• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

Deleted User - 151085

dagprijzen:De speler die als eerste alle antwoorden goed heeft ingestuurd wint de eerste prijs van die dag.

totaal van de 3 dagen:Verzamel van alle dagen de antwoorden voor de laatste wedstrijd. Hierbij zet je de antwoorden van alle drie de dagen achter de desbetreffende spelers. De speler die hiermee het meeste antwoorden goed heeft wint. Of als er meerdere spelers alle antwoorden goed hebben volgt er nog een eindspel.
 

DeletedUser8307

Grassy lees de aankondiging eens door. Er staat duidelijk dat er een eindspel wordt gespeeld met iedereen die er 30 juist heeft.

Voor de dagprijzen telt je snelheid wel, wie het eerst inlevert en dan nog eens alles juist heeft wint (Of diegene die de meeste juist heeft.) Voor die eindprijs maakt snelheid niks uit, heb je ze alle dertig juist samen met nog enkelen dan speel je een eindspel.
 

DeletedUser

Euh
Ik wil geen spelbreker zijn ofzo hoor
(ik veronderstel dat iedereen datzelfde bericht heeft gekregen)
maarehm...
Geeft dit de mensen op wiens profiel het kwam, niet een heel groot voordeel? Ik wil maar zeggen, voorbeeldje:

het is 15:00, en een persoon op wiens profiel het moet komen besluit om de omschrijving er nog niet op te zetten. Uiteraard heeft hij deze beschrijving al, en heeft hij al bedacht over welk item dit gaat. Maw hij heeft al 1/10 items.
Dan wacht hij gewoon lekker tot hij alle andere 9 profielen gevonden heeft. Hij vindt alle items, hij stuurt zijn antwoord in, het is nu ongeveer 16:50 en hij zet de beschrijving op zijn profiel, wint gemakkelijk de wedstrijd en de andere harde zoekers zijn mooi benadeeld omdat zij geen vriendjes waren met mods.

Ik zou graag het tegendeel bewezen worden ;)


Weet je dat zou heel goed kunnen en inderdaad zouden die spelers dan heel veel voordeel hebben.

Ik moet zeggen dat ik gewoon het bericht om iets na 15.00 uur geplaatst heb omdat ik dat anders oneerlijk zou vinden......

Ik weet van 1 speler die het bericht heel laat heeft geplaatst, maar die deed zelf niet mee met de wedstrijd.

Misschien wel een tip voor de volgende keer, laat de spelers die iets op hun profiel zetten die dag niet meedoen met de wedstrijd en geef ze bijvoorbeeld 100 goudnuggets daarvoor. Dan ben je van het hele probleem af.

Ze kunnen dan wel 2 dagen meedoen en met het totaal.... dus nog steeds 3 kansen op een riem
 

DeletedUser

In ieder geval 1 :cool:

Anyway, dat punt van Grassy had ik al iets eerder aangehaald, en daar ben ik het dus ook mee eens.

Er is niet 1 speler die ook maar heeft nagedacht om op deze manier te gaan spelen, dat er wel spelers op dat idee komen zegt misschien meer over die spelers haha :laugh:

Maar iig, er is zeker geen misbruik gemaakt van het feit dat die spelers de omschrijvingen kregen.
 

DeletedUser

Grassy lees de aankondiging eens door. Er staat duidelijk dat er een eindspel wordt gespeeld met iedereen die er 30 juist heeft.

Voor de dagprijzen telt je snelheid wel, wie het eerst inlevert en dan nog eens alles juist heeft wint (Of diegene die de meeste juist heeft.) Voor die eindprijs maakt snelheid niks uit, heb je ze alle dertig juist samen met nog enkelen dan speel je een eindspel.
Ja, dat dacht ik dus ook, tot ik simmie ofzo z'n post las, en ondertussen heeft nog niemand uitgelegd wat die post dan bedoelde.
 

DeletedUser

Weet je dat zou heel goed kunnen en inderdaad zouden die spelers dan heel veel voordeel hebben.

Ik moet zeggen dat ik gewoon het bericht om iets na 15.00 uur geplaatst heb omdat ik dat anders oneerlijk zou vinden......

Ik weet van 1 speler die het bericht heel laat heeft geplaatst, maar die deed zelf niet mee met de wedstrijd.

Misschien wel een tip voor de volgende keer, laat de spelers die iets op hun profiel zetten die dag niet meedoen met de wedstrijd en geef ze bijvoorbeeld 100 goudnuggets daarvoor. Dan ben je van het hele probleem af.

Ze kunnen dan wel 2 dagen meedoen en met het totaal.... dus nog steeds 3 kansen op een riem

hahahaha ,n als ze me zoiets zouden beloven dan zou ik 2 jaar aan geen enkele CM mee doen :D :p
 

DeletedUser

hahahaha ,n als ze me zoiets zouden beloven dan zou ik 2 jaar aan geen enkele CM mee doen :D :p

Alleen als je een bericht in je profiel plaats.. En ik heb ook een berichtje geplaatst op mijn profiel ivm CW mja heb niet mee gedaan aan het hele gebeuren omdat het toch een beetje oneerlijk is want ik kan die van mij natuurlijk meteen ontcijferen(was ook niet al te moeilijk :p)
 

DeletedUser2665

Alleen als je een bericht in je profiel plaats.. En ik heb ook een berichtje geplaatst op mijn profiel ivm CW mja heb niet mee gedaan aan het hele gebeuren omdat het toch een beetje oneerlijk is want ik kan die van mij natuurlijk meteen ontcijferen(was ook niet al te moeilijk :p)

Volledig mee eens. Ik heb daarom ook niet meegedaan al mocht het wel.
 
Dan zou ik graag willen weten wat deze post betekent:

Zoals ik het begrijp:
Als er meerdere mensen zijn met alle antwoorden, dan gaat het erom wie over alle dagen het snelst heeft ingezonden.

En waaróm wordt er dan uitdrukkelijk vermeld dat er een eindspel komt voor hen die alle antwoorden (goed) hebben?
 

DeletedUser

Sorry, ik had het een beetje falend opgeschreven. *shame*

Tis gewoon zoals iedereen behalve ik uitkraamt xD
 

DeletedUser8307

Is er een mod die weet wat het eindspel is? Of mag je dat nog niet zeggen? ;)
 

DeletedUser

Alleen als je een bericht in je profiel plaats.. En ik heb ook een berichtje geplaatst op mijn profiel ivm CW mja heb niet mee gedaan aan het hele gebeuren omdat het toch een beetje oneerlijk is want ik kan die van mij natuurlijk meteen ontcijferen(was ook niet al te moeilijk :p)

Nuggets, smerige nuggets, maar we kunnen niet zonder. ;)
 
Ik ging vanaf het begin af aan uit van de beschrijving van de Community Manager Marco. Dat leek me een betere beschrijving om vanuit te gaan dan die van één van de mods. ;):)
 

DeletedUser

Gezien er nog een eindspel gespeeld zal moeten worden, reken er maar niet op.
 

DeletedUser

het uitpluizen en controleren van alle antwoorden zal ook nog wel even wat tijd in beslag nemen verwacht ik zo. Geduldig wachten ;)
 
Bovenaan