• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser

toch wel grappig dat de omschrijving die ik het meest nergens op vind slaan heeft gewonnen x)

Maareh, gefeliciteerd :)
 

DeletedUser

Proficiat allemaal :)
duseehhh.... niemand die de riem op arizona gaat nemen en aan my wil verkopen? :unsure::unsure:
 

DeletedUser

Gefeliciteert, alleen ik vond dat inso had moeten winnen:p

Slijmert... gefeliciteerd Marylen... ik snap alleen niet dat Chunk of imrahil niet gewonnen heeft... het ging och om de meest originele omschrijving? :blink:
 

DeletedUser

Wat snap je niet, die van marylen?

Zo ja, Marylen krijgt kennenlijk blauwe plekken als je haar knijpt, > blauw fruit, blauwe bessen :p

Volgens mij moet chunky eens onderworpen worden aan een knijp festijn van diverse personen die hier op het forum rondhangen :p
 
bij die van marylen moet je héél erg goed nadenken om de oplossing te vinden (nouja, een hersenkraker:)).

dat gaf volgens mij de doorslag
 

DeletedUser

hhmm, badankt chunky, maar die van marylin dacht ik eerst geknepen in dit fruit omdat de afbeelding van de blauwe bes een raar dingetje heeft, maar hij is wel leuk bedacht.
 

DeletedUser

gefeliciteerd marylen, al vond ik de omschrijving wat achterhaald maar dat is mijn mening.
 

DeletedUser

chunky jaloers :o ???? :D :laugh::laugh:
Nee, ik ben niet jaloers/ook niet geweest.. Ik had echt gedacht dat Imrahil zou winnen, en natuurlijk had ik gehoopt dat ik zelf zou winnen..het draait mij gewoon om dat in mijn ogen de zwakste zin heeft gewonnen.. En dan ook nog eens het argument waarmee ie heeft gewonnen totaal tegenstrijdig is met het argument dat in de opdracht stond

bij die van marylen moet je héél erg goed nadenken om de oplossing te vinden (nouja, een hersenkraker:)).

dat gaf volgens mij de doorslag
Het was de meest originele, en niet de meest achterhaalde (En dus ook niet de meest krachtige omschrijving.. ._.)

Anyway, door hier te reageren gebeurt er toch niks, (tevens als contact opnemen met bepaalde mods...) De uitslag wordt toch niet veranderd.. maar eigenlijk had ik ook niet anders kunnen verwachten.. de uitslag doet me namelijk erg denken aan de rest van The-West.. 't is omdat ik best veel geld uitgegeven heb, en daar nog steeds spijt van heb, anders was ik allang gestopt :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nee, ik ben niet jaloers/ook niet geweest.. Ik had echt gedacht dat Imrahil zou winnen, en natuurlijk had ik gehoopt dat ik zelf zou winnen..het draait mij gewoon om dat in mijn ogen de zwakste zin heeft gewonnen.. En dan ook nog eens het argument waarmee ie heeft gewonnen totaal tegenstrijdig is met het argument dat in de opdracht stond


Het was de meest originele, en niet de meest achterhaalde (En dus ook niet de meest krachtige omschrijving.. ._.)

Anyway, door hier te reageren gebeurt er toch niks, (tevens als contact opnemen met bepaalde mods...) De uitslag wordt toch niet veranderd.. maar eigenlijk had ik ook niet anders kunnen verwachten.. de uitslag doet me namelijk erg denken aan de rest van The-West.. 't is omdat ik best veel geld uitgegeven heb, en daar nog steeds spijt van heb, anders was ik allang gestopt :/

Chunk wat loop je nu te miepen, als de mods zelf vinden dat dat de beste inzending is dan is dat toch zo. Waarom zou je hun mening willen veranderen en dus je eigen mening opdringen. De mods hebben veel tijd en moeite in het project gestopt en met succes, dus ipv af te zeiken geef ze wat credits.
 

DeletedUser

Nee, ik ben niet jaloers/ook niet geweest.. Ik had echt gedacht dat Imrahil zou winnen, en natuurlijk had ik gehoopt dat ik zelf zou winnen..het draait mij gewoon om dat in mijn ogen de zwakste zin heeft gewonnen.. En dan ook nog eens het argument waarmee ie heeft gewonnen totaal tegenstrijdig is met het argument dat in de opdracht stond


Het was de meest originele, en niet de meest achterhaalde (En dus ook niet de meest krachtige omschrijving.. ._.)

Anyway, door hier te reageren gebeurt er toch niks, (tevens als contact opnemen met bepaalde mods...) De uitslag wordt toch niet veranderd.. maar eigenlijk had ik ook niet anders kunnen verwachten.. de uitslag doet me namelijk erg denken aan de rest van The-West.. 't is omdat ik best veel geld uitgegeven heb, en daar nog steeds spijt van heb, anders was ik allang gestopt :/

Gelukkig leven we in een land van vrije meningsuiting waardoor meningen kunnen verschillen wat betreft beste inzending.
 

DeletedUser

Hoewel ik akkoord ga met Chunky, hebben de vorige posters ^ ook gelijk. Mods beslisses, zo gaat het nou eenmaal ;)

Maareeeeh... ik zou wel graag weten wie nu de riem genomen heeft en op welke werelden :D
 
Bovenaan