• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser8962

oke maar is het elke dag ook nog een andere kleinere beloning? zoals vandaag de tutu?
 

DeletedUser5512

moet dat nou, een roze tutu weggeven? een geronimo's vond ik wel genoeg en dan iedere dag een prijs in de vorm van nuggets. De vorige wedstrijd kon je een roze tutu kopen voor een bom geld, nu krijg je er een kado en dat terwijl je de eerste dag 200 nuggets krijgt. Nou dan weet ik wel wat ik liever heb.

maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik wel weer een creatie ga maken :p

ps "Vandaag is het de beurt aan de bravere types. Wie luistert er nog altijd naar zijn/haar moeder? En wat wil ze graag dat je aandoet? Of hoe zie je eruit als je wat van haar nodig hebt? De leukste inzending wordt beloond met een roze tutu."
 

DeletedUser8307

Whaha, quote van het jaar appelflapeter! :D

En ik vind het leuk hoor! :D
 

DeletedUser5512

Whaha, quote van het jaar appelflapeter! :D

En ik vind het leuk hoor! :D

huh, ik snap de grap niet, je kan er trouwens ook "Wie luisteren er nog altijd naar hun moeders" van maken. En hopelijk wordt er een goede betekenis van het woord "moederskindje" gehandhaafd:)
 

DeletedUser

moet dat nou, een roze tutu weggeven? een geronimo's vond ik wel genoeg en dan iedere dag een prijs in de vorm van nuggets. De vorige wedstrijd kon je een roze tutu kopen voor een bom geld, nu krijg je er een kado en dat terwijl je de eerste dag 200 nuggets krijgt. Nou dan weet ik wel wat ik liever heb.

maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik wel weer een creatie ga maken :p

ps "Vandaag is het de beurt aan de bravere types. Wie luistert er nog altijd naar zijn/haar moeder? En wat wil ze graag dat je aandoet? Of hoe zie je eruit als je wat van haar nodig hebt? De leukste inzending wordt beloond met een roze tutu."

ik luister nog naar m'n moeder :cool:
 

DeletedUser

appelflapeter, ik luister altijd braaf, mijn moeder wilt dat ik rondloop met geweren en sigaretten in m'n productvakje!
 

DeletedUser

Ik niet dan word je toch nooit fatsoenlijk opgevoed:|

Ik ga gewoon naakt rondlopen en mamamamamamama roepen.
 

DeletedUser

Aaah, jullie kunnen beter opgeven.. Ik win deze dag weer en morgen ook.. Overmorgen ook waardoor ik automatisch de hoofdprijs win. Dan ga ik heel hard lachen en rondjes lopen. Dan realiseer ik me dat ik gehackt ben en alles kwijt ben. Ik word boos op the-west en stop.. hopelijk win ik niet
 

DeletedUser

Gaan we de andere plaatjes in hetzelfde topic posten, of een nieuwe topic maken voor elke dag?
 
Bovenaan