• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser1448

Zelfs als het andere team 10 seconden wacht met het invoeren van acties zullen zij nog altijd als 2e een actie kunnen doen ;)

Eerst de snelste, dan het andere team snelste. Dan terug team 1 2e snelste dan team 2 2e snelste enzovoort
 

DeletedUser385

verschillende werelden mathiver :p

w1 en w11 ;P daar heb ik andere nickname, en als je dan samengevoegd wordt in avontuur ;)
 
Zo misterie is opgelost

Wrm speel jij met 2 accounts ruud? :mad:

Zou iig iets aan gedaan moeten worden, die 2 accounts. Om het extreem te maken. Als je op elke wereld een account heb kan je maw enkel een avontuur vullen met jezelf. Kwestie van de puntjes en de kistjes snel te laten oplopen ;)
 
Volgende keer pak ik mijn tweede laptop erbij, laat ik mijn huisgenoten allemaal inloggen op mijn accounts op andere werelden en dan lekker gezellig avonturen doen.
 

DeletedUser4007

Volgende keer pak ik mijn tweede laptop erbij, laat ik mijn huisgenoten allemaal inloggen op mijn accounts op andere werelden en dan lekker gezellig avonturen doen.

en dan tegen je vrienden zeggen dat ze voor je loop moeten gaan springen

leuk over nagedacht van inno
echt een innofail dus weer
 
Ik snap het probleem niet hoor, want je hebt geen controle over die kisten :p
En het verschil tussen winnen en verliezen is vaak maar 100 vp, dan heb ik liever een leuk spel dat ik verlies dan met 1 acc doelgericht slecht te spelen om het andere 'beter' te maken...
 
Ik snap het probleem niet hoor, want je hebt geen controle over die kisten :p
En het verschil tussen winnen en verliezen is vaak maar 100 vp, dan heb ik liever een leuk spel dat ik verlies dan met 1 acc doelgericht slecht te spelen om het andere 'beter' te maken...

Als je met allen actief speelt is het een win-win situatie :)
 
Nog een toffe bug. Tijdens een spelletje zat ineens iemand van het andere team in onze chat :hmf:
Weet niet of hij kon meelezen, maar hij kon voor een paar minuten wel ineens iets zeggen in onze chat ...
 

DeletedUser

Nog een toffe bug. Tijdens een spelletje zat ineens iemand van het andere team in onze chat :hmf:
Weet niet of hij kon meelezen, maar hij kon voor een paar minuten wel ineens iets zeggen in onze chat ...

haha, dat schiet ook lekker op dan xD

p.s. in de feedback sectie van het forum is een kritisch topic verwijderd, en mijn melding daarvan gister in dezelfde feedback sectie is zonder enig verder bericht zomaar verwijderd. Wat is de functie dan nog van het geven van feedback?
 
Het avonturier geweer, een goed ding voor avonturen en ook fg's, is in het spel. Ik hoorde alleen dat hij uit zo'n kistje komt die je krijgt als beginner. Die kan niemand die al speelt dus meer krijgen.
Iemand ermee eens om hem ook te eisen voor ons? :D
 
Bovenaan