• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwers aanvallen - discussietopic -

DeletedUser13259

Ik doe het gewoon niet, genoeg anderen die ook xp opleveren.
Tenzij het personen zijn met een duellevel van 10 of meer boven hun eigen level, want dan kunnen ze blijkbaar zichzelf toch wel verweren.
 

DeletedUser

op w9 word ik bouwer en gaat een gelijkaardig tekstje staan als op w8 :p
dus neem allemaal een bezoekje op mijn profile :p
 

DeletedUser

ik word bouwer en je mag me gerust aanvallen :p het blijft een spel en je kiest zelf om ene makkelijk slachtoffer te zijn dan moet je gewoon niet boos zijn als je word aangevallen maar juist mee lachen :p dan ben je een duel verder bij een record :p
 

DeletedUser

heb nu 3 aanvallen in de planning voor bouwers, hun keuze et te worden he ;d
 

DeletedUser

XP=XP

Komt die XP nu van een soldaat, een avonturier, een bouwer. Maakt mij niet uit. Als ik hierdoor sneller kan levelen zal ik het niet laten. Ben zelf ook al bouwer geweest en er zijn trucs om niet aangevallen te worden. Aan de speler zelf om hier mee om te gaan :cool:
 

DeletedUser

ik W1 ben ik bouwer en heb er nies tegen dat ze me aanvallen maar als ze me 5 keer achter elkaar aanvallen en mij dan nog niet flauw laten vallen is het wel irritant !
en het is een soldaat !
 

DeletedUser4700

Ja, dat vind ik ook.

Op wereld 8 ben ik gestopt, maar ik zit nog wel in een stad. Ik keek laatst op mijn profiel, en ik had 20 aanvallen van stino6666 in een week. Dat vind ik gewoon echt zielig.

Maar het boeit me verder niet zo als iemand me 1 keertje aanvalt...
 

DeletedUser13259

Jobb, je gestopte account op W6 was een erg goede xp-bron voor mij. Alleen je ging zo snel ko. :(
 

DeletedUser11612

Ja, dat vind ik ook.

Op wereld 8 ben ik gestopt, maar ik zit nog wel in een stad. Ik keek laatst op mijn profiel, en ik had 20 aanvallen van stino6666 in een week. Dat vind ik gewoon echt zielig.

Maar het boeit me verder niet zo als iemand me 1 keertje aanvalt...

Hoe denk je dat die top 15 zoveel XP gekregen heeft xD
Door enkel bouwers aan te vallen en weerloze avonturiers ;)
 

DeletedUser

Idd, Zelf wil ik ook wel eens bouwers aanvallen hoor...

Maar een bouwer moet slim zijn, dan kan hij heel wat AP wegsnoepen.
 

DeletedUser

ja je kan een bouwer aanvallen maar je moet het op 1 aanval houden :S en niet 5 aanvallen
 

DeletedUser4700

Jobb, je gestopte account op W6 was een erg goede xp-bron voor mij. Alleen je ging zo snel ko. :(

Tja, ik heb daar een tijdje in de top Ervaring gestaan (zelf een tijdje rang 4), maar daarom had ik bijna geen punten op 'levenspunten' :p
 

DeletedUser13259

Tja, ik heb daar een tijdje in de top Ervaring gestaan (zelf een tijdje rang 4), maar daarom had ik bijna geen punten op 'levenspunten' :p

Je was een tijdje 20-30 duellvls boven mij en je was gestopt, en ik zat in een stad op 5 minuten.
 

DeletedUser

bouwers kunnen zich ook verdedigen en idd ze hebben er zelf voor gekozen.
mijn vaardigheden puur bouwens (kben wel sparen voor overzetten) en dan dit duel:
eqpa2u.jpg

bouwers jullie kunnen veel betere jobs dan duelanten en kunnen daardoor makelijker goeie wapens krijgen en geld verdienen...

kortom: verdedig je en niet zeiken!
 
Bovenaan