• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser8307

Mwah, ik vind ze beiden wel goed gelukt, enorm goed bedacht iig, dat kan je niet ontkennen. Hopelijk stuurt iedereen in bij die eindwedstrijd. Hebben ze een telegram gekregen (o.i.d.) ? Anders denk ik wel dat ze hier niet gaan kijken (Sommigen, onbekenden) :p
 

DeletedUser

Er zit een bal aan de enkelband.

Correct :)

Als je een (muziek)noot met een halve toon verlaagd, komt er 'es' achter de naam. De noot B gaat dan dus 'bes' heten.:)

Helemaal juist ;)

Ik vond die van mij nog wel meevallen eigenlijk je moet effe logisch nadenken en de zin opsplitsen ;)

------

Mwah, ik vind ze beiden wel goed gelukt, enorm goed bedacht iig, dat kan je niet ontkennen. Hopelijk stuurt iedereen in bij die eindwedstrijd. Hebben ze een telegram gekregen (o.i.d.) ? Anders denk ik wel dat ze hier niet gaan kijken (Sommigen, onbekenden) :p
Voor zover ik weet werd er geen telegram gestuurd dat je gewonnen had ;) ik heb er geen ontvangen iig.

Die van insomaniak snap ik wel, maar die enkelband vind ik echt te vaag. die van inso vind ik beter.
Solomuzikant
Enkelband

Solo - Enkel
Muzikant - band

En die bal is om het te versterken omdat ie anders echt kei lastig was :p

is ie nu wel duidelijk? :)

nog ff voor de duidelijkheid.. misschien had je een andere voorstelling bij 'enkelband'

shackle.png
dat is m :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ff zeggen daat we in belgie nog altijd
do, re, mi, fa, sol, la en si gebruiken en die A-H of zo bij ons vaag voorkomt ;)
 

DeletedUser

Wel leuk, die discussie hier :) Kunnen we altijd weer meenemen in ons eindoordeel! Er zitten al leuke cryptogrammen bij hoor!
 

DeletedUser

Hmm.. ik leg de link tussen geknepen fruit en blauwe bessen niet echt... :S
 

DeletedUser

Hmm... vond geslagen fruit dan een betere.. voor zover ik weet krijg ik geen blauwe plek als iemand me knijpt? :s

Maar toch nice bedacht :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Een tegenhanger voor de bessen van inso:

In Duitsland eten ze als 2e

eten in het duits is essen, en de 2e letter in het alfabet is de b, dus in totaal krijg je dan b-essen
 
Solomuzikant
Enkelband

Solo - Enkel
Muzikant - band

En die bal is om het te versterken omdat ie anders echt kei lastig was :p

is ie nu wel duidelijk? :)

nog ff voor de duidelijkheid.. misschien had je een andere voorstelling bij 'enkelband'

shackle.png
dat is m :p

Ja, maar juist door die beschrijving ´snapt er geen bal van´ dacht ik dat er ´bal´ in de naam moest staan, en kreeg ik het niet voor elkaar om hem op te lossen...
 

DeletedUser

Mooi bedacht :)

@ azerder, jij krijgt dus ook blauwe plekken als iemand je knijpt? hehehehe
 

DeletedUser4456

Mwah, ik vind ze beiden wel goed gelukt, enorm goed bedacht iig, dat kan je niet ontkennen. Hopelijk stuurt iedereen in bij die eindwedstrijd. Hebben ze een telegram gekregen (o.i.d.) ? Anders denk ik wel dat ze hier niet gaan kijken (Sommigen, onbekenden) :p


nee dus, ik was blij dat er mensen om me heen hadden gezien dat ik gewonnen had. toen kon ik het eindelijk ook vinden. ik kom niet veel op het forum.

maar ik vond het wel een hele leuke wedstrijd ik ben benieuwd wie er gaat winnen, vond alle inzendingen goed bedacht!
 
Bovenaan