• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser

Gratz aan de winnaars!!

erg top spel... bedankt mods!!!

voor de zeurders onder ons... zoals al aangegeven werd zijn dit de enige juiste antwoorden... dat jullie er anders over denken wil niet direct zeggen dat jullie waarheid dé waarheid is.
 

DeletedUser5512

Gratz aan de winnaars!!

erg top spel... bedankt mods!!!

voor de zeurders onder ons... zoals al aangegeven werd zijn dit de enige juiste antwoorden... dat jullie er anders over denken wil niet direct zeggen dat jullie waarheid dé waarheid is.

ehm, er zijn meer juiste antwoorden, dit zijn alleen degene die ze hier correct tellen bedoel je. Wat de mods vertellen is ook niet direct de waarheid hoor, dat denken zij veelal en geven ook moeilijk fouten toe wat schadelijk voor hun imago zou zijn. (ik heb het hier niet direct over mods in dit topic ofzo, maar gewoon in z'n algemeen over altijd en overal)
 

DeletedUser

Koehoorn was mijn enige fout, had daar posthoorn. Maar goed, volgende keer beter :p

die had ik goed :p, ik vond hem erg llogisch :p

LOL had ik brandstof voor de sla toch goed gegokt.

Jammer dat het verpest werd zodat ik niet aan dag 2 en 3 mee kon doen.

Hopelijk komt er nog zoiets, is wel erg leuk :)

ik had bij de brandstof voor sla kool, ik dacht zo van: slakool.

verder vind ik het knap van mijzelf dat ik die met die zonde bok helemaal goed had, klopte deze redenering daarvoor?:
zondebok, bok heeft wol, wollen riem dus, en omdat de zwarte wollen riem in de farmers set zit en die bokken houden is het een zwarte wollen riem, alleen erg jammer dat ik niks heb gewonnen:(
 
voor de zeurders onder ons... zoals al aangegeven werd zijn dit de enige juiste antwoorden... dat jullie er anders over denken wil niet direct zeggen dat jullie waarheid dé waarheid is.

Weet je wat het leuke is van een forum? Daar mag je discussiëren. Dus je mag rustig zeggen dat je het ergens niet mee eens bent. Ik heb nooit gezegd dat mijn waarheid dé waarheid is (!), maar ik heb het volste recht om een aanwijzing niet helemaal logisch te vinden.

De redenering van de zwarte wollen riem snapte ik eerst niet en nu wel, die is natuurlijk logisch (snap ik nu). Maar met die huwelijksakte ben ik het nog steeds niet eens. En dat mag, hm? ;)
 

DeletedUser

Het is niet dat ik dit topic echt volg hoor, maar, kan iemand mij pm'en wat cryptisch eigenlijk is, want, ksnap er echt niks van, kgaf wat namen op dingen die omschreven stonden :p
 
Het is niet dat ik dit topic echt volg hoor, maar, kan iemand mij pm'en wat cryptisch eigenlijk is, want, ksnap er echt niks van, kgaf wat namen op dingen die omschreven stonden :p

Dat is een beschrijving die je niet letterlijk moet opvatten, maar waarbij je dubbele betekenissen en synoniemen en anagrammen moet zoeken en oplossen enzo... Ik ben er ook slecht in, het duurde lang voor ik ze begreep.

Bijvoorbeeld (een gebruikte beschrijving:( Deze dommerds komen uit de ouderwetse kraan.

deze dommerds= oen
ouderwetse kraan= pomp
oplossing: pompoen
 

DeletedUser5512

de ketting van de liefde is veel beter als antwoord
die komt zelfs eerder dan een verlovingsring:D

had ik ook gezien ja, ook goed bedacht. Een ketting kan een sierraad(kado) zijn maar ook ee ketting de je met elkaar verbind, voor eeuwig in dit geval
 

DeletedUser

Zojuist mn omschrijving gepost.. heb wel wat hulp gehad.. :p en wat vinden jullie dr van? :p
 

DeletedUser8307

Nadat ik even nadacht begreep ik ze wel. Maar als ze zulks gaven bij een communitywedstrijd, dan was het veel te moeilijk.
 

DeletedUser5512

die van insomaniak snap ik ook niet helemaal, bessen zijn toch geen noten?
 
Bovenaan