• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser14167

Maar zoals ik het lees tellen er geen vaardigheden mee? dacht dat attribuutpunten juist meetelde bij avonturen?
 
'aanval op grafsteen' hahaha :p
Maar ik ben er blij mee :) wel nieuwsgierig naar de aard van de beloningen - de set staat al op twdb, maar die buffs zullen zich toch wel op de een of andere manier onderscheiden van de gewone buffs, dus wat doen die dan?
Wel geweldig dat je weer kistjes kan krijgen bij zoiets :laugh:

EDIT: enkel de atribuutpunten van je geweer tellen mee werrr, daarom geven die nieuwe lange-afstandsrevolvers allemaal 10 atributen. De exacte uitleg staat op de wiki van de beta en .net. Patricks geweer is dus ongeveer de beste hiervoor (of Bass Reeves en andere setwapens - die geven ook veel atries als je lvl maar hoog genoeg is)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10506

Zoals leones zegt, wiki is nu volledig aangepast.
Morgen zullen enkele fouten en verschillende benamingen die nog niet bekend zijn, worden aangepast.
 

DeletedUser7902

Tombstone = plaats = geen vertaling in NL?

Voor de rest, leuk dingetje. Alleen jammer van die 20% droprate, the west kennende is dat 10% en moeten we dus heeeeeeeeeeel veel avonturen gaan spelen voor we er mss iets nuttig uit krijgen.
 
de wiki zei:
Item en buffs
Alleen de multiplayer aanval en verdediging bonussen van andere kleding en buffs verbeteren uw avontuur stats, geen attributen of andere bonussen die je bezit.

wat houdt dat allemaal in?
weerstand van bv Bobs set niet? uitwijkkans van maria's jaal wel? ggschadebonus niet maar de raak- en uitwijkbonus wel?
 
wat een tenenkrommende vertaling is dit zeg...

alleen de titel al, avonturen is hier....

Maar, ik kijk erg uit naar het grafsteen :)rolleyes:) avontuur
 

DeletedUser16253

tja...

Hallo,

" Je hebt een 20% kans om een kist te krijgen na een avontuur."

Betekend dat, ondanks dat je tijdens een avontuur verliest, je maak toch kans op zo'n kist?

Wolvesblood
 
Hallo,

" Je hebt een 20% kans om een kist te krijgen na een avontuur."

Betekend dat, ondanks dat je tijdens een avontuur verliest, je maak toch kans op zo'n kist?

Wolvesblood

Ik heb op de beta 1x gewonnen en toen had ik zo'n kist, ook 5x verloren en enkel veteranpoints gekregen :p
Ik ben daar lvl 10 of zo, maar weet niet of de instellingen toen ook al zo waren...
Mijn theorie is dat je als team een bepaalde prestatie moet behalen, laat ons zeggen min 25 munten bij domination (bij 35 win je ook), om een kans te maken hierop, en dan is het willekeurig.
 

DeletedUser15915

Hallo,

" Je hebt een 20% kans om een kist te krijgen na een avontuur."

Betekend dat, ondanks dat je tijdens een avontuur verliest, je maak toch kans op zo'n kist?

Wolvesblood

Alleen als je wint heb je 20% kans om een kist te krijgen
 
wie wil levelen speelt gewoon veel avonturen,en koop dan veel drankjes voor wijsheid....1% per 2 gewonnen avonturen..!!

ik vind dat een negatief iets..!!!
ben al 150...

:(:(
 

DeletedUser

Tombstone is idd een plaats en wordt niet vertaald , je vertaald chicago of New York toch ook niet :p
 
Bovenaan