• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Nu iedereen zijn dingen post kan ik natuurlijk niet achterblijven:

Bandiet:http://i40.tinypic.com/2sbwwu1.jpg
rijdier: Een donker en stoer paard vond ik wel passend bij een bandiet
hoofddeksel: ik gebruikte Zorro een beetje als voorbeeld, daarom o.a. deze hoed
kledij: niet echt een goede reden, maar vind ik wel passen bij bandiet
schoenen: Niet echt een goede reden, maar vind ik wel passen bij bandiet/ de rest van de kleding
halsdoek: Om je onherkenbaar te maken
broek: niet echt een goede reden, maar vond ik gewoon stoer
riem: wat moet een bandiet met pistolen zonder patronen...
wapens: Ik heb deze wapens gebruikt vanwege de oude benaming van bowies voorlader. Deze heette vroeger roestige voorlader, dus was mijn idee om een
soort van dubbelwapen te gebruiken. In allebei de handen hetzelfde wapen.
product: om onherkenbaar te blijven


Moederskindje: http://i40.tinypic.com/zn4n4z.png
mijn hoed, kledij, schoenen, halsband broek en riem: Met deze kleding heb ik in mijn gedachten een klein jongetje (broek) die altijd netjes gekleed is (de rest). Zijn kleding is altijd zo schoon als mogelijk (vandaar die glimmende kleding)
Wapens: Dit heb ik gekozen om 2 redenen. De eerste is: geen wapens, dat is gevaarlijk. Maar vooral omdat een moederskindje altijd vroeg naar bed gaat.
paard: Deze heb ik gekozen, omdat een moeder graag een prins op het witte paard wil zien. Maar wel een klein paard: Een groot paard is te groot en te snel, veel te gevaarlijk dus.
product: Je moet natuurlijk wel een leuk cadeautje hebben voor je moeder


Bling-Bling: http://i41.tinypic.com/jskfmq.png
Dit is een echte gentleman (hoed, kledij, halsband, broek en schoenen). Hij is sterk (wapens), goed gekleed en altijd strak in pak. Hij is zo rijk dat het plakkaat op zijn riem van puur goud is (riem). Kortom, een prins op het witte paard (rijdier). Maar hij is ook een echte vrouwenverslinder die trouwringen spaart voor zijn verzameling (product).

PS: Eigenlijk wilde ik de edele schoenen gebruiken. Ik heb ze wel, maar als vrouw mag ik ze niet dragen :(
Ik weet niet of hier rekening mee gehouden wordt, maar het is het proberen waard:D


Koude winterdag:http://i42.tinypic.com/mwsmdy.png
Hoofddeksel, kledij, schoenen, broek en riem:Uiteraard zijn al mijn kleren lekker warm en bij die koude, grauwe tijd is grijs wel toepasselijk. Daarom heb ik vooral grijze kleren gebruikt.
wapens en product: Het is koud, dus door die natte sneeuw roesten je wapens snel. Als je thuis komt wil je lekker opwarmen bij de haard met een lekker stukje vlees. Maar dit is het wilde westen, dus moet je het haardhout zelf hakken (duelwapen) en je eten zelf vangen (geweer). Uiteraard moet je ook wat drinken en waar word je nou warmer van dan een flinke scheut alcohol(product)...
rijdier en halsband: Het is koud buiten, dus wil je snel naar huis, maar om snel door de sneeuw te gaan heb je een snel en sterk paard nodig(rijdier). Maar omdat je zo snel gaat bevriest je neus en mond, dus is een masker geen overbodige luxe(halsband).


Freestyle > straatschoffie: http://i39.tinypic.com/2vxljz6.png
hoofddeksel, kledij, schoenen, broek en riem: Een straatschoffie heeft niks te makken en moet het dus doen met maar 1 paar kleren. Daarom zijn ze helemaal kapot en omdat ze nooit gewassen worden zijn ze bruin van het vuil.
wapen en product: Een straatschoffie doet natuurlijk niks liever als kattenkwaad uithalen. En wat is nou leuker dan ruiten kapot schieten en mensen met tomaten bekogelen. Hij is misschien niet slim of rijk, maar een katapult maken kan hij als de beste.
halsband, rijdier, geweer: Ik heb hier niks geplaatst, omdat een straatschoffie weinig geld heeft en altijd maar op straat rondhangt. Omdat hij behendig moet zijn om van boze mensen weg te komen heeft hij geen paard.
Een straatschoffie is wel irritant, maar geen moordenaar dus een geweer heeft hij ook niet
Bovendien is een halsband maar overbodige luxe, dus heeft hij dat ook niet
 

DeletedUser2285

Wanneer worden de prijzen uitgedeeld? Ik heb hier nog niets van vernomen.

Hier al mijn inzendingen.
401972.jpg

Wie gaat mij verdenken met deze kledij. De wapens kan ik onder mijn rok verbergen. Een beer om eventuele achtervolgers op afstand te houden.
ik heb gekozen voor een zo opvallend mogelijke outfit. Bandieten werken meestal in de schaduw, dit is dan ook de eerste plaats waar sherrifs naar kijken.
Door het feit dat mijn kleding zo opvallend is gaan ze minder naar mijn gezicht kijken. De onderrok is niet alleen opvallend voor een man maar is ook handig om wapens onder te verbergen.
Voor het paard heb ik het snelste gekozen om zo snel weg te geraken van de plaats van de misdaad.
De beer laat ik achter op mijn vluchtroute. De paarden van eventuele achtervolgers willen tijdelijk niet verder uit angst voor de beer. Wat me een mooie voorsprong geeft.

405419.jpg


Ik rij op een pony, mijn moeder vind de andere paarden te snel voor mij en is bang dat ik er af zal vallen. (geen schilpad, ze wil ook weer niet dat ik uitgelachen zal worden).

