• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser8307

Dag iedereen!

Ik zag zonet dat er een nieuwe communitywedstrijd komt, "Gevonden voorwerpen". Er zijn al enkele nieuwe kopjes geopend, echter nog geen regels, we zullen zien. Het komt in de loop van de dag. :D

Grtz,
Hannes
 

DeletedUser560

Ik denk dat we mooie producten moeten gaan zoeken en wie over 3 dagen de gemiddeld mooiste spullen vind wint ofzo.
 

DeletedUser560

ik ga in ieder geval druk aan het craften nu op w7 sigaretjes :)
 

DeletedUser

ah de beschrijving gaat nog komen mooi :)

Geduld :)

Deze wedstrijd zal niet zoals de vorige wedstrijden zijn, maar het belooft een mooie wedstrijd te worden. De aankondiging volgt, normaal gezien, vandaag nog.
 

DeletedUser8307

En Girafi wil maar niet zeggen wat het gaat worden. Flauwerik :p
Ik ben best wel benieuwd zeg. Hij gaf wel al een hintje dat het deels over InGame producten ging gaan? ;)
 

DeletedUser560

hannes we gaan zijn inbox vol spammen net zolang tot dat hij het zegt.
 

DeletedUser

ah ja... mods die weten het eh en ze willen het ook nooit zeggen eh ^^
 

DeletedUser

er zit een 'marco_' in de chat helaas weet ik niet of dat de echte is hij heeft geen '@' voor z'n naam ;)
 

Deleted User - 151085

blijft leuk al die insinuaties lezen wat die wedstrijd nou eens zou kunnen zijn ...
 

DeletedUser5740

/me vind dat die full handel drijvers maar wat pochen !

Ik ga echt lachen als ik straks in paar dagen ineens veel geluk heb :p
 

DeletedUser

/me vind dat die full handel drijvers maar wat pochen !

Ik ga echt lachen als ik straks in paar dagen ineens veel geluk heb :p

Dat zou dus echt vreselijk zijn! Eindelijk een wedstrijd waar ik misschien kans heb om mee te winnen (eerst de voorwaarden weten natuurlijk) en dan komt een of andere lijken steler de eer op strijken XD
 
Bovenaan