• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwers aanvallen - discussietopic -

DeletedUser8307

Wat kom jij nu zeggen? Een goeie duellant van om en bij level 100 verdient in 10 minuten al snel 400 ervaringspunten in een duel. Een avonturier krijgt maximum zo'n 188 ervaringspunten voor een arbeid (Ongeveer, ik weet het niet zeker). En dan moet hij die arbeid al twee uren doen. ;)

Btw als puur bouwer dat je zulke hits maakt kan ik bijna niet geloven, je bent grotendeels wel al gereskilled zeker? ;)
Btw: Topic Bump :p
 

DeletedUser

ik zeg gewoon als je wordt gestalkt door een duellant dan zou ik gewoon gaan reskillen ofzo.

en als echt bouwer moet je dan ook zorgen dat je je duellevel zo hoog laag mogelijk houd.

ik zie ook wel eens duels dat mensen een bouwer aanval met lvl70 en duellvl70 en dan gelijk plat legen dat vint ik wel triest weet je maargoed.

daarom voor de bouwers: als je bouwen zat bent dan gewoon veel duelvaardigheden zetten en zelf aan gaan vallen of terugpakken

ik snap ook wel dat het leuk is als je een bouwer zie met duellvl135 en jy duellvl100 om die aan te vallen doe ik ook wel eens maargoed
ik heb genoeg gezegdd:o:D:mad:
 

DeletedUser

Btw als puur bouwer dat je zulke hits maakt kan ik bijna niet geloven, je bent grotendeels wel al gereskilled zeker? ;)
Btw: Topic Bump :p

nee nog steeds al mn bouwen 201 dacht ik...
maar volgensmij moeten we ook een duelanten aanvallen door bouwers discussie topic aanmaken:
2w4d06b.jpg
 

DeletedUser

Op lvl 62 kan je jezelf geen puur bouwer noemen als je 201 bouwen hebt.

62 keer 4 =248, dus dat zou een lvl 62 puur bouwer minstens hebben.

Over dat bericht, dat is wel redelijk faal. duelanten die gaan klagen dat ze bouwers aanvallen en dan verliezen.

Ik heb ook zowiets gehad:

faal.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik wordt ook consant in w1 lastig gevallen door dezelfde twee al bijna 2,5maanden lang maw ik wordt al 2,5maand elke 48uur KO geschoten , en wat hebben ze verdient ? 25 en 48ep
echt zielig. okee als ik mss 188 ep zou opbrengen maar 25 en 48 , dat wil zeggen dat ze geen 0ep zijn en geen goede duellanten :S
 

DeletedUser

ik wordt ook consant in w1 lastig gevallen door dezelfde twee al bijna 2,5maanden lang maw ik wordt al 2,5maand elke 48uur KO geschoten , en wat hebben ze verdient ? 25 en 48ep
echt zielig. okee als ik mss 188 ep zou opbrengen maar 25 en 48 , dat wil zeggen dat ze geen 0ep zijn en geen goede duellanten :S

lol, zeg het tegen de beste duellant in de stad van ongeveer hun duellevel, ik heb het gevoel dat hij je echt wel wilt helpen :p
 

DeletedUser

lol, zeg het tegen de beste duellant in de stad van ongeveer hun duellevel, ik heb het gevoel dat hij je echt wel wilt helpen :p

op w1 zit ik als lvl 78/80 als een van de laagste van m'n stad :p de meesten hebben duellvl +120 xD
 

DeletedUser4891

ik wordt ook consant in w1 lastig gevallen door dezelfde twee al bijna 2,5maanden lang maw ik wordt al 2,5maand elke 48uur KO geschoten , en wat hebben ze verdient ? 25 en 48ep
echt zielig. okee als ik mss 188 ep zou opbrengen maar 25 en 48 , dat wil zeggen dat ze geen 0ep zijn en geen goede duellanten :S

Lol, wat een faalhazen, daar zou ik dus helemaal gek van worden. :laugh:
 

DeletedUser11612

Nuja bouwers aanvallen...Kijk w9 eens, daar heb je maar mensen die bouwer aanvallen omdat ze elkaar niet aankunnen/aandurven;)
 

DeletedUser10506

Ik snap eigenlijk niet waarom er hier zo veel commotie is.
Vooraf als je kiest om bouwer te zijn, weet je toch dat je zult aangevallen worden?
Als je er niet meer tegen kan, kan je je later omschakelen naar duellant en die mensen terugnemen.

Zo heb ik het ook gedaan op w3, ik was full bouwer en stond allerlaatste duels!
Intussen heb ik de meeste die mij aangevallen hebben,teruggenomen :D
 

DeletedUser

Ik snap eigenlijk niet waarom er hier zo veel commotie is.
Vooraf als je kiest om bouwer te zijn, weet je toch dat je zult aangevallen worden?
Als je er niet meer tegen kan, kan je je later omschakelen naar duellant en die mensen terugnemen.

Zo heb ik het ook gedaan op w3, ik was full bouwer en stond allerlaatste duels!
Intussen heb ik de meeste die mij aangevallen hebben,teruggenomen :D

je snapt het niet eh ?
je wordt elke 48 uur KO gelegd voor 25 en 48 ep
en ik ga niet klagen aan mensen die aan mij 200ep verdienen, daar heb ik geen problemen mee maar wel met mensen die niemand anders durven aan te vallen en jou aanvallen voor minde dan 100ep
 
hey,

je hebt ook nog eens het punt dat er zero motivatie duelisten zijn... die duelleren dus voor nul komma nul ep, en om die motivatie zo laag te krijgen, pakken ze de laagst mogelijke en makkelijke spelers...

Een bouwer van, ik geef even een voorbeeldje: lvl 50 aanvalt als een hoger lvl, bijv. lvl 80.
dan zul je het als lvl 80 slecht in duels doen als je alleen van bouwers kunt winnen die lager staan. Ik denk dan toch echt wel dat je ervaren bent en je punten goed zet.;)

dat is een tweede mogelijkheid. iemand meer? het schiet me nu niet tebinnen, maar er zullen meer zijn...
 

DeletedUser

Ik val wel eens een bouwer aan, maar 1 keer en meestal dat ze tenminste 7 levels hoger dan mij zijn.

Gewoon voor XP meer niet.
 

DeletedUser12045

je kiest er gewoon voor als bouwer he:p,je kunt natuurlijk altijd nog reskillen en wraak nemen :D
 
Je hebt ook mensen die gewoon lukraak in de buurt mensen pakken. Dat kan ook een bouwer zijn met een lager level dan hen. Ik ben weleens (als avonturier) aangevallen door iemand (duellant) van twaalf levels hoger... ik moet zeggen: daar kan ik begrip voor opbrengen, niet iedereen heeft altijd genoeg tijd om een geschikter persoon te vinden.
 

DeletedUser

Het is alleen irritant dat als je eens geld hebt je wordt gevallen en anders niet :p
 

DeletedUser

Moet je geen bouwer worden ik val iedereen aan ongeacht bouwer of niet:p:no::laugh:
 

DeletedUser14008

Het is wel een beetje laf om vooral bouwers aan te vallen.
Maar als je het onbewust doet of gwn af en toe is het niet zo erg. Grote kans dat (op nieuwe werelden) een stadsgenoot van die bouwer toch wraak neemt:p.
 
Bovenaan