• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel veranderingen

DeletedUser14251

Mag ingevoerd worden :)!! Even 1 vraagje:

Geld dit voor alle karakter klasses? of alleen voor de duellanten?:

Once a week, characters who have not had a duel as challenger in the past 45 days (30 on beta) will lose 1% of their duel experience, provided they are still active. This will slowly decay the duel level of former experience duellers who reskill to play a different aspect of the game.

Oh en wat betreft de 48 uur flauwvallen na arbeiden las dit nog:
http://prntscr.com/7tqxb9...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10506

Ik ben tegen

Denk dat het grootste probleem wordt dat de duels minder spannend zal worden.

Meer mensen lvl 450 betekent dat ik spelers uit top 10 niet hoef aan te vallen om hard te stijgen wat beetje jammer is. Top 10 spelers zijn toch relatief goeie duellanten.

Verder verdwijnt mijn mooi duellevel naar 450 wat ik ook niet echt zie zitten.
 

DeletedUser4007

En wat jij de hele tijd aanhaalt over de bescherming na een arbeids-KO, natuurlijk was dat makkelijk, maar inderdaad, zoals Mark ook al zegt, een beetje vreemd en ook wel een beetje laf.
Verder kun je inderdaad altijd je stad uit als je duels haat. Maar dat is dan je eigen keuze.

dus je dood lopen op een arbeid is laf
en dood lopen op een beter duel speler is normaal?
:blink:

voor de rest....
te stom om op te reageren
te zinloos en te achterlijk zoals jullie zelf verklaren:p
 

DeletedUser4007

Hij is zinloos en achterlijk zegt hij toch.

No argument there :D

liever dat jij het zegt dan iemand met hersens:laugh:

idd fijn dat je ook op mijn argumenten antwoordt.

maak je die dan?
jij denkt, jij vindt, jouw mening
wat kan mij dat schelen, je maakt geen enkel plausibel argument
dus waarom zou ik dan op jouw post moeten reageren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
liever dat jij het zegt dan iemand met hersens:laugh:



maak je die dan?
jij denkt, jij vindt, jouw mening
wat kan mij dat schelen, je maakt geen enkel plausibel argument
dus waarom zou ik dan op jouw post moeten reageren?

Aangezien jij degene was die zich afvroeg waarom het expres KO maken in arbeid zou moeten verdwijnen(''volgens sommige aanwezige maakt die arbeid k.o. geen verschil, om wat voor reden ook
waarom moet dat dan weg?'') reageerde ik als volgt:

Ook geeft Mark aan dat expres KO duelleren in arbeid als een soort valsspelen gezien kan worden. Eigenlijk ben ik het daar dus mee eens. Je ontduikt duels. De mensen die dit doen zijn veelal topduellisten die gereskilled zijn en puur handel drijvers (die overreacten).

De duellisten worden keihard gefarmt zodra ze gereskilled zijn, het naar beneden gaan van je duellevel helpt hierbij. Uiteraard is er geen korte termijns oplossing, maar 72 uur is prima.

Puur handel drijvers zijn over het algemeen al geen lid van steden, de mensen die het toch zijn, ik denk dat 72 uur een prima verbetering is. Het is namelijk niet zo dat je direct geduelleerd wordt als puur handelaar zodra het maar even kan
 

DeletedUser11730

Mijn ervaring is dat er niet veel verandert, je moet alleen een andere manier van ko vinden. Dus in je blote bips 1 of 2 duels aangaan tegen veel sterkere tegenstanders en je probleem is voor 72 uur opgelost. Als het je te doen is om duelpunten te verliezen doe je dit iedere 24 uur, verlies je meer mee dan je stad te verlaten en na een maand een heel procent te verliezen.

Een ander voordeel is ook dat je bij eventopdrachten 24 uur langer kunt arbeiden voor je weer aangevallen kunt worden.
 

DeletedUser16049

Het is toch altijd het zelfde verhaal. Bepaalde groep is voor en een bepaalde groep is tegen.

De personen die doen "werken"/ opdrachten volgen / bouwen of geld verdienen zullen toch voor zijn zodat ze, zoals al meerdere gezegd hebben aan hun 72 uur rust komen, wat zo nu en dan (bijvoorbeeld tijdens een event) toch nog wel eens van pas komt.

De personen die doen duelleren zullen er zo ie zo tegen zijn, voor hun gaat de uitdaging voor een zo hoog mogelijk duel level naar de knoppen (max 450).

Twee kampen kun je niet samenvoegen tot één kamp. Er zijn altijd mensen tegen en er zijn altijd mensen voor. - Vindt een evenwicht in het gene dat beide willen en wat niemand wil - :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7860

Het is toch altijd het zelfde verhaal. Bepaalde groep is voor en een bepaalde groep is tegen.