Mijn moeder is katholiek en daarom draag ik altijd het kruisje dat ik van haar gekregen heb.

In het Wilde Westen schijnt veel de zon, daarom draag ik een sombrero om geen zonnesteek te krijgen, zo is mama steeds gerust.
Onderweg naar mama's huis kom ik allerlei doornenplanten tegen, om geen schrammen op te lopen is de zachte beenbeschermers.
Doordat de pony zo traag is draag ik edele ruiterlaarzen zodat ik comfortabel kan rijden.
Elke moeder smelt voor een bos of bloemen.
Een zakhorloge om steeds op tijd te zijn voor het eten.
Een hoogwaardige winchester om me te kunnen verdedigen tegen wilde beesten.
Mijn doodshoofsriem heb ik vervangen door een edele adelaarsriem, die ik van haar voor mijn verjaardag heb gekregen en sindsdien steeds aandoe.
Een edele leren jas als de koude nacht invalt om geen kou te vatten.

410722.jpg

Het schild van de schildpad blinkt in de zon evenals het leer van mijn broek en schoenen. De andere voorwerpen stralen van hun eigen al licht uit.

410739.jpg


Donkere kledij om de warmte van de zon maximaal te absorberen.
Edele houthakkersbijl om hout te hakken om een vuurtje te maken.
De patronen in mijn riem kan ik gebruiken om het hout aan te steken.
Rum om warm te blijven zolang het vuur nog niet brandt.
Een warme leren jas en broek. Laarzen om lekker warme voeten te hebben.
Mexiaanse halsdoek, de warmste die ik heb.

410774.jpg

Thema indiana jones

Kleding die het hardt op die van indiana jones lijkt.
Het wapen in de linkerhand moet een revolver zijn. Maar het is niet mogelijk om een zweep en een revolver aan te doen, daarom heb ik het wapen gekozen dat er het hardst op lijkt.
In 1 van de films rijdt hij op een bruin paard.
 

DeletedUser8307

Dan ga je toch echt eens beter moeten kijken in het aankondigingsforum.
 

DeletedUser

dat zou zonde zijn he, want ingame ben ik nog veel gezelliger haha

appelflap, je bent een gezellige kerel, doe niet zo dom, en geef de mods hun gelijk :p.

Enneuh, die van zustersas vond ik juist de beste, voor mijn part mocht hij dan ook allround winnen, die was gewoon AF :)
 

DeletedUser

Volgens mij vroeg greatwarrior zich af wanneer hij zijn prijs zou krijgen, niet wanneer de uitslag zou komen.
 

DeletedUser6982

Thema: sport

285jl0.png


Rond het thema sport heb ik voor de in het Westen nog onbekende sport 'Voetbal' gekozen. Bij deze sport gaat het erom een bruine bal in het doel van de tegenstander te schoppen.
De kleuren van mijn team zijn blauw met bruin. Om mijn hoofd heb ik een zweetband. Uit bijgeloof draag ik een Talisman, in de hoop dat ik zo meer punten behaal.
Ik heb een flesje lekker frisse citroendrank bij me voor als ik dorst krijg.
 
Zustersas 3e creatie is echt veel creatiever (wat meermalen is aangegeven dat dat zwaar weegt) dan alle edele spullen die de meeste mensen aanhadden. Ze heeft overal grijze spullen voor verzameld. Het is mooi afgewerkt en een terechte winnaar.

Dus creativiteit is belangrijker dan het thema navolgen?

Heel grappig natuurlijk dat diegene zich in het grijs heeft gekleed maar het heeft totaal niets met het thema bling bling te maken. Het slaat dus nergens op om dan die grijze, hoe grappig het ook kan zijn, te laten winnen met bling bling!
 

DeletedUser

jognens, tis al 4 dagen afgelopen...
laten we niet zo zeuren en zagen, we hebben onze standpunt gemaakt (allé jullie toch :laugh:) toch ?:huh:
 

DeletedUser5512

jognens, tis al 4 dagen afgelopen...
laten we niet zo zeuren en zagen, we hebben onze standpunt gemaakt (allé jullie toch :laugh:) toch ?:huh:

nieuwe discussie! tryit hit belachelijk hoog mijn zijn gun haha, nou zou ik er zelf geen probleem van maken als ik die gun had dus ga er ook geen probleem van maken:p
 

DeletedUser12842

welke wereld heeft die hem? PA Wereld?:D

op w9, op zijn profiel staat:
[Gewonnen Community Wedstrijd]
Je hebt een Hagelsgeweer gewonnen bij de community wedstrijd. Het is toegevoegd aan je inventaris. Goed gedaan en gefeliciteerd.
 

DeletedUser14398

Nou ben net weer is online sinds een week. Vakantie ;)

Maar goed heb ze zo is allemaal bekeken en ja... Mijn mening verschild over sommige. Ik zal mijn mening ook maar niet laten horen als ik zie hoe sommige mensen daar op werden afgebrand.

Zal wel ff mijn creaties laten zien.
Bandiet - Dit is een bandiet op Mexicaanse stijl
bandiet.jpg
Moederskindje - Duhhh
moederskindje.jpg
Bling Bling - Goud kostuum bling bling voor heren
blingbling.jpg
Koude Winterdag - Op een koude winterdag had ik bedacht te gaan ijsvissen
koudewinterdag.jpg
Freestyle - Brandweerman - Geen verdere uitleg nodig.
brandweer.jpg

Ik geef zelf ook eerlijk toe dat het niet overal mooi is maar dacht dat je elk hokje moest gebruiken.
Heb ze hier allemaal ff wat duidelijker gemaakt met een nog kortere uitleg.
Laat maar horen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan