• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser16131

nou leuk, persoon 4 die het aanhaalt, misschien eens luisteren naar de community en je geld ook eens echt verdienen ? :p
 
2. Ik heb het idee dat het rode team altijd de eerste move krijgt toegewezen, ik kan dit niet met 100% zekerheid zeggen, maar heb sterk het gevoel van wel. Zo ja, dan is dat natuurlijk ook totaal niet eerlijk.

Dat schijnt af te wisselen, elke ronde om en om ofwel rood eerst, ofwel blauw eerst.

voor de rest heb je wel gelijk
 

DeletedUser2285

Ik heb ook eens een kistje gehad toen ik verloor. De eindstand was 35-36.

19 kistjes tot nu toe, 3 daarvan gekocht. In 89 avonturen
 

DeletedUser16131

35-36 bestaat niet :p

dan is het 35-35 en gelijkspel, dan krijgt idd beiden kanten een kistje
 
Ik heb speltechnisch gezien wel een aantal punten wat niet helemaal goed werkt.

1) Het rode team heeft een groot voordeel ten opzichte van het blauwe omdat die wel vanaf de saloon op de molen kunnen schieten en blauw niet vanaf de bank op de molen.

Klopt niet. Van de bank kan je wel degelijk op de molen schieten, enkel moet je niet op het puntje gaan staan maar wat omhoog ;)
Zelf ondervonden toen ik op de bank stond en er iemand mij raakte vanop de molen. Enige wat niet fair is dat je verder moet staan dan rood en dat je dus minder trefkans hebt.
 

DeletedUser

Resultaat van +- 150 potjes en stuk of 15 gewonnen kissies en 5 gekochte..

f2smr7.jpg
:hmf::mad:
 

Deleted User - 308552

Na een pauze van 3 maanden heb ik toch maar eens besloten om een zogeheten "Avontuur" te gaan beleven, en het was me een belevenis!

Je hebt dus een kaart, die 3d is en er supergoed uitziet, en je kan je poppetje (dat er ook ge-wel-dig uitziet) rond laten lopen over deze kaart! Het coolste is nog wel dat je stats helemaal anders zijn dan in de rest van het spel, dus heb je nog een extra outfit nodig voor de beste bonussen, dan draag je die kleding ook weer eens!
Maareh, er zijn ook andere spelers, spelers die het minieme stadje (klein maar fijn toch? Je hebt eigenlijk alleen maar een bank, saloon, twee huizen en een windmolen nodig, laten we eerlijk zijn!) willen overnemen. Er zijn er een paar die bij jou horen, maar ook een paar die tegen jou zijn. Wat je dus moet doen is samenwerken om je tegenstanders uit te schakelen.
Voor het vechten heb je een paar supercoole speciale vaardigheden, waarvan je er 3 kan kiezen, hier is een lijstje:
  • Genezen: Je geneest één speler (dat kan jij zelf zijn) 5% van zn levenspunten. SUPERHANDIG TOCH? Ik bedoel maar, da's 20% van je levenspunten als je dat met je hele team doet! Als je 5000 lp hebt genees je zo wel 1000 levens!
  • Gebied genezen: Je geneest je vrienden (?) met 10% van hun levenspunten, maar je kan de rest van de beurt niets anders doen. Als je dat met je hele team doet genees je elkaar dus met 40%.
  • Snel schot: Je schiet twee keer, beide schoten hebben 75% van hun normale schade.
  • Inspire: Je verhoogt de schade van je team met 5%! Dat is echt superveel!
  • Barrel Roll: Plaatst 5 vaten in een richting naar keuze. Dat is superhandig, want dan loopt je tegenstander er tegenaan en kan-ie niet doorlopen. Er is maar één probleempje, ze verdwijnen de volgende ronde weer.
  • Eagle Eye: je volgende schot heeft 50% meer nauwkeurigheid en 20% meer kans op een crit. Da's supercool, EAGLE EYE man!
  • Snake Shot: Een gewoon schot (saai zeg!), maar als je raakt verliest de tegenstander 10% van zn levenspunten per ronde voor de volgende 3 ronden!
  • Snare: Als je je tegenstander raakt (50% kans) kan hij de rest van de ronde niet meer bewegen! Superhandig!

Zo, komen jullie ook avonturen doen? Het is echt supercool!~

[/SARCASM]

Ok. Dan nu mn mening:

Graphics
Sorry, wat? Welke graphics? De poppetjes zijn meh, de gebouwen ook, de kaart is niet bepaald spannend... 4/10. Volgende keer 2D pls.

Kaart
Lol. Kaart? Eerlijk gezegd kan ik amper zien wie mij wel/niet kan raken omdat ik zo'n rare 3D view heb. Innogames, what did I do wrong? 5/10. Also, een vijver op de prairie?