De personen die doen "werken"/ opdrachten volgen / bouwen of geld verdienen zullen toch tegen zijn zodat ze, zoals al meerdere gezegd hebben aan hun 72 uur rust komen, wat zo nu en dan (bijvoorbeeld tijdens een event) toch nog wel eens van pas komt.

De personen die doen duelleren zullen er zo ie zo tegen zijn, voor hun gaat de uitdaging voor een zo hoog mogelijk duel level naar de knoppen (max 450).

Twee kampen kun je niet samenvoegen tot één kamp. Er zijn altijd mensen tegen en er zijn altijd mensen voor. - Vindt een evenwicht in het gene dat beide willen en wat niemand wil - :cool:

Wauw..euhm, goed verhaal man!

Iedereen is dus tegen in jouw optiek?
Wat lul je dan over twee kampen? :')
 

DeletedUser4007


je kan het nog een keer neerzetten.
en nog is het jouw eigen mening en niet die van een ander
en jij wil bepalen wat een ander moet vinden daarvan?

k.o. arbeid geen verschil?
voor degene die het niet gebruiken maakt het niets uit, dat klopt

je eigen flauw lopen op een ander is ook express en om duels te ontlopen

keihard gefarmt?
denk je dat echt?
denk eerder dat je de patser probeert uit te hangen met die opmerking

ik ben puur handel en lid van een stad.
en nu wil jij voor mij gaan bepalen dat die nieuwe regel wel goed voor mij is?
en niet geduelleerd worden??
weer een opmerking waar je dus helemaal niets vanaf weet

met andere woorden, je verkondigt je eigen mening en zal wel even vertellen wat een ander daar van moet vinden, zonder dat je er maar verstand van hebt
maar dat is dus precies weer je eigen belang die naar boven komt
want meneertje vindt het niet kunnen dat de premies niet opgestreken kunnen worden.
Beetje hypocriet om dat er niet even bij te zetten, aangezien het daar om gaat.
Want anders had die hele arbeids k.o. je niet uitgemaakt.
:hmf:
 

DeletedUser16049

Wauw..euhm, goed verhaal man!

Iedereen is dus tegen in jouw optiek?
Wat lul je dan over twee kampen? :')

Even hersens gebruiken je snapte dat het een fout was. Tevens heb je dan twee kampen ook niet. Zoals het is aangepast klopt het betreft alles, voor en tegen / twee kampen.
 

DeletedUser16131

Ik vind het idee best wel prettig. Op die manier kunnen mensen zich niet om de 48u zelf KO leggen om zo hun premie vast te houden..
(and for the record, nee ik ben geen duellant die anders geen premie's kan pakken, ik ben uberhaupt geen duellant eig ;) )
 

DeletedUser7860

Even hersens gebruiken je snapte dat het een fout was. Tevens heb je dan twee kampen ook niet. Zoals het is aangepast klopt het betreft alles, voor en tegen / twee kampen.

Of jij gebruikt je hersens voor je onzin post.

Ik vind het idee best wel prettig. Op die manier kunnen mensen zich niet om de 48u zelf KO leggen om zo hun premie vast te houden..
(and for the record, nee ik ben geen duellant die anders geen premie's kan pakken, ik ben uberhaupt geen duellant eig ;) )

Goh, JorDes ook al niet. Dat maakt het hele verhaal van MassaStront nog onzinniger dan het al was (alweer).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Goh, JorDes ook al niet. Dat maakt het hele verhaal van MassaStront nog onzinniger dan het al was (alweer).

leer eens lezen en niet selectief wat je wilt lezen
zou een heel stuk helpen
dan kom je misschien niet zo achterlijk over


Ik heb 10 secondes geprobeerd masta's verhaal te lezen, maar ik krijg er spontaan dyslexie van.

je krijgt antwoorden en dan is het weer niet goed?
past zeker weer niet in je straatje?

nog geen enkel argument geweest om die arbeids k.o. eruit te halen
wel een hoop dom gelul van een stel sukkels
 

DeletedUser4130

De veranderingen lijken me een goed idee, ik ben voor invoeren!
 
je kan het nog een keer neerzetten.
en nog is het jouw eigen mening en niet die van een ander
en jij wil bepalen wat een ander moet vinden daarvan?

