DeletedUser16131
nou leuk, persoon 4 die het aanhaalt, misschien eens luisteren naar de community en je geld ook eens echt verdienen ?
2. Ik heb het idee dat het rode team altijd de eerste move krijgt toegewezen, ik kan dit niet met 100% zekerheid zeggen, maar heb sterk het gevoel van wel. Zo ja, dan is dat natuurlijk ook totaal niet eerlijk.
Ik heb speltechnisch gezien wel een aantal punten wat niet helemaal goed werkt.
1) Het rode team heeft een groot voordeel ten opzichte van het blauwe omdat die wel vanaf de saloon op de molen kunnen schieten en blauw niet vanaf de bank op de molen.
Resultaat van +- 150 potjes en stuk of 15 gewonnen kissies en 5 gekochte..
:hmf:
Je hebt dus een kaart, die 3d is en er supergoed uitziet, en je kan je poppetje (dat er ook ge-wel-dig uitziet) rond laten lopen over deze kaart! Het coolste is nog wel dat je stats helemaal anders zijn dan in de rest van het spel, dus heb je nog een extra outfit nodig voor de beste bonussen, dan draag je die kleding ook weer eens!
Maareh, er zijn ook andere spelers, spelers die het minieme stadje (klein maar fijn toch? Je hebt eigenlijk alleen maar een bank, saloon, twee huizen en een windmolen nodig, laten we eerlijk zijn!) willen overnemen. Er zijn er een paar die bij jou horen, maar ook een paar die tegen jou zijn. Wat je dus moet doen is samenwerken om je tegenstanders uit te schakelen.
Voor het vechten heb je een paar supercoole speciale vaardigheden, waarvan je er 3 kan kiezen, hier is een lijstje:
- Genezen: Je geneest één speler (dat kan jij zelf zijn) 5% van zn levenspunten. SUPERHANDIG TOCH? Ik bedoel maar, da's 20% van je levenspunten als je dat met je hele team doet! Als je 5000 lp hebt genees je zo wel 1000 levens!
- Gebied genezen: Je geneest je vrienden (?) met 10% van hun levenspunten, maar je kan de rest van de beurt niets anders doen. Als je dat met je hele team doet genees je elkaar dus met 40%.
- Snel schot: Je schiet twee keer, beide schoten hebben 75% van hun normale schade.
- Inspire: Je verhoogt de schade van je team met 5%! Dat is echt superveel!
- Barrel Roll: Plaatst 5 vaten in een richting naar keuze. Dat is superhandig, want dan loopt je tegenstander er tegenaan en kan-ie niet doorlopen. Er is maar één probleempje, ze verdwijnen de volgende ronde weer.
- Eagle Eye: je volgende schot heeft 50% meer nauwkeurigheid en 20% meer kans op een crit. Da's supercool, EAGLE EYE man!
- Snake Shot: Een gewoon schot (saai zeg!), maar als je raakt verliest de tegenstander 10% van zn levenspunten per ronde voor de volgende 3 ronden!
- Snare: Als je je tegenstander raakt (50% kans) kan hij de rest van de ronde niet meer bewegen! Superhandig!
Zo, komen jullie ook avonturen doen? Het is echt supercool!~
Geef mij maar nieuwe fg-maps. okthxbye.
Mwah. Het eerste deel van mn post was slechts een ~beetje~ sarcastisch.
Pay-to-win: Er lopen een paar mensen rond die zeer goede wapens hebben (hoe heette die boog ook alweer?), wat er voor zorgt dat de "gewone" premiumspelers en non-premiumspelers eigenlijk geen kans maken. Als de tegenpartij een speler heeft met zo'n wapen kun je het beter meteen opgeven,, een alliantiegenoot op Dakota heeft me bekend dat hij meteen stopt als tegen zo iemand moet en dat hij hem/haar in de rug schiet als diegene in zijn team zit, omdat de balans meteen weg is met deze uitrusting.[/I]
10% genezing voor alle mensen aan jouw kant binnen 5 vakjes kost twee keer zo veel uwotm8?
En je hebt ook de bandietenset die het effect van die wapens hopelijk een klein beetje evenaart (ik heb 'm niet dus weet het niet), of het iig mogelijk maakt erg goed te zijn zonder zo'n ding.
Maar die bogen enz zijn inderdaad vervelend, als kan je ook tegen de 6k lp hebben met bepaalde lange-afstandsrevolvers en bandietenkleren. Ik hoop dan maar dat ze bij een volgend event wat wapensetjes verspreiden die veel atries geven kans is wel groot denk ik.
10% genezing voor alle mensen aan jouw kant binnen 5 vakjes kost twee keer zo veel als 5% genezing voor één doelwit binnen 5 vakjes. uwotm8?
Dit klopt ook niet helemaal want bij gebiedsgenezing krijg je 10% van je missende lp en bij de gewone genezing 5% van je maximale lp
niet helemaal waar
het is mogelijk om van deze figuren te winne
mits het er maar 1 is en dat je een team hebt die weet wat ze moeten doen
Laten we wel wezen, als je van die clowns hebt met een overpowered wapen wordt het al snel wat minder gebalanceerd, maarja, dat is ongeveer hoe het tegenwoordig gaat met T-W, right?