• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser16131

ja dit moet ook weg, lopen zet te klagen dat OP wapens enzo het spel verneuken. Gaan ze het zelf met hun 2 acc's lopen verneuken voor andere mensen
 

DeletedUser16224

Het avonturier geweer, een goed ding voor avonturen en ook fg's, is in het spel. Ik hoorde alleen dat hij uit zo'n kistje komt die je krijgt als beginner. Die kan niemand die al speelt dus meer krijgen.
Iemand ermee eens om hem ook te eisen voor ons? :D

Denk dat wij ook wel een kans zullen krijgen om dit geweer te bemachtigen :D
 

DeletedUser


Ze zouden je moeten bannen, getuigd alleen maar van weinig respect naar de andere spelers toe. Jij denkt alleen maar aan jezelf, jij zou beter eens winnen door middel van skills.
Er is niks zo hatelijk als mensen die weg gaan voot/tijdens de avonturen, dan heb ik nog liever een OP event wapen tegenover mij dan dit achterlijk gedoe. :mad:
 
Ze zouden je moeten bannen, getuigd alleen maar van weinig respect naar de andere spelers toe. Jij denkt alleen maar aan jezelf, jij zou beter eens winnen door middel van skills.
Er is niks zo hatelijk als mensen die weg gaan voot/tijdens de avonturen, dan heb ik nog liever een OP event wapen tegenover mij dan dit achterlijk gedoe. :mad:

Ik ben het met gunsn eens.

Maar wat dat geweer betreft: gg is echt wel beter :p ik vind het jammer als ze dat ding er echt voor low-levels ingestoken hebben, want wie gaat er dan ooit nog de hw musket of de winchester dragen?...
 

DeletedUser

Ik ben het met gunsn eens.

Maar wat dat geweer betreft: gg is echt wel beter :p ik vind het jammer als ze dat ding er echt voor low-levels ingestoken hebben, want wie gaat er dan ooit nog de hw musket of de winchester dragen?...

Tot lvl 87 kan je geen gg halen dus kan je 9 lvl's met een hw winchester rondhuppelen. :D
 

DeletedUser4007

Tsja als je lvl 80 bent heb je niet echt veel aan de lvl gebonden guns he :p dan doe je een damage van 180 tot 200 dan kan je beter een hw winchester hebben die 200 - 312 doet

klopt
maar wel beter zo
dan dat er een level 40 loopt met 300+ schade
dan trek je het hele veld helemaal uit zijn voegen
 
Tsja als je lvl 80 bent heb je niet echt veel aan de lvl gebonden guns he :p dan doe je een damage van 180 tot 200 dan kan je beter een hw winchester hebben die 200 - 312 doet

ik zou hem dragen :p vooral om de raak- en uitwijkkans dan :p

vind het gewoon beetje OP tegenover die andere beginnersitems, hoewel persoonlijke tomahawk en zo ook al iets te sterk zijn wat mij betreft (het charme van de knuppels en bogen is er af...)
 
10k veteraan punten verder en meer dan 20 potjes gewonnen, maar geen enkele kist gekregen van een avo :mad:

En nee, ik wil mijn veteran punten niet gebruiken om kluisjes te kopen
 

DeletedUser4007

10k veteraan punten verder en meer dan 20 potjes gewonnen, maar geen enkele kist gekregen van een avo :mad:

En nee, ik wil mijn veteran punten niet gebruiken om kluisjes te kopen

jij gaat wachten tot ze de shop vullen met andere junk????
 

DeletedUser15117

Hij zegt dat die er al meer dan 20 heeft gewonnen ;).

Al heb je met 20 keer winnen een kans van ongeveer 1,15% dat je geen kistje krijgt.
 
ach ja, en dan krijg je eindelijk een kistje: zit er wéér zo'n onnozel buf-drankje in!

Ik heb nu 10 kistjes verzameld (7 gewonnen, 3 gekocht) waavan 9x buf-drankje en 1x Bandietenhoed. :(
 
Bovenaan