihard gefarmt zodra ze gereskilled zijn, het naar beneden gaan van je duellevel helpt hierbij. Uiteraard is er geen korte termijns oplossing, maar 72 uur is prima.

Puur handel drijvers zijn over het algemeen al geen lid van steden, de mensen die het toch zijn, ik denk dat 72 uur een prima verbetering is. Het is namelijk niet zo dat je direct geduelleerd wordt als puur handelaar zodra het maar even kan.


Mark, je hebt een klein zinnetje gemist dat je mening positiever zal maken:
''Furthermore, we have increased the minimum PvP duelling motivation and duelling experience rate of decay from 1% to 3%.''


EDIT! wat betreft mijn screen van de premies, back up doet dat volgens mij niet trouwens :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15915

Ik was al benieuwd wanneer het eindelijk hier zou komen.
Ik stem tenminste voor :)
 
Ik sluit me bij Jordes en Mark aan.
Bovendien nog even aan Mastadont. De update zal er wss inderdaad toch wel komen, bovendien omdat de meeste gelukkig ook voor zijn.
En wat jij de hele tijd aanhaalt over de bescherming na een arbeids-KO, natuurlijk was dat makkelijk, maar inderdaad, zoals Mark ook al zegt, een beetje vreemd en ook wel een beetje laf.
Verder kun je inderdaad altijd je stad uit als je duels haat. Maar dat is dan je eigen keuze.

Innogames verandert dit blijkbaar gewoon en punt uit dan.
 
Bovenaan