• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Vroeg me precies hetzelfde af :D
maar ik geloofde jorses wel... Kan jij misschien antwoord geven of wil/mag je dat niet???
 

DeletedUser14421

wat ik zei is wat filosoferen op wat eerder gezegd werd; wij zijn jullie niet dus zijn we nooit zeker, we kunnen enkel speculeren
 

DeletedUser

vind ik ook heb het nergens gelezen:rolleyes:
nou hoe doen jullie het ?

Je weet de beoordelingscriteria, hoe wij exact gaan beoordelen is niet zo van toepassing.
Als iemand maar 4 dagen meedoet, kan deze misschien evenveel kans maken op de hoofdprijs als iemand die 5 dagen meedoet.
 
Mij lijkt het alleen logisch dat als er een soort puntensysteem is, dat als je punten mist je minder kans hebt, of de rest moest perfect zijn. Want een andere optie is dat ze op het einde naar het hoogste gemiddelde kijken, maar dit lijkt me onlogisch, 1 goede en je wint.. Dus dan lijkt het mij daarom logisch dat ze punten geven voor bepaalde onderdelen(creativiteit realistisch) of ze geven gewoon punten voor het totaal allemaal(dit kan ook in de vorm van 5 sterren zijn bijv.). Ik weet het dus niet zeker, maar het lijkt me logisch dat ze de minder goede wegstrepen en dan de rest beoordelen.
 

DeletedUser

Mij lijkt het alleen logisch dat als er een soort puntensysteem is, dat als je punten mist je minder kans hebt, of de rest moest perfect zijn. Want een andere optie is dat ze op het einde naar het hoogste gemiddelde kijken, maar dit lijkt me onlogisch, 1 goede en je wint.. Dus dan lijkt het mij daarom logisch dat ze punten geven voor bepaalde onderdelen(creativiteit realistisch) of ze geven gewoon punten voor het totaal allemaal(dit kan ook in de vorm van 5 sterren zijn bijv.). Ik weet het dus niet zeker, maar het lijkt me logisch dat ze de minder goede wegstrepen en dan de rest beoordelen.

Het punten systeem lijkt mij ook logisch, maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon naar het gemiddelde kijken.

Stel ze geven cijfers tussen de 1 en 10:
Speler A:
5, 6, 6, 9, 4
gemiddelde = 6

Speler B:
7, 8, 3, 7
gemiddelde = 6,25

Nu wint dus speler B terwijl hij maar 4 inzendingen heeft gedaan. Al is dit systeem wel weer een beetje oneerlijk tegenover de mensen die er 5 insturen en bv voor de laatste een laag cijfer krijgen waardoor hun gemiddelde drastisch naar beneden gaat.
 

DeletedUser5512

Het punten systeem lijkt mij ook logisch, maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon naar het gemiddelde kijken.

Stel ze geven cijfers tussen de 1 en 10:
Speler A:
5, 6, 6, 9, 4
gemiddelde = 6

Speler B:
7, 8, 3, 7
gemiddelde = 6,25

Nu wint dus speler B terwijl hij maar 4 inzendingen heeft gedaan. Al is dit systeem wel weer een beetje oneerlijk tegenover de mensen die er 5 insturen en bv voor de laatste een laag cijfer krijgen waardoor hun gemiddelde drastisch naar beneden gaat.

ik hoop niet dat ze zoiets doen, ik weet eigenlijk bijna zeker van niet. Dan zou één hele goede inzending meteen de beste kunnen zijn. Ik vind dat je wel alle 5 de dagen iets moet hebben ingestuurd
 

DeletedUser8307

Nee hoor, gewoon met punten op tien. Dat is het eerlijkst. Ik kon gisteren niet, dus heb niks ingezonden. Betekend meteen dan dat je geen kans meer maakt nu op die hoofdprijs... Hoewel ik er nu geen kans meer op maak wss, één keer niet ingezonden van de 5 is al direct -20% kwijt van de punten.

Anyway, mijne is nu ingezonden.
 

DeletedUser

Ik heb geen idee hoe het gaat maar ik wil alleen zeggen dat ik vind dit wedstrijd heel leuk! :D
 

DeletedUser

ik hoop niet dat ze zoiets doen, ik weet eigenlijk bijna zeker van niet. Dan zou één hele goede inzending meteen de beste kunnen zijn. Ik vind dat je wel alle 5 de dagen iets moet hebben ingestuurd

Het is natuurlijk wel zo dat je MINSTENS vier ingeleverd moet hebben zoals in de aankondiging staat ;)
En daarbij is het dus juist zo dat één hoog cijfer juist niét garant staat voor een hoog gemiddelde.

Speler C:
3, 2, 9, 2
gemiddelde: 4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Er is gezegd, dat je orgineel moet zijn, nou dan moet je niet met zo'n sjaal komen, ligt voor de hand dat de hoge spelers nu met die sjaal komen

En trouwens, ik had de derde ingestuurd alleen hij staat er niet, mischien ben ik wel zo kippig geweest dat ik niet op versturen knopje heb gedrukt.
 

DeletedUser

Jongens, ik heb veel leuke en zeldzame wapens/broeken/riemen, maar heb d'r bijna géén enkel gebruikt, veel leuker om creatief te zijn met klein spul:)

Nou support, ik ben klaar, hopen op een goede uitslag! zal wel niet maar toch:( Morgen laatste uploaden en bedankt voor de leuke wedstrijd, nu ga ik slapen:laugh:

WIE DIT LEEST IS GEK
 

DeletedUser

Mijn inzending voor die wedstrijd is echt geniaal =D

Ik trek voor de winterdag wedstrijd helemaal NIKS aan.

Weet je waarom niet?
We zitten hier in het wilde westen in Amerika rond de jaren 1850-1900 en het lijkt me niet dat het hier koud is, ik loop dus lekker nudistisch de natuur in en leef als een echte indiaan Een met de natuur op de plaats waar ik ben.

Pistool graag ontvangen op de wereld Briscoe onder de naam lonca
 
Bovenaan