• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser

Moet je een tegenstander hebben die ook veel lp heeft :p (gevechten afspreken ofzo? Andere goeie teams uitdagen ofzo)
Het verhelpt wel het probleem dat er geen leavers meer zijn

Jammer dat wij hier nu over zitten nadenken terwijl Innogames hier al maanden heeft over kunnen nadenken, er zou al veel opgelost kunnen worden door het op lp te gaan bepalen.
 
Wie maakt het technische vlak waar? Dat zijn de mensen. Zijn mensen perfect, nee. Zullen die updates dan altijd perfect zijn? Nee, hier is je antwoord. :rolleyes:

Het valt te merken dat je in premiumwerelden speelt, want je herseninhoud is bijzonder laag. Die assumptie slaat nergens op. Allereerst, je impliceert dat de mens NOOIT perfect kan zijn. Jij stelt dat mensen ten allertijd niet perfect zijn, dat is onzin. Dan zou nooit iets in de wereld perfect kunnen zijn en dat is niet waar. Iets kan perfect werken. Net als dat de update ook perfect kan werken, want eerdere updates werkten ook perfect. Als ze bij inno enkele maanden lang op geen enkel moment perfect kunnen zijn, dan zijn ze gewoon niet capabel genoeg voor hun baan. Een mens kan zeker perfect handelen. Ook innonoobs kunnen dat. Zij kunnen daardoor ook theoretisch een update perfect doorvoeren, zeker als ze maanden bezig zijn met het perfectioneren. Als zij nou met een impulsidee kwamen en dit binnen 2 weken hebben uitgewerkt, is de kans groot dat het niet perfect is, maar hoe meer tijd ze erin steken hoe perfecter het is. Net zoals bijvoorbeeld machines perfect kunnen werken nadat er veel tijd in gestoken is.

Hou die bullshit alsjeblieft in je mond, want zoals je ziet is het eruit laten gaan van die hoop stront nutteloos.
 

DeletedUser16224

Het valt... gestoken is.

Hou die bullshit alsjeblieft in je mond, want zoals je ziet is het eruit laten gaan van die hoop stront nutteloos.

Die achterlijke beredeneringen van jou en het omlaag halen van mij zijn mijn woorden niet waard, je hebt het voor elkaar gekregen om de titel onbenul te ontvangen.

Je m0oet je gelijk krijgen, en daarbij moet je mensen omlaag halen, want een normale discussie kun je al niet voeren. Jammer hoor.. :rolleyes::no:
 
Die achterlijke beredeneringen van jou en het omlaag halen van mij zijn mijn woorden niet waard, je hebt het voor elkaar gekregen om de titel onbenul te ontvangen.

Je m0oet je gelijk krijgen, en daarbij moet je mensen omlaag halen, want een normale discussie kun je al niet voeren. Jammer hoor.. :rolleyes::no:

Ik moest mij inderdaad verlagen naar jouw niveau om mij enigszins verstaanbaar te maken voor een simpele ziel zoals jij. En blijkbaar heb je daar geen eens goed antwoord op, dan krijg jij hierbij de titel van "Loser'' en ''Lafaard'', be happy with it. Sjaak afhaak.
 

DeletedUser7902

Die achterlijke beredeneringen van jou en het omlaag halen van mij zijn mijn woorden niet waard, je hebt het voor elkaar gekregen om de titel onbenul te ontvangen.

Je m0oet je gelijk krijgen, en daarbij moet je mensen omlaag halen, want een normale discussie kun je al niet voeren. Jammer hoor.. :rolleyes::no:

kortom, je kan de discussie niet winnen omdat je ongelijk hebt
 

DeletedUser

Die achterlijke beredeneringen van jou en het omlaag halen van mij zijn mijn woorden niet waard, je hebt het voor elkaar gekregen om de titel onbenul te ontvangen.

Je m0oet je gelijk krijgen, en daarbij moet je mensen omlaag halen, want een normale discussie kun je al niet voeren. Jammer hoor.. :rolleyes::no:

Ik weet wie jij bent! Een zeikerd. :p En arrogant omdat je blijkbaar denkt dat je heel groot bent.

Euhm blijkbaar kan jij ook geen normale discussie voeren zonder mensen omlaag te halen. Alleen boeit het mij niet wat andere mensen over mij denken en zeggen. :rolleyes:
 

DeletedUser16224

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, als jullie dit niet willen inzien of op z'n minst over nadenken voordat je weer woorden uitspuugt, dan zou dat fijn zijn. Ik bemoei me er verder niet meer mee, want jullie praten alleen maar om geluid te maken. :whistle:
 

DeletedUser7902

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, als jullie dit niet willen inzien of op z'n minst over nadenken voordat je weer woorden uitspuugt, dan zou dat fijn zijn. Ik bemoei me er verder niet meer mee, want jullie praten alleen maar om geluid te maken. :whistle:

Hoor jij dan geluid op het forum? Je zevert en je weet het. Beter dat je je ook niet bemoeit, had je in de eerste plaats al moeten bedenken alvorens je uit je nek lult.
 

