• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwers aanvallen - discussietopic -

DeletedUser

Tja moet je maar geen bouwer zijn ik val iedereen aan bouwer of niet :rolleyes::laugh::D
 

DeletedUser

tja

oke meestal zijn bouwers slecht in duel's maar dat een bouwer altijd zwak is enz. dat is echt onzin wrm zou een bouwer geen duel skill's kunnen hebben oke het karakter zit dan niet helemaal mee maar het kan heus wel. en vooral de hoge bouwers in uitgebouwde steden (meestal zijn dat wel weer fg'ers) maar die zijn zeker niet slecht... dus bouwers moeten niet al te veel zeuren want ze hoeven echt niet slecht te zijn!

en ja ik ben duellist en duelleer hun ook, zoals iedereen;)
 

DeletedUser

Als je als bouwer je punten op fg's heb staan, ben je geen bouwer meer vind ik.:hmf:
Op het begin merk je er weinig van tussen bouwer en duellant, omdat je toch aardig wat slagkracht heb, maar later heb je echt geen kans meer tegen duellanten :p
Ik spreek uit ervaring, want ik ben bouwer(w7) en duellant(w5) en ik duelleer geen bouwers meer, want daar is mijn duellevel te hoog voor :cool:
Maar daarvoor had ik er geen probleem mee. Maar voor de spanning deed ik wel altijd van heel wat levels hoger
En ik heb als bouwer in totaal 2 duels gewonnen :p
 

DeletedUser

je bent bouwer als dat op je profiel staat anders ben je gewoon iemand met de karakterklasse arbeider
 

DeletedUser

Waarom wordt er in dit topic ongeveer elke maand weer gebumbt en elke keer komt iedereen uit op de zelfde conclusie, een maand later komt er dan weer iemand: 'bouwers aanvallen mag'

Ja leuk, dat stond daarvoor ook al, en daarvoor. :hmf:
 

DeletedUser

Bouwers aanvallen is een punt van zwakte, omdat je dan bang bent voor andere duellisten en soldaten :'D

Je verdient er wel veel EP en $$ mee :p
 

DeletedUser

Waarom wordt er in dit topic ongeveer elke maand weer gebumbt en elke keer komt iedereen uit op de zelfde conclusie, een maand later komt er dan weer iemand: 'bouwers aanvallen mag'

Ja leuk, dat stond daarvoor ook al, en daarvoor. :hmf:

Omdat er toch 369 berichten zijn :p Het blijft dus een succes :D
 

DeletedUser

369 berichten van:
> je hebt er zelf voor gekozen om bouwer te worden
< klopt, dus het mag

maand later:

> bouwers kunnen ook wel een beetje dueleren
< klopt, dan mag je ze toch ook wel aanvallen of niet?

maand later

> ik vind dat het moet kunnen
enzzzzz
 
Bovenaan