k.o. arbeid geen verschil?
voor degene die het niet gebruiken maakt het niets uit, dat klopt

je eigen flauw lopen op een ander is ook express en om duels te ontlopen

keihard gefarmt?
denk je dat echt?
denk eerder dat je de patser probeert uit te hangen met die opmerking

ik ben puur handel en lid van een stad.
en nu wil jij voor mij gaan bepalen dat die nieuwe regel wel goed voor mij is?
en niet geduelleerd worden??
weer een opmerking waar je dus helemaal niets vanaf weet

met andere woorden, je verkondigt je eigen mening en zal wel even vertellen wat een ander daar van moet vinden, zonder dat je er maar verstand van hebt
maar dat is dus precies weer je eigen belang die naar boven komt
want meneertje vindt het niet kunnen dat de premies niet opgestreken kunnen worden.
Beetje hypocriet om dat er niet even bij te zetten, aangezien het daar om gaat.
Want anders had die hele arbeids k.o. je niet uitgemaakt.
:hmf:

Omdat je loop te janken zal ik nog één poging doen.

''je kan het nog een keer neerzetten.
en nog is het jouw eigen mening en niet die van een ander
en jij wil bepalen wat een ander moet vinden daarvan?''

Volgens mij is het de bedoeling in een discussie dat je elkaars meningen uitwisselt en daarover, verrassend genoeg, discussieert. Waar zie jij een element in mijn teksten wat je laat denken dat ik probeer te bepalen wat andere van mijn mening denken? Kun je dat aanwijzen?

''k.o. arbeid geen verschil?
voor degene die het niet gebruiken maakt het niets uit, dat klopt''

Dude. weet je wat het nut van citaten is? Zo citeer je iemand anders zijn tekst. Ik citeerde jou. Jij zei ''volgens sommige aanwezige maakt die arbeid k.o. geen verschil, om wat voor reden ook
waarom moet dat dan weg'' Beter begrijpend lezen.

''keihard gefarmt?
denk je dat echt?
denk eerder dat je de patser probeert uit te hangen met die opmerking''

Goed argument. Het is zo fijn dat je het tegendeel bewijst. Of nee, dat doe je niet. Je komt met een nutteloze opmerking. Ik denk dat jij de patser probeert uit te hangen door op iedereen te haten met domme taal :D

''ik ben puur handel en lid van een stad.
en nu wil jij voor mij gaan bepalen dat die nieuwe regel wel goed voor mij is?
en niet geduelleerd worden??
weer een opmerking waar je dus helemaal niets vanaf weet''

Ik zeg nergens dat de nieuwe regel goed voor je is. Ik zeg enkel dat ik 72 uur een prima verbetering vind. Vervolgens zeg ik dat je niet constant geduelleerd wordt als puur handel drijver zodra je maar even beschikbaar bent. Lees het maar terug als je het niet gelooft.

Je zegt dat ik er niet vanaf weet. Ikzelf ben puur handel drijver op arizona en ben lang lid geweest van een stad. Enkel door een persoonlijke vete zat iemand mij te treiteren met duelleren. Toen leavede ik simpelweg, omdat mijn stad ook niet zoveel meerwaarde voor me had. Sindsdien geen lid van een stad. Uiteraard werd ik weleens geduelleerd, maar niet zo actief en slechts enkele keren instant KO.

''met andere woorden, je verkondigt je eigen mening en zal wel even vertellen wat een ander daar van moet vinden, zonder dat je er maar verstand van hebt
maar dat is dus precies weer je eigen belang die naar boven komt
want meneertje vindt het niet kunnen dat de premies niet opgestreken kunnen worden.
Beetje hypocriet om dat er niet even bij te zetten, aangezien het daar om gaat.
Want anders had die hele arbeids k.o. je niet uitgemaakt.''

Eigenlijk verkondig ik slechts mijn mening en vertel ik daarbij waarom ik dat denk/vind (om zo iets te creëren waar je op kunt discussiëren). Uiteraard is niet iedereen zo superieur als jij en is het dus makkelijk om iedereen te verwijten dat ze er geen verstand van hebben, want jij bent een expert op dit gebied of niet?

Je hebt het ook over premies hier. Eigenlijk zie ik dat niet zo als een probleem, maar nogmaals een reden waardoor het minder erg is dat het verdwijnt. Ikzelf heb geen plannen om de premies op te strijken. Meneer verstand heeft dus zelf eigenlijk geen verstand van wat hij zegt (jij bent meneer verstand, ik zeg het maar even anders snap je het weer niet).

Mijn persoonlijke conclusie is dat je niet eens leest wat andere zeggen, maar gewoon begint met bitchen omdat je weinig verstand hebt van discussiëren. Probeer je je voor te doen als een ''jongen om niet mee te sollen'' ofso, het is lachwekkend gewoon.

Ook de manier hoe jij aannames maakt en probeert de ander de grond in te boren zijn uiterst komisch. Toch vraag ik me af, zijn er wel leestekens te vinden op je toetsenbord?
 
Bovenaan