• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Like-button

Wil je een Like-button?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12477

We hebben ook een dislike knop nodig! Bijvoorbeeld voor de mensen die nu nee hebben gestemd! :mad:
 
We hebben ook een dislike knop nodig! Bijvoorbeeld voor de mensen die nu nee hebben gestemd! :mad:

Dan moet je dus ook de resultaten per persoon van een enquête kunnen disliken? :rolleyes: Lol waar is dat goed voor, als jij een andere optie stemt weet iedereen al dat je het niet eens bent met hen, en dan ook nog een dislike-knop om... Het op een 2de manier duidelijk te maken? :laugh:
 

DeletedUser

Dan moet je dus ook de resultaten per persoon van een enquête kunnen disliken? :rolleyes: Lol waar is dat goed voor, als jij een andere optie stemt weet iedereen al dat je het niet eens bent met hen, en dan ook nog een dislike-knop om... Het op een 2de manier duidelijk te maken? :laugh:

overkill is ook een kill :D
 

DeletedUser12477

Dan moet je dus ook de resultaten per persoon van een enquête kunnen disliken? :rolleyes: Lol waar is dat goed voor, als jij een andere optie stemt weet iedereen al dat je het niet eens bent met hen, en dan ook nog een dislike-knop om... Het op een 2de manier duidelijk te maken? :laugh:

Uhm.., mijn bericht was natuurlijk niet helemaal serieus. . . ;)
 

Deleted User - 308552

Ik zet €15,- in dat de inhoud misschien overeen zal komen, maar dat er wel serieus naar gekeken gaat worden :)

We zullen zien of we er wat mee kunnen :)

EDIT: ik beheer de pot wel :)
 

DeletedUser

Nog iets meer dan 7 uur te gaan en dan is deze overweldigende meerderheid binnen :D
 

DeletedUser

Wij zullen zo spoedig mogelijk in conclaaf gaan met Marco met de uitslag van deze enquête. Zodra hierover de eerste dingen bekend zijn zullen we het posten.
 

DeletedUser

helaas niet kunnen meestemmen, maar toch enkel een like button, een dislike zou kunnen leiden tot pest gedrag en co en dat willen we niet ;)
 

DeletedUser385

/me steekt een houtvuurtje aan

nog voor de paus is geboren aub...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan