• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

Eey jongens, dat later moment? Is dat vandaag nog?
Natuurlijk, ze hoeven de dagwinnaars niet te laten strijden met een eindspel, en ze hebben ook nooit gezegd dat ze per se alle winnaars tegelijk bekend maken. Kortom: ik gok dat de dagwinnaars vanavond of morgen vroeg komen en de totaalprijswinnaars later.
 

DeletedUser

feli leones, je bent nu volgens mij de enige met alle community wedstrijd artikelen. lucky, ik vond die van clinths poncho het moeilijkst.
 
feli leones, je bent nu volgens mij de enige met alle community wedstrijd artikelen. lucky, ik vond die van clinths poncho het moeilijkst.

ik die van adaah isaacs menkens riem :( en die koehoorn, ik dacht gewoon trompet.

Feli iedereen met een prijs! En voor iedereen zónder prijs: jullie zijn onmisbaar! als er alleen maar mensen mét prijs waren geweest was die riem niet zo uniek meer! Dus bedankt, anders had deze CW helemaal geen zin gehad! :D
 

DeletedUser

LOL had ik brandstof voor de sla toch goed gegokt.

Jammer dat het verpest werd zodat ik niet aan dag 2 en 3 mee kon doen.

Hopelijk komt er nog zoiets, is wel erg leuk :)
 

DeletedUser

Snap nog steeds niet hoe posthoorn niet voldoet aan de beschrijving van koehoorn :(
en @manus: leones heeft geen riem he. enkel nuggets.

ook best jammer dat niemand van de winnaars blijkbaar voornamelijk op arizona speelt :/
Nu kan ik de riem niet overkopen :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Snap nog steeds niet hoe posthoorn niet voldoet aan de beschrijving van koehoorn :(
en @manus: leones heeft geen riem he. enkel nuggets.

ook best jammer dat niemand van de winnaars blijkbaar voornamelijk op arizona speelt :/
Nu kan ik de riem niet overkopen :(

Een blaasinstrument voor cowboys. Een hoorn is een instrument, en omdat het voor cowboys is wordt het een koehoorn.:cool: Ik heb 'm niet bedacht hoor. :p
 

DeletedUser8307

Snap nog steeds niet hoe posthoorn niet voldoet aan de beschrijving van koehoorn :(
en @manus: leones heeft geen riem he. enkel nuggets.

ook best jammer dat niemand van de winnaars blijkbaar voornamelijk op arizona speelt :/
Nu kan ik de riem niet overkopen :(

Je weet er echt niks van hé? Je krijgt hem op eender welke wereld je wil... :blink:

Proficiat aan de winnaars.
 

DeletedUser5512

ik heb alleen met dag 1 mee gedaan, vandaar dat ik ook alleen op de antwoorden van dag 1 wat kritiek uit

Dag 1
Arizona
Stef2109 - Slapen kan ook z’n vruchten afwerpen
Pitten wat dachten jullie van een nachtemmer, vruchten afwerpen is in dit geval je behoeftes doen, een nachtemmer is daar voor gemaakt
FCBStargate - Het staat beregoed aan mijn muur!
trofee
Royal Flush - Ik gooide hem over mijn schouder, maar had geen geluk
hoefijzer een hoefijzer brengt juist welk geluk? Bij de arbeid munitie transporten gooi je een sigaret over je schouder en die ontpolft dan met de hele rimbam, dat is geen geluk
Desteney - periodiek stelsel #47 Ag
Zilver
Mopke - De 1e stap naar eeuwig samenzijn
Ring, Huwelijksakte (Kon beiden) verlovingring niet zeker...

Briscoe
Thoron - Blaasinstrument voor een cowboy
koehoorn
Damir - Brandstof voor de sla
Olie
Silent-r - Niet charmant voor mannen en zeer slecht voor je imago
Roze tutu
Kakalov - Dit waardevolle dier draag je om je hals
Gouden Buffel
Killbill - Goeie ruiters doen het zonder
zadel

de rest klopt wel aardig, alleen nog een beetje kritiek op de zin: "Wij hebben alle cryptische omschrijvingen voor deze wedstrijd zelf bedacht, nu draaien we de rollen eens om! Pak een product, kledingsstuk, duelwapen of een ander voorwerp uit The-West en bedenk daar een cryptische omschrijving bij. "

nu mogen alle voorwerpen?? eerst was een trompet taboe, nu is het wel toegestaan....
 

DeletedUser

Eerst wil ik iedereen feliciteren die wat gewonnen heeft .....

En dan natuurlijk de complimenten voor iedereen die deze omschrijvingen heeft bedacht, ik vond het een superleuke wedstrijd. Er zaten een paar hele mooie omschrijvingen bij.

en appel over die pitten is geen twijfel mogelijk de omschrijving gaat over de vruchten en niet over iets waar het in kan. Pitten was het enige goede antwoord.

het hoefijzer was ook volkomen duidelijk, je gooit een hoefijzer over je schouder voor geluk maar dat betekent nog niet dat je dat ook krijgt.

Cryptische omschrijvingen is een bepaalde manier van denken ...........
 

DeletedUser

Een blaasinstrument voor cowboys. Een hoorn is een instrument, en omdat het voor cowboys is wordt het een koehoorn.:cool: Ik heb 'm niet bedacht hoor. :p
Een hoorn is een instrument. Een posthoorn is een instrument dat ook in die tijd gebruikt werd.

Je weet er echt niks van hé? Je krijgt hem op eender welke wereld je wil... :blink:

Proficiat aan de winnaars.
En jij moet echt leren mijn posts goed te lezen :hmf:
• Zoals je mss gemerkt hebt, heb ik niet gewonnen.
• Van de 3 mensen die wel gewonnen hebben, spelen er 2 helemaal niet op Arizona, dus die gaan geen riem vragen op Arizona.
• De 3e speelt er niet voornamelijk op, dus wrs neemt hij de riem ook op een andere wereld.
• Resultaat: geen riem op Arizona.
• Daaruit volgt: ik kan geen riem kopen van iemand op Arizona.

Zo duidelijker? ;)




Naja, anyways, proficiat aan diegene die gewonnen zijn. Enkel jammer van die paar beschrijvingen die meerdere antwoorden hadden, verprutste het plezier een beetje :(
 

Deleted User - 151085

de rest klopt wel aardig, alleen nog een beetje kritiek op de zin: "Wij hebben alle cryptische omschrijvingen voor deze wedstrijd zelf bedacht, nu draaien we de rollen eens om! Pak een product, kledingsstuk, duelwapen of een ander voorwerp uit The-West en bedenk daar een cryptische omschrijving bij. "

nu mogen alle voorwerpen?? eerst was een trompet taboe, nu is het wel toegestaan....

dat is enkel voor de 6 mensen die het eindspel spelen, zij mogen nu een cryptische omschrijving bedenken en insturen voor eender welk voorwerp en daar word de meest originele uitgekozen als winnaar.


Een hoorn is een instrument. Een posthoorn is een instrument dat ook in die tijd gebruikt werd.


Naja, anyways, proficiat aan diegene die gewonnen zijn. Enkel jammer van die paar beschrijvingen die meerdere antwoorden hadden, verprutste het plezier een beetje :(


De posthoorn werd in de 18e en 19e eeuw gebruikt als signaalinstrument op de vroegere postkoetsen en door postbezorgers te paard (de postiljons), om aan te kondigen dat de postbezorger arriveerde.
Dus niet door cowboys.

De vragen met meerdere antwoorden mogelijk maakten het volgens mij enkel makkelijker, omdat er meer kans is om te winnen dan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De posthoorn werd in de 18e en 19e eeuw gebruikt als signaalinstrument op de vroegere postkoetsen en door postbezorgers te paard (de postiljons), om aan te kondigen dat de postbezorger arriveerde.
Dus niet door cowboys.
Volgens mij werd een koehoorn nog minder gebruikt door cowboys als instrument ;)


De vragen met meerdere antwoorden mogelijk maakten het volgens mij enkel makkelijker, omdat er maar kans is om te winnen dan ?
Hoezo is het makkelijker als er twijfel bestaat tussen 2/3 voorwerpen? Maakt het net moeilijker he :blink:
 

DeletedUser

edit: is het toegestaan de mensen voor de eindwedstrijd te helpen? ik ben sowieso zeker dat dit al gebeurt, maar gwn voor de zekerheid..
oh.... je kan dus niet meer editen na bepaalde tijd....
sorry voor de doublepost dan maar ;c
 
Eerst wil ik iedereen feliciteren die wat gewonnen heeft .....

En dan natuurlijk de complimenten voor iedereen die deze omschrijvingen heeft bedacht, ik vond het een superleuke wedstrijd. Er zaten een paar hele mooie omschrijvingen bij.

en appel over die pitten is geen twijfel mogelijk de omschrijving gaat over de vruchten en niet over iets waar het in kan. Pitten was het enige goede antwoord.

het hoefijzer was ook volkomen duidelijk, je gooit een hoefijzer over je schouder voor geluk maar dat betekent nog niet dat je dat ook krijgt.

Cryptische omschrijvingen is een bepaalde manier van denken ...........

Pitten was zeker het goede antwoord, (ookal had ik dat niet op tijd door) want pitten zitten IN een vrucht. ´slapen kan zijn vruchten afwerpen´

Ik heb wel kritiek op de beschrijving waarbij je de keuze had tussen huwelijksakte en ring. Een huwelijksakte krijg je namelijk pas als je al een tijdje samen bent en gaat trouwen (en dat geldt ook voor die ring). Roos is vind ik het enige goede antwoord. Die geef je als je verliefd bent, dát is de éérste stap naar eeuwig samenzijn. Jammer...

En ik vindt de zwarte wollen riem ook erg ver gezocht. Ik had ´leren riem´ omdat ik dacht: ´je moet van je fouten leren´ en een zondebok is een fout van een samenleving zegmaar.



Verder vond ik de omschrijvingen erg ingenieus bedacht, klasse! :D
 
Een liefde verklaren middels een roos betekent niet per se eeuwig samenzijn, een verbintenis door trouwen is tenminste als eeuwig bedoeld, en wat is een beter symbool voor trouwen dan een ring? :)
 

DeletedUser9667

Proficiat voor de mensen die gewonnen hebben!

Ook wil ik zeggen dit was een mooie wedstrijd. Achterpoortjes heb je altijd. Maar ik denk dat de wedstrijd over het algemeen eerlijk is verlopen!:D
 
Een liefde verklaren middels een roos betekent niet per se eeuwig samenzijn, een verbintenis door trouwen is tenminste als eeuwig bedoeld, en wat is een beter symbool voor trouwen dan een ring? :)

tja, maar het is vind ik niet de éérste stap... En trouwen betekent in de praktijk ook zéker niet eeuwig samenzijn... scheiden gebeurt bijna net zo vaak als trouwen.
 
Bovenaan