DeletedUser

Lieve help, wat een gezeur over niets weer hier.
zeker bepaalde mensen...

Als je alles had gelezen zijn er ook discussies gevoerd die nuttig waren. Als je alleen voor dit naar het forum komt kun je beter niks zeggen, voegt nog minder toe dan het gezeur waar je het over hebt. :rolleyes:
 

DeletedUser4007

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, als jullie dit niet willen inzien of op z'n minst over nadenken voordat je weer woorden uitspuugt, dan zou dat fijn zijn. Ik bemoei me er verder niet meer mee, want jullie praten alleen maar om geluid te maken. :whistle:

als dat zou kunnen

want je komt nu over als een n00b die het wel even allemaal weet
en in feite weet je geen drol :p
 
jullie verwijten sky dat hij die update goed vindt en op een premiumwereld speelt (en dan negeer ik de rest van de spam nog) maar volgens mij gebruiken jullie zelf meer nuggets dan hij en daarnaast is jullie mening inmiddels wel duidelijk. je moet hem niet uitschelden en zo omdat hij een andere mening heeft.
het is trouwens goed dat er mensen dit leuk vinden, zelfs al zitten er nog fouten in dit ding.

ik persoonlijk ben neutraal, het heeft niet veel invloed op de rest van het spel dus dan mogen ze gerust iets stoms maken zoals met die poker...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7902

jullei verwijt sky dat hij die update goed vindt en op een premiumwereld speelt (en dan negeer ik de rest van de spam nog) maar volgens mij gebruiken jullie zelf meer nuggets dan hij en daarnaast is jullie mening inmiddels wel duidelijk. je moet hem niet uitschelden en zo omdat hij een andere mening heeft.
het is trouwens goed dat er mensen dit leuk vinden, zelfs al zitten er nog fouten in dit ding.

ik persoonlijk ben neutraal, het heeft niet veel invloed op de rest van het spel dus dan mogen ze gerust iets stoms maken zoals met die poker...

Je bent gek, de enige nuggets die ik gebruik krijg ik van InnO.
 

DeletedUser

Ik wil ook zo'n overpowered wapen maar heb helaas geen sponsor :(
Aangezien jullie allemaal zo vriendelijk zijn willen jullie mij vast wel sponseren
Als ik die wapen heb dan vind ik het spelletje ook veel leuker en het gaat er toch om dat we allemaal plezier hebben.
 

DeletedUser11730

Volgens mij kan je via de bank ook de windmolen raken, uit eigen ervaring ;)

Je hebt links van de bank twee posities, maar die posities zijn minder dan de rode. Als ik het mij goed herinner heb je een ronde meer nodig om daar in schietpositie te komen. Verder is de ruimte die je hebt om te schieten smaller, dus minder potentiële tegenstanders (eerder nog staan daar je eigen teamgenoten). Vanaf deze positie doe je er ook langer over om bij de molen te komen dan vanaf je schietpositie bij de saloon. Omdat je om de huifkar heen moet, heb je twee rondes geen mogelijkheid om te schieten, terwijl je vanaf de saloon al schietend naar de molen kunt (mits er een tegenstander staat natuurlijk). Tot slot ligt de positie bij de bank een aantal vakjes verder naar achter, waardoor je theoretisch minder schade toebrengt.

Dus hoera als je in het blauwe team zit :hmf:
 
http://forum.the-west.net/showpost.php?p=729495&postcount=2 En zojuist hebben de adventures hun eigen graf gegraven... enige waarom ik nog speel zijn de bloemen die ik erbij krijg, maar daarna is het wel klaar

ik vind dat echt niet erg eigenlijk. die avonturen doe ik omdat ze leuk zijn, niet voor de ranking of zo :p
de beloningen zijn prima zo, al mag er naast mojo nog wel een ander type buff (liefst meer dan 1) bijkomen als beloning, maar dat moet niets groots zijn wat mij betreft (rood drankje van circus bv). voorlopig spaar ik mijn veteranenpunten want op een dag kan je daar sws dingen mee doen bij events :p
 

DeletedUser7902

ik vind dat echt niet erg eigenlijk. die avonturen doe ik omdat ze leuk zijn, niet voor de ranking of zo :p
de beloningen zijn prima zo, al mag er naast mojo nog wel een ander type buff (liefst meer dan 1) bijkomen als beloning, maar dat moet niets groots zijn wat mij betreft (rood drankje van circus bv). voorlopig spaar ik mijn veteranenpunten want op een dag kan je daar sws dingen mee doen bij events :p

pozt, als je die bij events kunt gebruiken, stop ik
 

DeletedUser12477

Is dit een bug ofzo? Heb 5100 punten, maar krijg niet meer meer punten na een avontuur...

Edit: Lol, nu heb ik een kistje gekocht, en blijft ie alsnog 5100 aangeven x]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan