• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwers aanvallen - discussietopic -

DeletedUser8307

Zoals gezegd is bouwers aanvallen niet laf volgens mij. Indien het wel zo was hadden ze de functie om bouwers te duelleren wel niet in het spel gebracht lijkt me. ;)

Je hebt ook duellanten met bouwerkarakter, hoor! :huh:
 

DeletedUser

Dat zijn de echt vervelende mannetjes,
die doen alsof ze zielige bouwers zijn, en dan hebben ze al hun skills aan duel gegeven :p
 

DeletedUser12045

Conclusie voor iedereen op planeet the west
Val zoveel bouwers aan als je wil,je bent geen lafaard en niet de enige die dit doet:p
 

DeletedUser12045

Ik zal dan maar een duelanttrucje vertellen.Je kunt voor duelant te worden beter voor een arbeidersmannetje kiezen.Je levelt (vind ik persoonlijk) sneller,je wordt in het begin veel aangevallen (zet dus in het begin genoeg punten op tactiek) en je wordt snel in een stad uitgenodigd want iedereen wil bouwers;)
 

DeletedUser8307

Persoonlijk vind ik dat een briljante tactiek. :rolleyes:

Ik zet dit ook in mijn profiel, ik dacht op Arizona. Gewoon: 'Gelieve mij niet aan te vallen, ik ben slecht in duelleren'. Velen doen het dan toch = extra winst. Uiteraard niet altijd, ik verlies ook. :p
 

DeletedUser

Ik zal dan maar een duelanttrucje vertellen.Je kunt voor duelant te worden beter voor een arbeidersmannetje kiezen.Je levelt (vind ik persoonlijk) sneller,je wordt in het begin veel aangevallen (zet dus in het begin genoeg punten op tactiek) en je wordt snel in een stad uitgenodigd want iedereen wil bouwers;)

Maar je bouwt niet uit, wordt ontslagen gaat in een nieuwe stad en er staat een premie van 15.000 op je kop :)
 

DeletedUser12045

Dan wordt je nog meer aangevallen (=leuk want je hebt veel punten op tactiek:(D
 

DeletedUser12045

tactiek voor full imago
-ga naar een bg en vijandloze stad in het uiterste deel van de kaart en val iedereen aan terwijl sommige die hun duelberichten wissen je nooit vinden:cool:
 

DeletedUser

tactiek voor full tactiek:
Wordt soldaat en zet in je profiel dat je full imago bent ;P
 

DeletedUser12045

Tip voor die tactiek,zorg dat je gekend bent en mensen zullen in je val trappen:D.Er zitten tog mensen bij die alles geloven:cool:
 

DeletedUser13259

Tja, ik doe het gewoon niet omdat ik het zelf ook heel irritant vind als ik als bouwer word aangevallen.
 

DeletedUser

het is eigenlijk wel een beetje zielig, je weet dat de bouwen de minst sterke karakterklasse is.
als je een duellant bent dan vind ik wel dat je gewoon andere duellanten en soldaten moet aan vallen.
en als je als duellant iemand in zijn bouwkleding aanvalt en dan verliest, dan kun je beter je account verwijderen.
 

DeletedUser

als je als bouwer door een bouwer wordt aangevallen (die geen duellist is) vind ik dat je niet moet klagen. en een avonturier die door een bouwer wordt aangevallen al helemaal niet. (wat sommigen dus wel bij mij komen doen)
 
Bovenaan