• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Vanaf het moment dat het bekend is moet je wel posten denk ik, en dan tot het eind van volgende dag :)

Ik heb in ieder geval al mijn plaatje gemaakt :p
 
Ik vroeg me af of dit mogelijk zou zijn:

Als de wedstrijd compleet is afgelopen, zou dan het forumonderdeel waar alles gepost is, normaal leesbaar gemaakt kunnen wirden. Hiermee bedoel ik dat je ook ander mans post kan zien. Het lijkt mij namelijk enorm leuk vele andere creatis te zien:D
 

DeletedUser12944

Wel jammer van de rond rijdende handelaar met zijn lelijke witte snor iedere keer in beeld is :p Volgende plaatje toch er maar eens uit schoppen :laugh:
 
Ik vroeg me af of dit mogelijk zou zijn:

Als de wedstrijd compleet is afgelopen, zou dan het forumonderdeel waar alles gepost is, normaal leesbaar gemaakt kunnen wirden. Hiermee bedoel ik dat je ook ander mans post kan zien. Het lijkt mij namelijk enorm leuk vele andere creatis te zien:D
Top idee! Ik stem voor... :)
 

DeletedUser

gaat dadelijk iedereen edele dingen gebruiken?:p

zie ik nu al gebeuren:p
 

DeletedUser

Ik vroeg me af of dit mogelijk zou zijn:

Als de wedstrijd compleet is afgelopen, zou dan het forumonderdeel waar alles gepost is, normaal leesbaar gemaakt kunnen wirden. Hiermee bedoel ik dat je ook ander mans post kan zien. Het lijkt mij namelijk enorm leuk vele andere creatis te zien:D

Tja, het is altijd leuk om andermans creatie te zien. Ik kan nog niet met 100% zekerheid zeggen of het gaat lukken, dat zal ik met m'n collega's moeten bespreken ;)
 

DeletedUser

moet je elke dag meedoen om de hoofdprijs te kunnen winnen??
En zo nee, heb je een grotere kans om te winnen als je ze wel allemaal doet?

Heb geen inspiratie:tumble::tumble::tumble::tumble::tumble:
 

DeletedUser12045

mag je ook om 21:00 uur vanavond nog posten voor het thema blingbling of is dat te laat?
 

DeletedUser

nee minstens 4 dagen, ik weet niet of de kans daald

zou leuk zijn als je er maar met 4 mee hoeft te doen, maar als je ze alle 5 doet mag je kiezen welke niet meetelt :D Misschien een idee???:unsure:;)
 
Wie over het algemeen het beste scoort wint. Als je 1 x niet meedoet krijg je ook geen score, dus de kans dat je wint word dan veel kleiner.. Stel dat je punten krijgt per creatie en je mist er 1, mis je punten.
 
Bovenaan