Balans

Deel 1: Vaardigheden
  • Gebied genezen: Geneest iedereen in je team binnen 5 vakjes afstand met 10% van hun lp, kost twee stamina. Ok, kan ik mee leven.
  • Genezen: Geneest je doel (jijzelf of iemand in je team) 5% van zijn/haar lp. Are you kidding me? Ook al kost het 1 stamina, het heeft hetzelfde bereik als gebied genezen en geneest minder, ook al geneest het maar één persoon. Alleen nuttig als je achtervolgd wordt als je het mij vraagt.
  • Snel schot: Je schiet 2 keer, maar de schoten hebben maar 75% van hun normale schade. Dus je kan 1.5 keer je normale schade doen. Theoretisch. Klinkt ok.
  • Inspire: +5% schade voor je team. Niet getest, maar als dit maar voor één ronde werkt en de bonussen zich niet opstapelen ga ik liever tetris spelen ofzo.
  • Barrel Roll: Plaatst 5 vaten in een richting naar keuze. Nuttig om iets/iemand één ronde tegen te houden. That's it.
  • Snake Shot: Als je raakt geeft dit een "bleed"-effect, het doelwit verliest 10% van zn lp per ronde. Is 10% niet redelijk veel gezien de gemiddelde schade van de wapens?
  • Snare: 50% kans om je tegenstander te raken, als je raak schiet kan je tegenstander zich een beurt niet bewegen. 50% kans, daar gaat je kans om echt een stoorzender te zijn voor de tegenpartij.

Deel 2: Uitrusting
Nog meer Pay2Win? Behoeft volgens mij geen verdere uitleg.

Speelplezier
*klik*. *klik*. *klikklikklik*. *verbinding verbroken* >scheldwoorden< "ok, ik ga wel iets anders spelen"
- mijn ervaring met de nieuwe "Avonturen"​


Eindoordeel
  • Graphics: Blegh. 4/10.
  • Kaart: Meh. 5/10. Ik bedoel maar, een vijver op de prairie? uwotm8?
  • Balans: lolno. 3/10. Kom ik nog op terug.
  • Speelplezier: Meh. 5/10. Leukste is zien dat je deze vreselijke minigame hebt gewonnen. Yay me...
Overall: Nah, 4.3/10.

Geef mij maar nieuwe fg-maps. okthxbye.
 
Geef mij maar nieuwe fg-maps. okthxbye.

dat is het enige zinnige dat je gezegd hebt :blink: ok, het meest zinnige dan :p

1) graphics: tW heeft geen graphics nodig, en je kan aan de kleur van de vakjes zien wat binnen je bereik ligt dus het maakt voor mij niet uit dat daar gebouwen staan. vind het eigenlijk wel aardig, is in de stijl van de minimap en zo.
2) paytowinkledij: de gemiddelde premiumspelers is even slecht af als de normale speler, enkel mensen die duizenden nuggets geïnvesteerd hebben bij bepaalde events hebben een voordeel. dan zijn FGs, waar je plots dubbel zo veel crit of 3K meer lp hebt met wat premium, een stuk meer paytowin. omdat het met verschillende werelden is en die nuggetmannetjes erg actief zijn lijken er wel veel van te zijn. hopelijk gebeurt daar iets aan, maar het is dus niet zo dat je beter wordt als je betaalt, je moet nl zo veel betalen dat je het meeste betaalt hebt van iedereen op je wereld :D
3) die vaardigheden: nee 10% extra schade van je schot per ronde is niet veel :p slangen- en dubbelschot zijn leuk omdat je ze kan combineren met gewoon schot, dan kan je in één ronde tot meer dan 200% van je normale schade doen

Ik vind dit ook niet zo verslavend als FGs, maar zo erg als jij het voorstelt is het ook niet hoor.
 

Deleted User - 308552

Mwah. Het eerste deel van mn post was slechts een ~beetje~ sarcastisch.

Anyway, je geeft aan dat je de graphics mooi bij de minimap vindt passen. Persoonlijk vind ik de gestyleerde poppetjes niet erg geweldig, ook vind ik de gebouwen vergeleken met de kaart maar niks. Ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat we het oneens zijn ;)

Pay-to-win: Er lopen een paar mensen rond die zeer goede wapens hebben (hoe heette die boog ook alweer?), wat er voor zorgt dat de "gewone" premiumspelers en non-premiumspelers eigenlijk geen kans maken. Als de tegenpartij een speler heeft met zo'n wapen kun je het beter meteen opgeven,, een alliantiegenoot op Dakota heeft me bekend dat hij meteen stopt als tegen zo iemand moet en dat hij hem/haar in de rug schiet als diegene in zijn team zit, omdat de balans meteen weg is met deze uitrusting.

