• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser

Na 2 potjes kan ik in ieder geval zeggen dat ik het een leuke update vind!
 
Als de wachtrij eindeloos is raad ik je aan om er uit te gaan en er weer in te gaan, het hoort niet veel langer dan een minuut te duren.
 
Als de wachtrij eindeloos is raad ik je aan om er uit te gaan en er weer in te gaan, het hoort niet veel langer dan een minuut te duren.

duurde 3 min, dan had ik spelletje maar iemand logde uit dus begon weer opnieuw, en zo is het nu:
bxqLhJu.png


ik kan nergens meer op klikken :|

EDIT: hangt nog steeds vast op dakota :p nu met briscoe geprobeerd ,spel blokeert in de zelfde ronde :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7902

Denk dat er wel wat bugs mogen gefikst worden, loopt om de 5 botten vast als je van tabblad verwisselt

En waar blijven die teams? Ik word telkens met een hoop noobs in de ploeg gegooid :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

wel stom dat hij telkens opnieuw vastloopt -.- en dan krijg je ofc geen reward :S
 
Waarom zijn er hier geen ep drankjes? :mad:

Vroeg ik me ook af ja... Waar zijn de 1% ep drankjes? Voor de troep die je nu kan kopen gaat toch niemand spelen?

En daarnaast buggen de gevechten teveel! Elk gevecht loopt bij mij minimaal 1 keer vast. Hoop dat hier snel wat op gevonden kan worden
 

DeletedUser15914

Ik sluit me hier echt volledig bij aan.
Je kunt nu alleen een mojo of een random chest (loot chest) krijgen. In de loot chest zitten evt delen van setje of buffjes, maar je kunt hier geen ep of geld uit krijgen. Misschien voor de verzamelaars is dit leuk, een nieuw setje, maar anders heb je hier echt vrij weinig aan...
 

DeletedUser12477

Ben al even aan het wachten, krijg ik zo'n gek dierengeluid (verschillend) en dan join game. Maar elke keer joint niet iedereen, waardoor ik weer verder kan wachten?
 
Was te verwachten, steeds als ze iets nieuws invoeren zit het vol met bugs. Ik had me al op voorhand ingenomen om het niet meteen te proberen.
 

DeletedUser12477

Het is me gelukt..., nouja half, mijn muis bleef automatisch klikken waardoor ik de hele tijd wanneer ik mijn muis bewoog daar omheen bleef hangen en dus niet kon lopen ofzo, en het script bleef naar even vasthangen :p
 

DeletedUser

Trouwens die mensen die zo een event wapen hebben gekocht met nuggets verpesten eigenlijk heel deze avonturen, veel te OP die wapens... :mad:
 

DeletedUser16209

ik val tijdens elk spel 1-2 keer weg...en nu er geen ep drankjes zijn hoeft het voor mij ook allemaal niet meer dat is de enige reden wrm mensen dat zouden spelen..
 
Bovenaan