• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

Veel buggs. Eén van de buggs, de ronde is voorbij en alles wat er gepland stond gebeurd ook, maar de pijlen blijven hangen. Gevolg is dat je geen pijl ziet als je daarna beweegt of waar je heen kunt bewegen. Je kunt het wel instellen, maar als de ronde dan begint waarin je die beweging moet maken loopt het vast.

Ook al meegemaakt dat hij oneindig ''geklikt'' is, dus ik hou de kaart met mijn muis vast, beweeg de kaart om aan de andere kant te kijken en dan zit die klik als het ware vast. Dit kwam voor toen het ''je accu heeft nog 10%'' scherm naar voren kwam.

Ook heb ik het gehad dat hij random vastloopt.

Oplossingen zijn F5 en dan snel weer openen, maar je kunt al gauw zien dat hij oneindig laadt bovenin, wat ook kan voorvallen. Je moet dan het hele spel wegdrukken en opnieuw inloggen op de wereld waar je het avontuur hebt. Het is mij één keer voorgevallen dat ik dan gewoon uit het avontuur gegooid ben(terwijl wij aan het winnen waren :()

Tot nu toe voor mij dus niet echt overtuigend dit. Als al die onzin niet gebeurt, dan zou ik het nog bijna leuk gaan vinden.

Omdat ik zo lief ben,meer feedback!, nog een vreemde situatie:

Ik start op w7 een avontuur met bij het buffskiezen staat er nog steeds w7 karakter. Het begint en het avontuur opent zich op arizona. Dat klopt ook vast niet.
 

DeletedUser10506

Net met 5000 veteraanpunten een random kistje gekocht. En wat komt eruit: mojo, wat je ook kan kopen met veteraanpunten, maar de wel voor 150. Zij ze ermee aan het lachen ofzo? :mad:

Voorts nog steeds maar 1 kistje gehad uit 30 gewonnen spelletjes ...

Als ze iets aan die kleine ergernissen konden doen, wordt het nog wel wat beter ;)

is wat triestig de prijzen

Ik kreeg belasting teruggave (je krijgt een handvol dollars).
 

DeletedUser385

pas op! hoe vaker je annuleert hoe langer je moet wachten

dit loopt steeds steiler op !
 

DeletedUser

Precies. Misschien dat daar ooit een optie voor komt, maar nu moet je het toch maar doen met vreemden. :p

Problemen van het met vriendjes doen is dat je alle event wapens zoals manitu's en nihon no buki's bij elkaar in een team stappen :p en dat je dus NOOIT wint als tegenstander
 

DeletedUser

Wat kunnen jullie toch ook weer lekker zeuren hé:p

Het enige waar ik mee zit, en dit heb ik al geprobeerd aan te kaarten bij de beta, is dat het rode team voordeel heeft ten opzichte van team blauw.

Zo is het mogelijk om van de hoek van de saloon op de windmolen te schieten zonder dat er obstakels tussenstaan en dit is niet mogelijk vanaf de bank. Hier kan rood dus meer schade aan richten in het o zo belangrijke beginfase ;)
 

DeletedUser16224

Wat kunnen jullie toch ook weer lekker zeuren hé:p

Het enige waar ik mee zit, en dit heb ik al geprobeerd aan te kaarten bij de beta, is dat het rode team voordeel heeft ten opzichte van team blauw.

Zo is het mogelijk om van de hoek van de saloon op de windmolen te schieten zonder dat er obstakels tussenstaan en dit is niet mogelijk vanaf de bank. Hier kan rood dus meer schade aan richten in het o zo belangrijke beginfase ;)

Volgens mij kan je via de bank ook de windmolen raken, uit eigen ervaring ;)
 

DeletedUser

Lekker joh zet alle lp maar aan 1 kant, samen met nog wat nugget freaks. Dit spel is echt zo dom gemaakt, daar deden ze dan maanden over, domme mensen krijgen de leukste jobs zeker?
 
Lekker joh zet alle lp maar aan 1 kant, samen met nog wat nugget freaks. Dit spel is echt zo dom gemaakt, daar deden ze dan maanden over, domme mensen krijgen de leukste jobs zeker?

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo veel zeurt en zeikt als jouw... :hmf:
 

DeletedUser16224

Lekker joh zet alle lp maar aan 1 kant, samen met nog wat nugget freaks. Dit spel is echt zo dom gemaakt, daar deden ze dan maanden over, domme mensen krijgen de leukste jobs zeker?

Is dit zeker niet. Fantastische update. Zorg jij maar eerst dat je het spelletje een paar keer speelt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Fantastische update? Ik heb het spelletje nu een paar keer gespeeld en het werkte niet één keer naar behoren. Komt misschien ook wel door m'n Apple...
 
Bovenaan