• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser385

niemand heeft t over 1 inzending per dag....

eventjes alle combi's screenshotten :p
 

DeletedUser

je mag zeker niet als toelichting geven een kledingstuk dat je niet aanhebt??
Ik wil edele schoenen aandoen, maar ik ben een vrouw dus dat mag niet:(
Ik heb het voorwerp wel, dus in theorie is het eerlijk :D
 

DeletedUser12952

Iedere speler mag maar op één wereld deelnemen!

Staat redelijk duidelijk in de aankondiging!
 

DeletedUser5512

een wereld per onderwerp of een wereld de hele competie:rolleyes:

je mag gewoon maar op één wereld meedoen, dus doe je op dag 1 met wereld 1, dan moet je op dag 3 ook wereld 1 doen.

Nou vraag ik me af of modjes dit allemaal gaan controleren, ik doe printscreen in ieder geval mijn profiel waar ook mijn karaktercreatie bijstaat:)
 

DeletedUser

je mag gewoon maar op één wereld meedoen, dus doe je op dag 1 met wereld 1, dan moet je op dag 3 ook wereld 1 doen.

Nou vraag ik me af of modjes dit allemaal gaan controleren, ik doe printscreen in ieder geval mijn profiel waar ook mijn karaktercreatie bijstaat:)

Wat appelflap zegt is volledig correct, Colehabo.

Tja controleren. Het is onbegonnen werk om iedereen te controleren. De winnaars worden er natuurlijk wel doorgehaald ;)
 

DeletedUser

Ik vraag me af.
Als je bijvoorbeeld de roze tutu wint kiezen ze dan eerder voor de hoofdprijs iemand anders als jij in aanmerking komt?
Omdat je anders 2 dingen wint.
 

DeletedUser

Ik vraag me af.
Als je bijvoorbeeld de roze tutu wint kiezen ze dan eerder voor de hoofdprijs iemand anders als jij in aanmerking komt?
Omdat je anders 2 dingen wint.

Mss is het wel een puntensysteem. Ze maken een dagtop 5 op, en degene die uiteindelijk de meeste punten heeft gehaald, wint. Maar ik denk dat ze gewoon alle dagwinnaars met elkaar vergelijken en daaruit een winnaar halen. Dus als je altijd 2e was, zal je dan niets winnen denk ik.
 

DeletedUser

Als je altijd 2e bent en degene die eerste waren, zijn steeds andere spelers heb je altijd nog de eerste prijs bij de "eindscore". Tenminste als de gespeculeerde scores binnen proporties zijn dan :p
 

DeletedUser

prijzen

weet iemand wanner de prijzen bekend worden gemaakt en wanneer dat word ontvangen
 

DeletedUser

wat zijn de meespelende factoren bij de beoordeling?

Onderstaande quote vat het eigenlijk goed samen:

Hoe het eruit ziet, wat je uitleg erbij is, creativiteit..

weet iemand wanner de prijzen bekend worden gemaakt en wanneer dat word ontvangen

De prijzen worden telkens met het volgende thema bekend gemaakt. Wanneer de winnaars bekend zijn, kunnen we niet zeggen. Verwacht maar dat het nog wel even duurt, het vergt immers genoeg tijd ;)
 

DeletedUser5512

ohh, moeilijke deze, vrees dat iedereen gewoon met wat glimmende en genaamde items gaat komen
 
Bovenaan