Volgens mij zijn we het er wel over eens dat de balans van de vaardigheden niet... optimaal is. Ik denk dat de ontwikkelaars daar voortaan eerst naar moeten kijken voordat de vaardigheden toegevoegd worden. Ik ben overigens wel een groot fan van het toevoegen van genezingsvaardigheden, maar vind ze wel een beetje ongebalanceerd. 10% genezing voor alle mensen aan jouw kant binnen 5 vakjes kost twee keer zo veel als 5% genezing voor één doelwit binnen 5 vakjes. uwotm8?
 
Mwah. Het eerste deel van mn post was slechts een ~beetje~ sarcastisch.

Pay-to-win: Er lopen een paar mensen rond die zeer goede wapens hebben (hoe heette die boog ook alweer?), wat er voor zorgt dat de "gewone" premiumspelers en non-premiumspelers eigenlijk geen kans maken. Als de tegenpartij een speler heeft met zo'n wapen kun je het beter meteen opgeven,, een alliantiegenoot op Dakota heeft me bekend dat hij meteen stopt als tegen zo iemand moet en dat hij hem/haar in de rug schiet als diegene in zijn team zit, omdat de balans meteen weg is met deze uitrusting.[/I]

niet helemaal waar
het is mogelijk om van deze figuren te winne
mits het er maar 1 is en dat je een team hebt die weet wat ze moeten doen
 

DeletedUser4007

10% genezing voor alle mensen aan jouw kant binnen 5 vakjes kost twee keer zo veel uwotm8?


de laatste keer at ik het zag, werd de tegenpartij ook genezen
is dit al aangepast dan?

en van die event wapens is best wel te winnen
ligt meer aan je mede spelers dan aan de tegenpartij:p
 
En je hebt ook de bandietenset die het effect van die wapens hopelijk een klein beetje evenaart (ik heb 'm niet dus weet het niet), of het iig mogelijk maakt erg goed te zijn zonder zo'n ding.
Maar die bogen enz zijn inderdaad vervelend, als kan je ook tegen de 6k lp hebben met bepaalde lange-afstandsrevolvers en bandietenkleren. Ik hoop dan maar dat ze bij een volgend event wat wapensetjes verspreiden die veel atries geven :p kans is wel groot denk ik.
 
En je hebt ook de bandietenset die het effect van die wapens hopelijk een klein beetje evenaart (ik heb 'm niet dus weet het niet), of het iig mogelijk maakt erg goed te zijn zonder zo'n ding.
Maar die bogen enz zijn inderdaad vervelend, als kan je ook tegen de 6k lp hebben met bepaalde lange-afstandsrevolvers en bandietenkleren. Ik hoop dan maar dat ze bij een volgend event wat wapensetjes verspreiden die veel atries geven :p kans is wel groot denk ik.

zolang je betaalt aan INNO....daar is alles op gericht ...IMO​
 

DeletedUser

10% genezing voor alle mensen aan jouw kant binnen 5 vakjes kost twee keer zo veel als 5% genezing voor één doelwit binnen 5 vakjes. uwotm8?

Dit klopt ook niet helemaal want bij gebiedsgenezing krijg je 10% van je missende lp en bij de gewone genezing 5% van je maximale lp

voorbeeld
gebiedsgenezing 1500/2000 wordt 1550/2000
gewone genezing 1500/2000 wordt 1600/2000
 

Deleted User - 308552

Dit klopt ook niet helemaal want bij gebiedsgenezing krijg je 10% van je missende lp en bij de gewone genezing 5% van je maximale lp

Dat wist ik niet, my bad. Bedankt voor de correctie :)

niet helemaal waar
het is mogelijk om van deze figuren te winne
mits het er maar 1 is en dat je een team hebt die weet wat ze moeten doen

Met zn allen wegrennen van die ene persoon en eerst alle anderen neerhalen? Of op die ene persoon schieten met zn allen? Laten we wel wezen, als je van die clowns hebt met een overpowered wapen wordt het al snel wat minder gebalanceerd, maarja, dat is ongeveer hoe het tegenwoordig gaat met T-W, right?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we wel wezen, als je van die clowns hebt met een overpowered wapen wordt het al snel wat minder gebalanceerd, maarja, dat is ongeveer hoe het tegenwoordig gaat met T-W, right?

niet echt
maakt het wat leuker om uit te puzzelen hoe je die jokers een oor aan kan naaien:laugh:

bovendien ben ik nog steeds van mening dat het hele winnende team een beloning moet krijgen
momenteel krijgen de hogere levels zelden een kist:(
 
Bovenaan