• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Als jullie dat creatief vinden, moeten jullie dat vooral insturen.
Succes met dag 3 allemaal :D
 

DeletedUser14421

als wapen kan ik niet echt op iets creatiefs komen, maar moet morgen pas binnen dus heb nog wat tijd
 

DeletedUser

ik heb ervoor gekozen geen gouden wapen te gebruiken :) wel een mooie edele wapen en nog een mooie fortwapen
 

DeletedUser5512

op de beta glimmen items nog 3x zo veel, en zijn er ook 2x zo veel glimmende items :p
 

DeletedUser

Hoe gekker, hoe beter jongens :D Dus verbaas ons met jullie creativiteit!

Trouwens, ik vermaak me echt opperbest door alle inzenden tot nu toe te bekijken, sommige zijn echt zo grappig/orgineel/geniaal bedacht! Bedankt aan alle spelers die tot nu toe hun best hebben gedaan :D
 

DeletedUser12944

Ik vind zelf persoonlijk dat bling bling het mindere thema tot nu toe maar we gaan ons best weer doen om een leuke motivatie te schrijven want wat is de reden dat je zoiets aandoet tja het BLINKT... FF Brainstormen :p
 

DeletedUser13404

Alle kledingsets kunne leuk overkomen als je een toffe motivatie schrijft :p
:laugh::laugh:
 
Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat de dagprijzen zo ver uit elkaar liggen. Voor de tweede dag een roze tutu (wat krankzinnig zeldzaam is of course) en nu ´slechts´ wat nuggets, wat natuurlijk fantastisch is om te winnen, maar eigenlijk toch in het niet valt (vind ik) in vergelijking met zo´n zeldzaam, zelfs-uit-kistjes-niet-te-krijgen voorwerp.

En nu mn goud tellen en om mn lijf hangen :)
 

DeletedUser

Ik heb persoonlijk toch liever die 'wat nuggets' dan een roze tutu, van die bonussen wordt je toch alleen maar slechter. En zoals ik wel vaker zeg: aan zeldzaamheid heb je niks.
 
Ik heb persoonlijk toch liever die 'wat nuggets' dan een roze tutu, van die bonussen wordt je toch alleen maar slechter. En zoals ik wel vaker zeg: aan zeldzaamheid heb je niks.
Oh nee? volgens mij is die tutu wel veilbaar, en kun je een waanzinnige bom geld (ingame geld dan) krijgen ervoor. Voor dat geld kun je dan weer die items kopen met goede bonussen... ;) En: op sommige spelers, zoals mij, heeft die tutu toch meer aantrekkingskracht dan iets wat je voor een paar real-life euro´s ook kan kopen. (Wat ik overigens toch nooit doe :p)
 

DeletedUser

Ik heb persoonlijk toch liever die 'wat nuggets' dan een roze tutu, van die bonussen wordt je toch alleen maar slechter. En zoals ik wel vaker zeg: aan zeldzaamheid heb je niks.

wel als je alles al max level bent en niets meer moet halen

dan is zo een verzamel object natuurlijk perfect
 

DeletedUser

Ik ben bijna max level en ik heb ook wel aardig wat spullen maar echt ik zit niet te springen om nou die roze tutu te winnen om het te hebben.
Ik wist niet dat de roze tutu veilbaar was, dat veranderd de zaak inderdaad.
 

DeletedUser

Bandiet en Blingbling kan iedereen wel maken, alleen de vraag is hoe goed/creatief iedereen die gemaakt heeft. Ik denk juist dat bij het moederskindje de leukste en origineelste verzinsels zijn gekomen. De creativiteit zal daar waarschijnlijk ook erg van elkaar afwijken en dat maakt hem leuk. Tot nu toe het beste het 'moederskindje' maar vind deze hele wedstrijd eigenlijk top!
Eens een keer mijn complimenten aan hytres en de mods die dit mede mogelijk gemaakt hebben!
 
Tutu > Nuggets :p Maar Geronimo's > Tutu.

Anyway, bling bling is een leuk thema, plek genoeg voor originaliteit denk ik.
 
Bovenaan