• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser4007

En dan is weer de volgorde van teamorders weer van belang, heb vaak genoeg dat het team alle zetten al heeft klaarstaan voordat de persoon die moet gaan lopen pas kan lopen...

kwestie van je medespelers in de gaten houden

vaak willen ze naar een vak die allang geblokkeerd wordt
en worden dan afgeschoten
alleen omdat ze niet "kijken" :hmf:
 

DeletedUser

hebben jullie trouwens wel eens je avontuurverslag geminimaliseerd waardoor je een minuut moet wachten omdat je moet wachten tot avontuur zichzelf afsluit? :hmf:
 
erg jammer dat de avonturen kapot wordten gemaakt door enkele spelers met VEEL te goeie event-wapens.....!

:mad::mad::mad:
 
Jammer dat je als niet meespelende speler nooit een avontuur kan volgen. Dat zou veel mensen over de brug helpen om mee te spelen . Volgens mij is het niet zo simpel om er zo maar aan te beginnen. Ik heb mij één keer ingeschreven en wist totaal niet wat ik moest doen. Met als gevolg nen hele hoop zottigheid achter mijn hoofd geslingerd. Ik moet zeggen dat het op dat moment niet meer hoefde . Maar ik krijg nu een quest waar ik moet meedoen aan een avontuur.
 

DeletedUser385

Jammer dat je als niet meespelende speler nooit een avontuur kan volgen. Dat zou veel mensen over de brug helpen om mee te spelen . Volgens mij is het niet zo simpel om er zo maar aan te beginnen. Ik heb mij één keer ingeschreven en wist totaal niet wat ik moest doen. Met als gevolg nen hele hoop zottigheid achter mijn hoofd geslingerd. Ik moet zeggen dat het op dat moment niet meer hoefde . Maar ik krijg nu een quest waar ik moet meedoen aan een avontuur.

wat hij dus bedoelt te schrijven

jammer dat je niet zelf teamleden voor een avontuur kan kiezen.

ja jammer, maar nee, wel logisch, want anders kies ik op w1 paar vrienden, en dan is t tot ziens el dorado.
 
wat hij dus bedoelt te schrijven

jammer dat je niet zelf teamleden voor een avontuur kan kiezen.

ja jammer, maar nee, wel logisch, want anders kies ik op w1 paar vrienden, en dan is t tot ziens el dorado.

Nochtans denk ik dat ik duidelijk ben . Als jij dat zo ervaart dan is dat jouw visie . Het enige wat ik wil is gewoon eens een avontuur zien hoe het eigenlijk in elkaar zit en meer moet je daar niet achter zoeken.
 

DeletedUser385

welke wereld speel je ? vaak kunnen ze t in de wereldchat ook uitleggen :)
 

DeletedUser4891

http://wiki.the-west.nl/wiki/Avonturen

Zou ietwat kunnen helpen. Verder moet je het ook een beetje gaandeweg leren.

Een paar tips waarmee je al een heel eind moet komen:
1. Kies als vaardigheden slangschot, snel schot (dubbel schot) en genezen.
2. Als je de zwakste speler van het team bent, ga dan naar de bank/saloon (welke het dichtste bij is). Zo niet, ga dan naar de molen.
3. Lopen is meestal belangrijker dan andere acties: Het kan cruciaal zijn om eerst te lopen en in de vorige ronde pas een actie te doen. Dit kan het verschil maken tussen een gebouw net wel/net niet in handen krijgen en dus het verschil tussen winnen/verliezen.
 
Bovenaan