• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser11917

Kisten

23x avonturen gespeeld, 7x winst, resultaat 2x een kistje met klavertje en mojo. De personen met een boog winnen 8 van de 10 keer en hebben dus het bandietenset compleet wat ze nog meer LP geeft en met +600 hitten van die boog is het dus onmogelijk dat ik een avontuur kan winnen laat staan een kistje krijg. Ik verwacht dat over 1 a 2 weken er een paar zijn met een winstpercentage van 80% door de kleding en boog. Ben je net als ik level 140 of hoger maar niet in het bezit van die wapens en kleding dan kun je net zo goed stoppen met avonturen, kans op een deel van het set wordt dan bijna nul procent.
 

DeletedUser

er zijn inderdaad mensen met een winstpercentage van 80% maar dat zijn niet alleen de mensen met zo'n boog

ikzelf heb geen nuggetwapen (of hoe die dingen dan ook mogen heten), geen bandieten geweer of andere overpowerde dingen maar alsnog win ik ongeveer 80% van mijn gevechten.

Ik heb ook meer dan 100 avonturen gedaan en daarin 24 kistjes gewonnen (géén gekocht)

voor de mensen die denken dat het alleen een droom is,
life your dream because I'm do it already

ps.

Ik ben ook maar lvl 129 dus het is ook niet zo dat het komt omdat ik steeds het hoogste lvl van het gevecht heb en ik geloof ook niet dat ik al meer dan 100 gevechten geluk heb met mijn team

tevens heb ik al meerdere malen van een nuggetwapen gewonnen in een eerlijk gevecht
 

DeletedUser

er zijn inderdaad mensen met een winstpercentage van 80% maar dat zijn niet alleen de mensen met zo'n boog

ikzelf heb geen nuggetwapen (of hoe die dingen dan ook mogen heten), geen bandieten geweer of andere overpowerde dingen maar alsnog win ik ongeveer 80% van mijn gevechten.

Ik heb ook meer dan 100 avonturen gedaan en daarin 24 kistjes gewonnen (géén gekocht)

voor de mensen die denken dat het alleen een droom is,
life your dream because I'm do it already

ps.

Ik ben ook maar lvl 129 dus het is ook niet zo dat het komt omdat ik steeds het hoogste lvl van het gevecht heb en ik geloof ook niet dat ik al meer dan 100 gevechten geluk heb met mijn team

tevens heb ik al meerdere malen van een nuggetwapen gewonnen in een eerlijk gevecht

06d729ce67a290970eed89be537ccde6af2c169a4f97d75a0d203d71313420e1.jpg


;)
 

DeletedUser

yeah I know :cool:

nee, ik ben het gezeur een beetje zat dat iedereen zegt dat je alleen meer kan winnen dan gemiddeld met een nuggetwapen terwijl het ook gewoon zonder kan
 

DeletedUser16224

yeah I know :cool:

nee, ik ben het gezeur een beetje zat dat iedereen zegt dat je alleen meer kan winnen dan gemiddeld met een nuggetwapen terwijl het ook gewoon zonder kan

Toch is het een stuk lastiger om tegenover een 'nuggetwapen' te staan, als je er zelf geen in je team hebt. Dan verlies je 4/5 keer.
 
Dat viel me ook op. 2/3 winnaars kregen tegelijk een kist in een avontuur waar ik aan mee deed :)

Toch is het een stuk lastiger om tegenover een 'nuggetwapen' te staan, als je er zelf geen in je team hebt. Dan verlies je 4/5 keer.

Je hebt evenveel kans om met zo iemand in een team te zitten... En voor het zelfde geld logt er iemand uit en dan is het 2 tegen 3: dat heb ik vaker dan een OP tegenstander eerlijk gezegd :p
 

DeletedUser4007

Je hebt evenveel kans om met zo iemand in een team te zitten... En voor het zelfde geld logt er iemand uit en dan is het 2 tegen 3: dat heb ik vaker dan een OP tegenstander eerlijk gezegd :p

denk je van een slechte verbinding
dat doet ook nog mee

denk je van 4 v 4 ?
en dan 3 OP wapens?:blink:
 

DeletedUser16073

Je hebt evenveel kans om met zo iemand in een team te zitten... En voor het zelfde geld logt er iemand uit en dan is het 2 tegen 3: dat heb ik vaker dan een OP tegenstander eerlijk gezegd :p

LOL natuurlijk niet

er vanuit gaande dat je zelf niet zo'n wapen hebt, kunnen er in jouw team dus nog 2 bij met zo'n wapen, en bij de tegenstander 3.........
 

DeletedUser

Is de droprate bij winst zeker 20%? 18 achtereenvolgende winsten niks gekregen :unsure:
 

DeletedUser4007

Is de droprate bij winst zeker 20%? 18 achtereenvolgende winsten niks gekregen :unsure:

dat kan je alleen in grotere getallen bekijken
je hebt strax ook kans dat je bv 10x een kist krijgt

elke avo is 20%
dus het is mogelijk dat je altijd aan het kortste eind trekt:p
 

DeletedUser

Ik snap het principe van de steekproefomvang, gelukkig ook statistiek gehad :p

We zitten inmiddels op 24
 
de laagste lvl's van het winnende team krijgen meestal kistje, als je hoge lvl hebt ben je meestal gezien.

Op dakota al 150 overwinningen, 5 kistjes :( ofwel een schamele 3,33333 %

Voor onze wannabe-statistici hier: nee ik ga de volgende 100 spelletjes geen 45 kistjes winnen om aan de 20% te geraken. Verdeling van kistjes zit gewoon scheef. Punt aan de lijn.

20% wil ook zeggen dat de verwachte waarde van het krijgen van een kistje na een gewonnen spelletje = 0.2. Na 5 spelletjes = 1. Na 25 spelletje = 5. De kans dat dus na 25 spelletjes (zoals referer) nog steeds kistje hebt is zo goed als onbestaande.
 

DeletedUser

Ik heb speltechnisch gezien wel een aantal punten wat niet helemaal goed werkt.

1) Het rode team heeft een groot voordeel ten opzichte van het blauwe omdat die wel vanaf de saloon op de molen kunnen schieten en blauw niet vanaf de bank op de molen.

2. Ik heb het idee dat het rode team altijd de eerste move krijgt toegewezen, ik kan dit niet met 100% zekerheid zeggen, maar heb sterk het gevoel van wel. Zo ja, dan is dat natuurlijk ook totaal niet eerlijk.

3. Zorg a.u.b. dat er per ip maar één connectie in een game mogelijk is. Je ziet nu vaak 'broertjes' of 'zusjes' (of gewoon zelfde accounts, met een net iets andere naam) die het voor een team bewust verkloten zodat het hoofdaccount de punten en kistjes krijgt.

4. Die event wapens zijn véél te sterk. Er zijn gelukkig een aantal spelers met die wapens die het zelf ook in zien en regelmatig een normaal wapen gebruiken.
 
Bovenaan