• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwers aanvallen - discussietopic -

DeletedUser385

(wordt bouwer, en laat je stadsgenoten gewoon de vijand aanvallen, dat werkt toch ook?
 

DeletedUser

mensen die duelleren zouden toch en beetje gek moeten zijn om 200 xp te laten liggen ipv de kans te bestaan dat je verliest. komaan mannen hou er toch over op

zorg dat je een goeje stad hebt, dit lost al veel op 80% van de mensen die onze bouwers aanvallen proberen we voor 10 dagen neer te leggen, ze leren het wel af
 

DeletedUser12132

iedereen mag zelf kiezen hoe hij speelt / duelleert :cool: . ik val zelf ook bouwers aan omdat ze veel geld vaak hebben en voor de EP en ze hebben vaak slechte wapens en kleding (voor duels) :) . want sommige zijn vol bouwer en hebben ook bouw kleding aan en wat heb je dan met duelleren aan bouwen (misschien een beschermmuurtje maken als ze tijd hebben :p). maar mijn taktiek is waar vooral de bouwers de dupe van zijn is:
1. ik zoek mensen met slechte wapens (vooral beginners en bouwers zijn hierdoor de dupe.)
2. mensen zonder duelkleiding (weer zijn de bouwers de dupe)
ik heb nog heelveel tacktieken maar die verklap ik niet :p .
 

DeletedUser

Voor max. 50 EP is het slecht/laf (tenzij je lvl 1 bent :p)

Voor de rest mag het ;)
 

DeletedUser

Zo werkt het principe nou eenmaal; de een zijn dood is de ander zijn brood. Het is misschien niet het meest dappere, maar wel het meest logische. In het 'echte wilde westen' moest je ook maar zorgen dat je jezelf goed kon verdedigen.

Om er dan vervolgens mee te pronken van 'Wow, ik heb een bouwer 5x K.O. gemept', is dan ook weer niet de bedoeling.
 
Och, dat mag je van mij best roepen hoor. Of je er veel waardering mee krijgt is een tweede :p

Zelf heb ik nog steeds niks tegen het aanvallen van bouwers. Het is hun eigen keus en dan moeten ze maar zorgen dat ze in een stad zitten waar voldoende bescherming is.

Ja, ik ben zelf ook bouwer.
Ja, ik heb dit zelf wél goed voor elkaar en wordt amper aangevallen doordat ik stadsgenoten heb die je het leven flink zuur kunnen maken als je mij aanvalt. Leuk toch, dat samenwerken! ;)
 

DeletedUser

Je moet als bouwer gewoon in een goede stad gaan,
helemaal links op de kaart.
Daar zijn haast geen duellanten, omdat ze daar haast niets kunnen duelleren :D
 

DeletedUser

Maar daar zitten vaak de mindere goden, waardoor er veel minder geld in die stadskas komt en je dus minder uit kan bouwen, en dat wil een bouwer juist!
 

DeletedUser

Maar daar zitten vaak de mindere goden, waardoor er veel minder geld in die stadskas komt en je dus minder uit kan bouwen, en dat wil een bouwer juist!

Ach ik ben level 67 en full-bouwer in w*, daar verdien ik het zelf gewoon heel makelijk :p
 

DeletedUser

Als je het zelf moet verdienen duurt het nog langer.
Ik bouw liever continu uit, met af en toe wat opdrachten doen om m'n motivatie weer te laten stijgen.

Mijn doel was niet zelf voor m'n kost te moeten zorgen.
 

DeletedUser

Als je het zelf moet verdienen duurt het nog langer.
Ik bouw liever continu uit, met af en toe wat opdrachten doen om m'n motivatie weer te laten stijgen.

Mijn doel was niet zelf voor m'n kost te moeten zorgen.

Ik heb al 2 steden uitgebouwd, waar ik zelf voor mijn geld heb gezorgd :p
(Bijv. mijn eerste stad, gestort: 19.000 ofso)
En ik zorg niet als enige voor geld, wel het meest, maar andere leden zorgen er ook voor :)
 

DeletedUser12624

Ik val op wereld zes ook bouwers aan.
Meestal die die wat hoger zijn dan ik voor de ervaring.
Ik heb laatst 3 duels tegen (verschillende) bouwers aangeklikt en een half uur later was ik ruim 1500$ rijker.
 

DeletedUser

bouwers zijn bron van inkomsten...

als je een goede bron van inkomsten wil hebben moet je zeker geen bouwers aanvallen. Deze staan grotendeels te bouwen aan de stad en storten dus snel hun geld.

Als je snel en makkelijk geld wil verdienen kun je beter avonturiers pakken, deze verdienen bakken vol geld ;)
 

DeletedUser6801

daar heb je helemaal gelijk in :D
Bouwers worden vaak ook zo vaak aangevallen, dat al hun geld al weg is...
 

DeletedUser

Tenzij je ze bij Olie Boren ziet staan, dan moet je toeslaan!
Dan heb je wel bijna altijd kans om wat binnen te harken.
 

DeletedUser

ik vind bouwers aanvallen niet kunnen
ik ben zelf bouwer op w3
en duelant op w6
ik val alleen maar mensen met een hoger lvl of hoger duel lvl dan mij aan
zo heb je namelijk ook wat lol
en durf je teminste
(ik val wel bouwers aan die op hun profiel zetten bouwers aanvallen is laf en dan in een andere wereld duelant zijn en zeggen: bouwers moeten niet zeiken als ze worden aangevallen)
je kan vaak in de ranglijst ook zien wie er zwakke aanvalt en wie sterke
want hoe minder duels maar veel ep: valt sterke aan
veel duels maar weinig ep: valt zwakke aan

Tenzij je ze bij Olie Boren ziet staan, dan moet je toeslaan!
Dan heb je wel bijna altijd kans om wat binnen te harken.

en je moet duelanten en soldaaten aanvallen als ze niet bij hun eigen stad staan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

als je een goede bron van inkomsten wil hebben moet je zeker geen bouwers aanvallen. Deze staan grotendeels te bouwen aan de stad en storten dus snel hun geld.

Als je snel en makkelijk geld wil verdienen kun je beter avonturiers pakken, deze verdienen bakken vol geld ;)

discriminatie van avonturiers :D ??? :mad::o:hmf:
 

DeletedUser

Ik val soms bouwers aan grooste winst 5k 2 duels dus waarom zeuren ze dan?
 
Bovenaan